wie is er in Grathem geweest?? minibike treffen????22/4/2007
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
AngelEyes
-
ronnie meuleners
-
Gast
-
ronnie meuleners
-
ronnie meuleners
haha
Jazeker ga ik zo nog verder hahah ben nog niet klaar he, bn nu aan het frame bezig wordt namenlijk ook goud, en ben aan het wachten op de flakes en de andere spuitbussen parelmoer.
dus ben nog wel even bezig.
groeten ronnie,,,,
en ja ik zou dat best willen doen hoor voor anderen maarja er gaat zoveel tijdt in zitte da`s niet te betalen hoor. en ook de lak is niet goedkoop.
dus ben nog wel even bezig.
groeten ronnie,,,,
en ja ik zou dat best willen doen hoor voor anderen maarja er gaat zoveel tijdt in zitte da`s niet te betalen hoor. en ook de lak is niet goedkoop.
-
ronnie meuleners
-
ronnie meuleners
- anthony-racertje
- forum gebruiker
-
ronnie meuleners
hier dan weer een update van de bike ben er weer aan begonnen met mijn maat Michael.B.
let niet op de foto`s we waren in een lollige bui.

en dan hier de wazigste foto Ikke

het is niet veel maar hebben wel nog veel gedaan hebben de motor afgesteld en ook hebben we nog wat kleine dingen goud gemaakt en natuurlijk ben ik nu het frame aan het klaar maken voor het spuitwerk.
en natuurlijk nog de achtervelg klaar maken en polijsten en dan kan ik beginnen met het wederopbouwen. Ook de zitkap is nu gerepareerd en ook klaar voor het spuitpistool;)
maar nu gaan we opruimen en na het weekend gaan we verder.
groeten ronnie..
let niet op de foto`s we waren in een lollige bui.

en dan hier de wazigste foto Ikke

het is niet veel maar hebben wel nog veel gedaan hebben de motor afgesteld en ook hebben we nog wat kleine dingen goud gemaakt en natuurlijk ben ik nu het frame aan het klaar maken voor het spuitwerk.
en natuurlijk nog de achtervelg klaar maken en polijsten en dan kan ik beginnen met het wederopbouwen. Ook de zitkap is nu gerepareerd en ook klaar voor het spuitpistool;)
maar nu gaan we opruimen en na het weekend gaan we verder.
groeten ronnie..
-
AngelEyes