Vrijdag en zaterdag kunnen trainen op de EK baan van a.s. zomer.
Beetje hobbelige baan maar voor de nsf en met de juste afstelling van de veren, was het heel goed rondgaan voor de jongens die in het NSF kampioenschap bovenin meedraaien. Livio Bo en Robert reden de trainingen alsof de EK races al waren begonnen
Samen met enkele supersnelle Metrakits was het mooi om te zien dat de toch tamme Honda's heel goed mee konden komen met deze kanonnen, door gewoonweg een hogere bochtensnelheid te houden.
Wittgenborn in Duitsland net onder Frankfurt is een hele mooie baan en zal ook het EK minibike gaan plaats vinden.
mark#41 schreef:Nou het is nog heel en gaat lekker,nu rustig met de carburateur diameter omhoog en met de sproeiers naar beneden,maar er zit al wel lekker kracht in.
wanneer is de eerste wedstrijd??
we zitten op Assen trouwens, koffie staat klaar henk
mark#41 schreef:Nou het is nog heel en gaat lekker,nu rustig met de carburateur diameter omhoog en met de sproeiers naar beneden,maar er zit al wel lekker kracht in.
als alles volgens plan verloopt dan rijd ik dit weekend met m'n nieuwe carburateur en dan zou je binnenkort wel even kunnen bellen voor de "oude/nieuwe" 26mm kan je kijken hoe hij daar mee loopt
Ik zag jullie gisteravond wel rijden ter hoogte van Staphorst met de aanhanger zo rond 7 uur zoiets, ik was onderweg naar Ermelo en eerder deze week op een avond al naar leusden.
maandag ben ik in Woudenberg bij garage........Brouwer.. kan dat?
als alles volgens plan verloopt dan rijd ik dit weekend met m'n nieuwe carburateur en dan zou je binnenkort wel even kunnen bellen voor de "oude/nieuwe" 26mm kan je kijken hoe hij daar mee loopt
Ik heb een originele nieuwe 28 mm Keihin imitatie... [ nieuw in doos voor 25€ ] waar ik als er tijd is mee bezig ga.Eerst eens wat bij werken en geschikt maken.
Ik zag jullie gisteravond wel rijden ter hoogte van Staphorst met de aanhanger zo rond 7 uur zoiets, ik was onderweg naar Ermelo en eerder deze week op een avond al naar leusden.
maandag ben ik in Woudenberg bij garage........Brouwer.. kan dat?
????
maar moet ik al koffie zetten voor je
zijn tot 16:00 thuis dan gaan we naar zolder(NBC-wedstrijd dinsdag)