HOE EEN TANK OP JE EIGEN MINIBIKE

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

HOE EEN TANK OP JE EIGEN MINIBIKE

Bericht door Gast »

Heyy, ik ben bezig met me eigen minibike. Ik heb alleen geen tank, nou heb ik gehoord dat je er een koelvloeistof tankje voor kan gebruiken van een auto maar bij de garage zegguh ze dat dat door gaat vreten door het plastic!!! WAT NU >>>??? :? :? :? :?: :?: :?:
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

Eerst even opletten voortaan, die sticky's zijn ervoor bedoeld om lang zichtbaar te zijn, bijv om belangrijke mededelingen!

Op je vraag:

je kan ook wel een ander tankje kopen, op hz-bromshop voor de wat duurdere. Wel mooier!
of je neemt eens een kijkje bij een kettingzaag/ bosmaaier winkel! die hebben hele kleine benzine tankjes!

Maar volgens mij vreet benzine helemaal niet door een koelvloeistof tankje! gewoon proberen!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gast

Bericht door Gast »

dankje ik ga het proberen!!

Gr aapje
Gast

Bericht door Gast »

he

je kan gewoon een koelvloeistof tankje gebruiken hoor!
ik heb er een gebruikt van een fort siera
werkt heel goed
maar al wil je echt ene mooi tankje hebben dan zou ik toch een echt minibike tankje kopen :D
heb ik nu ook :D :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Jah i know maar me afmeteningen zijn niet presies dus zal het niet gaan passen ....To bad !!! :roll:
Gast

Bericht door Gast »

ja dat is jammer
best stom van je dat je je niet aan de tekening hebt gehouden :?
maar ja dat is jammer ja
Gast

Bericht door Gast »

Zo stom is het nie, en als je commentaar gaat geven plaats dan niets neer !!! Ik heb het frame van een maat van me gekregen !! Dus ik weet nie of hij zig aan de maat heeft gehouden.... Ik heb trouwens een koelvloeistof tankje maar past niet en kan hem nie kwijt.... Miss nog iedeen voor me zonder commentaar...??? Ben benieuwd!!!

Grz :!:
Gebruikersavatar
Jeroen
forum gebruiker
Berichten: 426
Lid geworden op: vr 29 nov 2002, 20:45
Locatie: Ede NL
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

toevallig kun je er in dit geval niks aan doen,

daarom zeggen we ook altijd, dat je nooit moet gaan lassen voordat je tankje, zitje en kappen hebt, achteraf aanpassen is heel moeilijk.

volgens mij zit er in een oud type VW Golf (type 1 en 2) een vrij klein koelresevoir, ik weet niet of die te gebruiken is, maar misschien kun je er iets mee.
Groeten,

Jeroen.

[url]http://www.minibike.nl[/url]
Gast

Bericht door Gast »

Nee idd ik snap wat je bedoeld maar ik ga na de zomer in wageningen na school dus heb weinig tijd zelf een frame en alles te gaan lassen!!

Maar ik zou ff op zoek gaan na zo`n kleiner tankje!! Als die af is zal ik hem wel ff posten hier!!!

Grz Rene!!!
Gast

Bericht door Gast »

ik heb een tankje uit een smart gehaald van de stuurbekrachteging
lekker klein kan je over al plaatsen als je dat wil met 2 kleine aan sluitingen waar zo je benzineslang op kan en is benzine vast
maar je moet 3 tot 4 keer tanken af je 1,5 uur aan het stoeien ben met sturen
gr frits
Gast

Bericht door Gast »

ik heb zelf een tankje gesoldeerd.



van een cdrom speler. gewoon een cdrom spelertje zoeken die een beetje dicht is waar je niet zoveel aan hoeft te solderen dit tankje past echt overal. omdat het zo plat is. het is precies een liter. het is ff werk maar dan heb je ook een prima tankje. kijk wel eerst ff of ie niet lekt met water, want als je het met benzine doet dan blijft er altijd een beetje zitten en da ga je met de bander de gaatjes dichten en krijg je een steek vlam, dit heb ik dus al een x gehad.
Gast

Bericht door Gast »

gewoon ff meten wat de max afmetingen mogen zijn, en dan naar de sloop gaan en een tankje uitzoeken!
Gast

Bericht door Gast »

BIKERCROSSER heb je er foto`s van ik kan namelijk nie egt een beeld krijgen van hoe het eruitziet!!!

Gr Aapje!!
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

nee ben ook wel benieuwd!

een cdrom speler?

Creatief!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gast

Bericht door Gast »

Is er niemand op het forum in de omgeving van nijmegen die een klein tankje heeft....Kost mij zoek werk, en als je er tog vanaf moet :D

Laat maar weten door te mailen !!

Ciao aapje
Plaats reactie