Sinds twee weken ben ik weer aan het rijden . ik heb breda gehad en echt waar ik een tweede plaats heb gehaald . ik zal eerlijk zijn het rijden valt mij weer tegen . kramp en pijn in de hand. maar wel lekker om te rijden . als ik binnenkort het handje weer wilt zal ik vragen of er weer foto's gemaakt kunnen worden.
ik had nog wat aanmerkingen op het rijden. maar deze week heb dokter bert het weer gefikst. ik was wel verplicht om naar de dr te gaan. omdat hij vlam heeft gevat toen ik aan het poetsen was. alle bedrading weg dus ja... nu alles met grc kabels lekker dik .. en voorlopig alleen nog een 17.5 erop.. maar dankzij de nieuwe testbank van de docter hebben we hem al over de 17000 toeren gehad.... ja hij loopt heerlijk nu nog even wennen endan de 50 cc uitlaat misschien... we wachten rustig af en ik zie jullie binnenkort wel ergens op de baan....
binnenkort de foto.s
groeten marco
Blata orgami b1 **super special**de eerste foto's p7
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- fryslan boppe
- forum gebruiker
het was de midden klasse maar ik ben er trots op......... maar de schade viel mee.. alleen maar kabel en plastic schade...
maar de doktor heeft hem gemaakt perfecte service bij die derou
en ja de kinderklasse dan was ik gelukkig niet de enigste maar ja ze rijden harder dan menig man boven de 50 (he leo)
bo enzo gaan idd hard die houd ik niet bij ..en daarbij ik vind het geweldig als die kleine mannen mij voorbij gaan .
maar de doktor heeft hem gemaakt perfecte service bij die derou
en ja de kinderklasse dan was ik gelukkig niet de enigste maar ja ze rijden harder dan menig man boven de 50 (he leo)
bo enzo gaan idd hard die houd ik niet bij ..en daarbij ik vind het geweldig als die kleine mannen mij voorbij gaan .