Blata B1 Replica [Patrickn] Update 07/07/06
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Nicolaas-racing
Je bike start niet met de 17,5 omdat die niet geschikt is voor minibikes. Aan die carburateur zitten ontzettend veel aansluitingen en die moeten of aangesloten worden of worden dicht gemaakt. Als je de verkeerde hebt zal die dus niet starten omdat die dan vacuum gaat zuigen of iets anders.Patrickn schreef:kleine update pag1
- hiuy
- forum gebruiker
Re: Blata B1 Replica [Patrickn] Update 09/05/06
hoi,-Patrickn schreef:De uitlaat is ook zwart, hittebestendig.
dit is eigenlijk niet zo'n goed idee weet je ,de verf houd de warmte tegen en zou naar het schijnt ook nog tegen je motorprestatie werken dus niet doen zou ik zeggen gewoon alles er trg af en oppolieren is veel mooier en beter voor je motor.
grts steven.
-
Patrickn
als het de warmte tegenhoud is het toch juist goed? heb ik ook niet zo'n warme reet na het rijden
maar of het motorprestaties tegenhoud dat weet ik zo net niet.
anyway hij zit weer inelkaar zie picca pag 1
maar of het motorprestaties tegenhoud dat weet ik zo net niet.
anyway hij zit weer inelkaar zie picca pag 1
de kappen blijven zoals het is daar ben ik echt dik tevreden meeJustin schreef:Fet hoor!, ga je je kappen ook nog een kleurtje geven ofniet? Zou wel cool staan, Rood ook?
-
Nicolaas-racing
-
Patrickn
- thomas1991
- forum gebruiker
- thomas1991
- forum gebruiker
-
Patrickn
mijn bike heb ook op het idee v/d team usa rep gemaakt alleen met wat dingetjes wat ik zelf mooier vind (wit fram&velgen enz)
(extra)stickers zijn nog in de maak
maar wat ik me echt afvraag hoe kunnen ze het stuur recht hebben met kuip erop? ik bedoel dan komt het stuur tegen je kap aan (bij mij iig wel)
mvg
maar wat ik me echt afvraag hoe kunnen ze het stuur recht hebben met kuip erop? ik bedoel dan komt het stuur tegen je kap aan (bij mij iig wel)
mvg
-
Patrickn
nee dit is normaal bij een slechte verbranding dan gaat de roet op de zuiger zitten en/of cilinder wand, maar dat was wel bekend dat ie slecht liepPIR3lly schreef:Dat wilde ik ook net gaan zeggen.IJmuiden-mini schreef:je zuiger ziet er ook niet echt fris meer uit hemooie bike
Ik zou je zuiger maar even goed nakijken (en ook je zuigerveer en cilinder). Volgens mij zit er iets niet helemaal lekker...
-
stevie-tai chi
je clipons wat lager zette..Patrickn schreef:mijn bike heb ook op het idee v/d team usa rep gemaakt alleen met wat dingetjes wat ik zelf mooier vind (wit fram&velgen enz)
mvg