slang verwijderen voordat hij start

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
dennisarnhem

slang verwijderen voordat hij start

Bericht door dennisarnhem »

ik heb nu zon 2maanden een pocket bike weet niet wat voor merk[gekocht in arnhem bij www.picturetrail.com/gg-handel]
maar nou heb ik een probleem hij start alleen als ik de benzine slang van de cabreteur af haal anders kan ik 100 keer trekken en doet hij het nog niet.weet iemand wat dit kan zijn ik zie wel een knik in de benzine slang zitten en ik kwam ervandaag achter dat de benzine kraan ook kapot is
want ik kan hem dicht zetten maar hij blijf gewoon lopen .meschien kan iemand me helpen
Gast

Bericht door Gast »

nieuw benzinekraantje kopen?? O:)
en die foto doet het niet
dennisarnhem

Bericht door dennisarnhem »

ja ik weet het de foto doet het niet .maar nieuw benzine kraantje kopen zeg je maar hij deed dit ook toen ik hem net nieuw had dus ik snap het niet want ik kan trekken wat ik wil maar haal ik de benzine slang er af en er weer op start hij gelijk.meschien kan je iets duidelijker zijn
dennisarnhem

Bericht door dennisarnhem »

de www.picturetrail.com/gg-handel moet je zelf eve als internet adres in tikken dan doet hij het wel dan zie je waar ik hem gekocht heb............
dennisarnhem

Bericht door dennisarnhem »

zijn er nog mensen die wat weten :evil: :evil: :evil:
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Bijt niet in de hand die je voed. Ken je dat spreekwoord? Dat is hier van toepassing, want er zijn allemaal mensen die je proberen te helpen maar jij zeikt ze af.
Maar goed over je vraag; Je moet je slang er af halen. Als je trekt met de benzine slang er op (dus die 100x) ruikt het dan ook naar benzine. Of als je het niet zeker weet, kijk even of je bougie nat is. Als dat zo is dan verzuipt ie en moet je hem afstellen.

Veel mensen hierboven overigens zeggen dat je dan een nieuw benzine kraantje moet kopen, dat moet ook maar beetje toelichting is altijd fijn: je benzine kraan is kapot en loopt daarom door. Je rubber in je benzine kraan is kapot gedraaid en verstopt ergens je benzine kraan of misschien ook je carburateur. Ik denk dat je sproeier ofzo niet goed is.

Hmm er staat misschien wat onzin hierboven, maar het is nog vroeg.
dennisarnhem

Bericht door dennisarnhem »

ja nieuwe benzine kraan maar als hij loopt [aan is dus] en ga er mee rijden rijd hij gewoon goed dan zou je het toch merken dat er iets niet goed is .
en naar mijn mening lijkt het er niet op dat er iets verstopt zit.want het is een keer de benzine slang van de benzine kraantje en lopenmaar dus het gaat [lijkt mij ] echt er om dat hij een beetje lucht bij benzine krijgt ...........maar bedankt voor je antwoord....
dennisarnhem

Bericht door dennisarnhem »

de bougie is nat heb hem droog gestart en toen de stationair schroef helemaal ingedraaid en starten gelijk nu nog een kwestie van goed afstellen en als ik niet gestart krijg draai ik de stationair schroef gewoon weer in.
maar wat had hij nudus eigenlijk EEN TE ARM MENGSEL OF TE RIJK MENGSEL.......bedankt........... :P :P :P :P
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Xigh schreef:Bijt niet in de hand die je voed. Ken je dat spreekwoord? Dat is hier van toepassing, want er zijn allemaal mensen die je proberen te helpen maar jij zeikt ze af.
Maar goed over je vraag; Je moet je slang er af halen. Als je trekt met de benzine slang er op (dus die 100x) ruikt het dan ook naar benzine. Of als je het niet zeker weet, kijk even of je bougie nat is. Als dat zo is dan verzuipt ie en moet je hem afstellen.

Veel mensen hierboven overigens zeggen dat je dan een nieuw benzine kraantje moet kopen, dat moet ook maar beetje toelichting is altijd fijn: je benzine kraan is kapot en loopt daarom door. Je rubber in je benzine kraan is kapot gedraaid en verstopt ergens je benzine kraan of misschien ook je carburateur. Ik denk dat je sproeier ofzo niet goed is.

Hmm er staat misschien wat onzin hierboven, maar het is nog vroeg.
mooi gezegt! =D>
dennisarnhem

Bericht door dennisarnhem »

mooi gezegt he maar ik ben hem wel dankbaar voor ze informatie.......
Gast

Bericht door Gast »

dennisarnhem schreef:zijn er nog mensen die wat weten :evil: :evil: :evil:
sorry dat ik het zeg maar dit vind ik geen dankbaar gebaar [-X
dennisarnhem

Bericht door dennisarnhem »

hoe zo vanwege het duiveltja als afbeelding.......ik werd er gewoon gek van dat hij niet wou starten........mazzel.........
Gesloten