Richard D schreef:wat een humor zeg
het meest moet ik lachen om de foto van jullie 140 cc 4t
ik zie er toch echt een 2 takt blokje in zitten
maareh mooi kuipwerk zit erop zeg..... mag ik die ff lenen
als je toch zo proffesioneel bezig gaat leen me dan ook ff je frame
Wie heeft gezegd dat hier dat 4 takt blok al onder zit dan
dit word de testmotor voor het 140cc blok...en de echte topblokken zijn onderweg...zoals reeds eerder vermeld in voorgaande topics
We hebben deze bike er voor gepakt omdat hij er wel uitziet als een echte testbike
Geloof het of niet..........het word de mooiste bike die er bestaat...
De bike op de foto is reeds in mijn bezit...ben bezig met het kuipwerk..hoop hier volgende week vast een onthulling van te kunnen maken
Even weer een woord toevoegen op die domme reactie,s en detail puntjes die er allemaal op worden genoemd.Zit allemaal niet zo te zeiken ik geloof erin dat er een geweldige machine komt te staan met rijders als double minibike en jeffrey zal er echt wel wat komen.Sommige mensen weten totaal niet wat ze zeggen van haha moet ik nog zien die pk,s etc met een man als gerry in hun midden komt het egt wel in orde.En als je er geen !CENSUUR! van snapt reageer dan niet !!!
Voor de rest Gerry,Jeffrey& Double heel veel succes met testen en houd ons op de hoogte!
Richard D schreef:
maareh mooi kuipwerk zit erop zeg..... mag ik die ff lenen
als je toch zo proffesioneel bezig gaat leen me dan ook ff je frame[
Denk je soms dat ik een uitleenbedrijf ben??
Ga dan chinezen kopiëren, dat kost toch geen drol als het niets mag kosten
Ik dacht dat je de hint wel zou snappen gerry, maar blijkbaar heb je ook deze keer geen interesse in een interessante deal.
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
ruud schreef:Even weer een woord toevoegen op die domme reactie,s en detail puntjes die er allemaal op worden genoemd.Zit allemaal niet zo te zeiken ik geloof erin dat er een geweldige machine komt te staan met rijders als double minibike en jeffrey zal er echt wel wat komen.Sommige mensen weten totaal niet wat ze zeggen van haha moet ik nog zien die pk,s etc met een man als gerry in hun midden komt het egt wel in orde.En als je er geen !CENSUUR! van snapt reageer dan niet !!!
Voor de rest Gerry,Jeffrey& Double heel veel succes met testen en houd ons op de hoogte!
Laten we nu gewoon ff wachten.....denk dat meerder al eerder dit soort dingen hebben gehoord maar we wachten rustig af ben benieuwd.
Het 100cc blok is bedoeld voor de engelse competitie...daar gaan waarschijnlijk zoals het er nu naar uitziet twee 4takten rijden in 2007
het 140cc blok is meer om te laten zien wat er allemaal mogelijk is met die machtig mooie pasini machientjes.....
Snap niet waarom sommige mensen hier niks van geloven....leg eens uit
Of ik ben gek.........nee ik niet......Gerry misschien........nee ook niet......dan hebben we alleen J...... nog over....ja dan zal die wel spoken zien
double, Mocht Jeffrey gekwetst geraken tijdens de tests.
Mag je me altijd bellen om in te springen hoor!!
Gerry zei dat dit geen probleem kon zijn, vermits ik ook reeds ervaring heb met de supersnelle Senior-blokken van dit jaar!
alleen zal het aanpassen worden aan het nieuwe frame en kuipwerk!
ik hoor het wel!!
@ your service
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
die flour-gele DM , die heeft voet van het stepje af,
dit zie ik vaker, is dit per ongeluk of??
(viel me op stadskanaal ook een paar keer op)
srry voor oftopic
Nee doen ze express, soms even het been strekken en het geeft ook een bepaalde indruk. een proffesionele indruk geeft het ook maar is denk ik meer om even het been te strekken.