Bertus schreef:haha volgensmij heb jij geen botten meer over
hahaha dat nog NET niet
dat zal wel lukken denk ik zo, alleen laaste tijd wijnig tijdcracy frog schreef:he gerben ziet er goed uit veel sleutel plezier
ja dat zeker alleen baal ik er momenteel wel heel erg van dat ik niet kan rijden...Sleutel schreef:Ziet er al goed uit kerel.
Zelf bouwen is toch wel heel wat leuker, dan zo'n kant en klaar geval.....of nie
maarjaa... over een weeek of 2-3 mn pak ophalen bij deroue... dus....
ik ben nog nooit in zwolle geweestUntiej Mini Racing schreef:Gaaf ding !
Wanneer kom je weer op Zwolle rijden ?
Ik ga miss aanstaande dinsdag weer ff... tog maar weer ff trainen.
Van die voorvork ga je trouwens erg veel plezier beleven, en die rem etc... dat werkt allemaal perfect.
Tip: mocht je regenwielen hebben en je wilt ze wisselen, draai dan de inbus-boutjes in de rode-hart een aantal slagen los, zodat je je schijf kan bewegen.... anders werkt dat niet met je remklauw
btw nog bedankt voor de tip!
ja lars dat weet ik, maar ik heb toevalig ook nog een vriendin, ben 15 en nog werk zoekend, heb school, noem maar op.....Lg tweewielers schreef:Leuke ding , maar als zo'n update je zolang duurt kan het eindresultaat nog wel even duren![]()
Wel mooie onderdelen![]()
Zwolle zou nog wel even duren voor jou denk ik![]()
Bouw succes ..
*Lg*
ik weet niet of jij het weet maar de vriendin neemt veel tijd in hea
hahahah, en zoo is het !!IJmuiden-mini schreef:Dan maar wat langer en gelijk goed doen!Lg tweewielers schreef:Leuke ding , maar als zo'n update je zolang duurt kan het eindresultaat nog wel even duren![]()
Wel mooie onderdelen![]()
Zwolle zou nog wel even duren voor jou denk ik![]()
Bouw succes ..
*Lg*
Gr. GerbenW