en da's dan met 1 motor , ruud heeft weer een totaaaaaal ander blok dan ik heb en moet misschien wel op hele andere toerentallen staan
GRC RR 3juni 2011 update pag 22
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
kleine_duivel
- spammer
ja da's mooi dat je koppeling slipte (iets wat in princiepe niet in je gewichtjes zit) en ook mooi dat hank de koppeling heeft afgesteld maar veel mensen zullen op verschillende banen de koppeling toch op andere toerentallen zetten.
en da's dan met 1 motor , ruud heeft weer een totaaaaaal ander blok dan ik heb en moet misschien wel op hele andere toerentallen staan
Klopt Tim,kleine_duivel schreef:ja da's mooi dat je koppeling slipte (iets wat in princiepe niet in je gewichtjes zit) en ook mooi dat hank de koppeling heeft afgesteld maar veel mensen zullen op verschillende banen de koppeling toch op andere toerentallen zetten.
Koppeling is afgesteld op een Bizeta blok.
Ik moet dus eventjes gaan kijken waarschijnlijk staat hij niet goed gewoon eerst lekker rustig inrijden die koppeling
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Haha dankje wel team matejoeyvg schreef:ruudje![]()
nice bike wist je al maargoed(A)
je gaat echt steeds beter rijden man![]()
nog eff en we kenne je niet meer bijhoudenhahahahah
zie je nog wel keertje langs de baan![]()
groetjes joey #16
Sja we doen ons best om de snelle jongens te volgen moet wel goed komen denk ik hahaha
see youuu mate
Zo weer even een uppie voor mij RR.
Ik heb dus een Hydro rem erop van formula waar ik echt onwijs tevreden over ben.Ook een nieuwe bizeta koppeling 2 schoens,en een sem sonic demper foto,s

Maja zoals gewoonlijk ben ik nog steeds niet klaar
Hey eerst volgende dat eraan komt is :
een zocchi water tempratuur en toeren teller/meter.
En ik ga toch een grc rrz zitje monteren
ciao !!
Ik heb dus een Hydro rem erop van formula waar ik echt onwijs tevreden over ben.Ook een nieuwe bizeta koppeling 2 schoens,en een sem sonic demper foto,s

Maja zoals gewoonlijk ben ik nog steeds niet klaar
Hey eerst volgende dat eraan komt is :
een zocchi water tempratuur en toeren teller/meter.
En ik ga toch een grc rrz zitje monteren
ciao !!