minibike met scooterblok

Post hier je bouwtekeningen of links naar bouwtekeningen.

English: Building drawings

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

minibike met scooterblok

Bericht door Gast »

hallo,

ik ben nieuw hier en heb al een paar minibike's gehad, maar nu wil ik iets vetters dan een suf puch maxi blok... een scooterblokje. ik zat te denken aan een blok voor een sonic omdat de ophaning hierbij aan de bovenkant zit en omdat minarelli makkelijk om te bouwen is naar lucht/waterkoeling. misschien dat 1 van jullie hier al vaker mee bezig is geweest en wat tekeningen heeft. zo ja dan hoor ik het graag, ik heb al een klein ideetje maar ik weet niet of het ook te realiseren is.

ik hoor het wel,

Niels
Gast

Bericht door Gast »

is goed te doen kheb er 1 gebouwd meej piagio blok maar die gaak ombouwen naar minarelli maar hoe doe je da dan van lucht naar vloeistof? maaar is wel snel ge kunt er goeie weelys meej oefenen
mazzzlll jeroen
Gast

Bericht door Gast »

ik ben goed bekent met scooters. minarelli ombouwen naar vloeistof koeling is niet zo moeilijk: de waterpomp zit namelijk op het vliegwiel. deze zet je er dus zo op ipv je koelfan. bij piaggio is het een moeilijker verhaal omdat de pomp in het blok zit, je moet dan gaan boren... meestal maak je dan meer kapot dan dat je er goed mee maakt. beter koop je dan gewoon een rechter watergekoeld carterdeel.

heb je toevallig tekeningen/foto's van je minibike met scooterblok? zo ja mail deze dan even: nielsboot@hotmail.com
Gast

Bericht door Gast »

ja ik kan der wel een paar foto's van maken maar daar heb je niks aan want ut is gewoon een kaaal frame want het blok ligt eronderuit mar als ik tijd heb maak ik hem compleet mar da kan nog wel ff duren sorry mar ge moet gewoon da blok pakken en dan een bietje passen en meten in 1 avond staat ie in elkaar als je zelf last dussss mar laat mar iets wetu als ie af is oke mazzzzlllll jeroen
Gast

Bericht door Gast »

fotos van alleen het frame zijn ook welkom... sterker nog daar gaat het juist om:)
Gast

fotos mini scooter blok

Bericht door Gast »

hoi ben zelf ook bezig met zon tofe mini bike heb allen nog geen maten heb wel een aantal fotos van anderen .
heb je al wel maten of niet anders wel ik die wel graag van je hebben
zal ik de fotos mailen groetjes
Gast

Bericht door Gast »

als je wat hebt versuur het danm ook naar mij
Gast

Bericht door Gast »

post anders een paar foto's
Plaats reactie