leukere oplossing dan ventiel buiten de velg.

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

leukere oplossing dan ventiel buiten de velg.

Bericht door Gast »

hey hoi mede bike fan's and freaks. :D
zoals jullie wel weten worden de ventielen in de naaf van binnen naar buiten geboord. (misschien weet je 't al, :? anders kan het een leuke hulp zijn) ik heb de binnen band van een steek kar gebruikt (van wege de rechte ventiel) deze heb ik iets uit de midden er schuin in geboord. zo dat ik met een kromme ventiel verlenger (van de cycle shop) die ik op zijn beurt weer verlengt heb met 3 of 4 (zo zitten ze in het doosje by halfords) rechte ventiel verlengers. en zo kun je je bandje op pompen. zonder dat je eerst extra van binnen naar buiten moest boren want dat ziet er echt niet uit!!! (sorry maar das mijn mening) :arrow: nadeel is! :evil: !: (voor zo ver je dat een nadeel vind! :D !) dat je telkens de band eraf moet halen om op te pompen, want je ventiel zit in de velg! \:D/ ! =D> zo vrienden ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen.

GROETEN EN MZZL EN HEEL VEEL BIKE FUN!!!
FRENKIE (sx racer)
Gast

foto

Bericht door Gast »

hey heb je er ook een foto van.
Gast

Bericht door Gast »

jah, is een heel goed idee, waar heb je die ventielverlengers gehaald?
Gast

Bericht door Gast »

foto foto foto foto foto enz, :)
Gast

Bericht door Gast »

jah, idd, een fotootje zou gen kwaad kunnen
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Bericht door Wim »

roymartens30 schreef:jah, is een heel goed idee, waar heb je die ventielverlengers gehaald?

????? dat staat er bij!!!

Wim
Gast

Bericht door Gast »

Heey Frenky

Dus je hebt wel twee gaten geboord in de naaf?
sorry dat ik het dan moet zeggen. Maar dan zal die binnen band nog even warm worden. En dan als resultaat een klap band.

Maak dan je achter vork en voorvork breeder. zodat je plaats hebt om een schijfrem te plaatsen.

Uitleg geef ik wel met foto's, als ik er eind volgende maand aan begin. Ik heb het nu even te druk.

G.T.R.
Gast

Bericht door Gast »

Sorry hoor maar als jij dit onzinnig vind? :roll:
Ik weet niet of je het weet maar dit is een forum, en ik mag best mijn mening geven en ik bedoel het niet verkeerd.

En over geld gesproken als jij niet ziet wat mensen ervoor over hebben om de mini bike top te makken.

Er zijn hier best wel mensen op dit forum, die ook wel schijf remmen willen op hun mini. Anders ben ik de eerste, die een schijfrem wil op een puchnaaf.


Mzzls,
G.T.R
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

Ik vindt het onzinnig dat jij dingen post over een schijfrem in een topic dat gaat over ventiel verlengers!

Hij heeft een keuze gemaakt om naven te gebruiken en geen blata wieltjes met schijfremmen! dus als ie wat wilt weten over een ventielverlenger begin dan gvd over schijfremmen want dat wil hij niet!

Als er nu iemand is die wat vraagt over schijfremmen mag jij de eerste zijn die een reply post Maar niet in topics die niets met schijfremmen te maken hebben. :!:
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gast

Bericht door Gast »

Ik bedoel puchnaven met schijf rem erop.

G.T.R
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Bericht door Wim »

GTRalph schreef:Ik bedoel puchnaven met schijf rem erop.

G.T.R

Hoi

wat markie bedoelt is:

jij gaat totaal off-topic, sx racer heeft 't over een oplossing met ventielverlengers.

en jij begint over remschijven! en dat je banden zo warm worden!

deze 2 gaan allebei over puch-naven, maar.......

hebben in dit topic niks met elkaar te maken!

de bedoeling is altijd dat een reactie minimaal gaat over datgene wat de maker van de topic bedoeld
als iedereen zomaar willekeurig zou posten word't 't een zooitje!

k? :wink:


Ggrrttzz

Wim
Plaats reactie