Minibike in beslag genomen, terwijl ik op bedrvijterreinreed

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

nylus
forum gebruiker

Bericht door nylus »

het ging even ''goed'' tenminste niemand die zei meer wat maar nu begint iedereen weer. over politie heb je gewoon je eigen mening dus wat heeft eht voot nut omdat hier te zeggen ? als een ander ze niet kan uitstaan zal hij ze heus niet aardig gaan vinden omdat een ander dat ook vind.

ik heb zelf ook gemengde gevoels over politie maar ze zijn wel handig als je ze nodig hebt.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
Gast

Bericht door Gast »

Politie bestaat 90% uit naaiers er zitten goede tussen ma geloof me als je mee zou maken wat ik heb meegemaakt vind je ze ook mieren neukers laatste wat ik even kwijt moest het is heel eenvoudig wat je met je mini doet moet je zelf weten maar als je weet dat het fout is en je wordt gepakt niet zeure
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

het gaat ze uiteindelijk om keiharde euro's...

waar blijven die gevonden mobieltjes? bij bad-cops...
en wat ik ook denk? waar blijven de ingenomen mini's?...

en de goede agenten? die laten je lekker op industrie gebied rijden of geven een waarschuwing!
Yankovich
forum gebruiker

Bericht door Yankovich »

TaiChi16 schreef:
Yankovich schreef:
kleine_duivel schreef:waarom dat nou weeR? als je zo nodig dit topic dicht wil hebben, stuur dan een pb naar de moderator :?

laat maar mooi open...wat maakt het uit?

Ok.. ja. I dont care.. Het enige wat wel uitmaakt is dat mensen hier politie uitschelden.. En dat wil ik niet.. En dat zijn bike is afgenomen doet me niks.
Want de politie heeft mijn fam. goed geholpen met een paar zaken.
sry dat ik het so heel brutaal seg maar Boeit ons of iig mij dat/?? NEE
ik heb een sgijthekel aan de politie en dat seg ik in volle glorie, maar nee ik rijd niet op de openbare weg

de groeten
Maakt niet uit dat je dat vind. Jij ben tenminste iemand die het niet heletijd zegt (Denk ik O.o). Maar andere die blijven zeiken, van (...)politie dit en dat.
Franky schreef:
TaiChi16 schreef:
sry dat ik het so heel brutaal seg maar Boeit ons of iig mij dat/?? NEE
ik heb een sgijthekel aan de politie en dat seg ik in volle glorie, maar nee ik rijd niet op de openbare weg

de groeten
Helemaal mee eens,

ik snap het nut niet meer van dit topic, die bike krijg je nou tog niet meer terug..
Helemaal gelijk heb je!
Xtreme schreef:Van de 100 mensen hebben er ong 70 wel vooroordelen over de cops.
De cops zijn ook mijn 'goede vrienden' (niet dus).

Maar Daans had het topic van yakonivix gesloten en hij zal deze ook wel sluiten omdat er niets boeiends meer verteld word..
Over het eerste stuk heb je helemaal gelijk.
En over dat tweede stuk.. Khoop dat hij het zo snel mogelijk sluit. (Als hij dat ook van plan is tenminste)

En het is Yankovich zo heet ik tussen haakjes niet in het echt hoor. LOLz
kleine_duivel schreef:het gaat ze uiteindelijk om keiharde euro's...

waar blijven die gevonden mobieltjes? bij bad-cops...
en wat ik ook denk? waar blijven de ingenomen mini's?...

en de goede agenten? die laten je lekker op industrie gebied rijden of geven een waarschuwing!

Die vernietigen ze zogenaamd.. Maar volgens mij houden die BAD-Cops ze gewoon. Ze willen er zelf een maar hebben geen zin om te kopen. Dan gaan ze op zoek erna. Ook naar mensen die hun uiterste best doen om terrein te vinden. En ook beleefd zijn. EN DAN pakken ze die bikes alsnog af!

