Molenaar NSF100 cup, van 2008 tot heden
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Het lijkt er op dat met het aanbreken van de decembermaand niet alleen de kou nu echt komt ,maar ook dat er duidelijkheid ontstaat welke Nsf 2009 mensen nu eigenlijk een andere klasse gaan proberen.
Zo is er Nsf cup winnaar Scott Deroue die Idm 125 gaat rijden, onze Daphne [die toch een kind blijkt te zijn van Angelica
] gaat Suzuki SV 650 cup doen evenals Dennis Verbeke.
Ricardo v D,IDM Aprilliacup ,de heer Terbraake druk druk druk,IDM Aprilliacup en NSF cup,Stephan de B,Aprilliacup? aan vullingen volgen let maar op....
Honda Nsf 100 Cup, Arie heeft vast al veel post en mail gehad, maar van wie allemaal ?
Vast en zeker van Bad Bo Bendschneider,heeft Robert Schotman de weg naar de brievenbus ook gevonden?
En hoe zit het met internationale inschrijvers,ik denk aan bv. Livio Loi
Het gaat vast een leuk seizoen worden,ik weet niet waar ik eerst en laatst moet gaan kijken.
Assen is lekker dicht bij,43 km. voor mij,en hoever is het voor jouw Andre?
Maar ook de Nsf serie komt in de regio,Emmen Staphorst Lelystad,Zwolle
keus genoeg.
Zo is er Nsf cup winnaar Scott Deroue die Idm 125 gaat rijden, onze Daphne [die toch een kind blijkt te zijn van Angelica
Ricardo v D,IDM Aprilliacup ,de heer Terbraake druk druk druk,IDM Aprilliacup en NSF cup,Stephan de B,Aprilliacup? aan vullingen volgen let maar op....
Honda Nsf 100 Cup, Arie heeft vast al veel post en mail gehad, maar van wie allemaal ?
Vast en zeker van Bad Bo Bendschneider,heeft Robert Schotman de weg naar de brievenbus ook gevonden?
En hoe zit het met internationale inschrijvers,ik denk aan bv. Livio Loi
Het gaat vast een leuk seizoen worden,ik weet niet waar ik eerst en laatst moet gaan kijken.
Assen is lekker dicht bij,43 km. voor mij,en hoever is het voor jouw Andre?
Maar ook de Nsf serie komt in de regio,Emmen Staphorst Lelystad,Zwolle
keus genoeg.
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Op zijn fiets naar school!!
Ik heb een TZR gekocht die ik klaar maak [ en dan ook echt] om voor de fun te rijden, er zijn geloof ik gelegenheden genoeg om bijv. op Emmen af en toe te trainen,of gezellig naar Lelystad als jullie daar weer iets organiseren.
Misschien slaat de setup die ik in mijn hoofd heb wel aan.....[ja Angelica ook Terrel past er op ]
Ik heb een TZR gekocht die ik klaar maak [ en dan ook echt] om voor de fun te rijden, er zijn geloof ik gelegenheden genoeg om bijv. op Emmen af en toe te trainen,of gezellig naar Lelystad als jullie daar weer iets organiseren.
Misschien slaat de setup die ik in mijn hoofd heb wel aan.....[ja Angelica ook Terrel past er op ]
-
deroue
- forum sponsor
- Contacteer:
nsf cup
ik ben niet blond,
maar wat is een TZR??
wij gaan zeker Lelystad,op woensdag avond,
nog eens afhuren.
afgelopen jaar deden we dit alleen voor de mini-bikes,
misschien idee om grotere wielen ook toe te laten,
en dan om en om.
gr.Wilma
my husband is in Italie,
heeft in Zwitserland al veeeeeeel sneeuw gezien!!!!

maar wat is een TZR??
wij gaan zeker Lelystad,op woensdag avond,
nog eens afhuren.
afgelopen jaar deden we dit alleen voor de mini-bikes,
misschien idee om grotere wielen ook toe te laten,
en dan om en om.
gr.Wilma
my husband is in Italie,
heeft in Zwitserland al veeeeeeel sneeuw gezien!!!!
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
BZM en D-race kleding import
-
racefanaat
- forum gebruiker
- Contacteer:
ehmm ja waarmee eigenlijk.mark#41 schreef:Nee , echt niet,die is denk ik erg druk met..ja waar mee eigenlijk?
Met zoveel dingen dat ik niet meer aan werken toekom
Gelukkig een rijke vrouw getrouwd(toch nog wat goed gedaan)
Laatst gewijzigd door andries op vr 04 dec 2009, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.