Najah... khoop dat de mods deze topic zo snel mogelijk sluiten.
Gast

Bericht door Gast »

tja ik ga vaak naar het industrie terein maar rij ook wel eens over de weg...
als ik over de weg rij vind ik het terecht dat ze hem in beslag nemen
maar als ik naar het industrie terein ga en ze pakken hem af, dan vind ik het onzin !

(als je je altijd aan de regels hou dan mag je niks meer !!! )
MuK

Bericht door MuK »

Ionbrave schreef:Politie bestaat 90% uit naaiers er zitten goede tussen ma geloof me als je mee zou maken wat ik heb meegemaakt vind je ze ook mieren neukers laatste wat ik even kwijt moest het is heel eenvoudig wat je met je mini doet moet je zelf weten maar als je weet dat het fout is en je wordt gepakt niet zeure
gast! weet waar je over praat! het is eerder dat er 90% goede bij zitten en 10% naaiers. alleen iedereen gaat door de slechte verhalen die er zijn ( en ja, je hoort eigenlijk alleen de ' fouten' die de politie maakt, en bijna niet de goede verhalen ) alle politie over 1 kant scheren. dat is natuurlijk niet de bedoeling.

denk eens na hoe NL er uit ziet zonder politie. totale anarchy, word je daar blij van? als het zo anarchy is neemt iedereen het heft in eigen handen. dan is het echt totale chaos. en dan zou je wensen dat er politie is!

maarja, ik ga hier verder niet meer reageren. als jullie de politie willen bashen door dingen die JULLIE ZELF FOUT GEDAAN HEBBEN en daardoor gestraft worden moeten jullie weten. maar wordt dan gewoon boos en ga bij je moeder uithuilen. ga dan niet de politie bashen!

*MuK
janzzuh
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door janzzuh »

MuK schreef:
Ionbrave schreef:Politie bestaat 90% uit naaiers er zitten goede tussen ma geloof me als je mee zou maken wat ik heb meegemaakt vind je ze ook mieren neukers laatste wat ik even kwijt moest het is heel eenvoudig wat je met je mini doet moet je zelf weten maar als je weet dat het fout is en je wordt gepakt niet zeure
gast! weet waar je over praat! het is eerder dat er 90% goede bij zitten en 10% naaiers. alleen iedereen gaat door de slechte verhalen die er zijn ( en ja, je hoort eigenlijk alleen de ' fouten' die de politie maakt, en bijna niet de goede verhalen ) alle politie over 1 kant scheren. dat is natuurlijk niet de bedoeling.

denk eens na hoe NL er uit ziet zonder politie. totale anarchy, word je daar blij van? als het zo anarchy is neemt iedereen het heft in eigen handen. dan is het echt totale chaos. en dan zou je wensen dat er politie is!

maarja, ik ga hier verder niet meer reageren. als jullie de politie willen bashen door dingen die JULLIE ZELF FOUT GEDAAN HEBBEN en daardoor gestraft worden moeten jullie weten. maar wordt dan gewoon boos en ga bij je moeder uithuilen. ga dan niet de politie bashen!

*MuK
idd :!: Zoals ik eerder al zei, dit topic heeft totaal geen zin! Er wordt eigenlijk alleen maar het zelfde in verteld, (..)politie dit, (..)politie dat. Iedereen heeft daar wel een mening over..
Ik heb ook zo mijn eigen mening over politie maar die houd ik voor me, ik zie het nut er niet van in die met iedereen hier te gaan delen, dan kan dit eeuwig doorgaan.
Zo, janzzuh heeft gesproken.

Dus, mensen, :-$
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

wnr komt er nou iz slotje op>? :lol:
Gast

Bericht door Gast »

TaiChi16 schreef:wnr komt er nou iz slotje op>? :lol:
als jij EN IK NU OOK onze klep dicht houden ( sorry heb niks te doen nu )
stefano

Bericht door stefano »

TaiChi16 schreef:wnr komt er nou iz slotje op>? :lol:
nu
Gesloten