Polini zuiger

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Richard D
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Richard D »

Het bestaat uit Nikkel, Cadmium en Silicium. Nicasil werd ontwikkeld door zuigerfabrikant Mahle. Nicasil betekende een doorbraak omdat het het gebruik van verchroomde zuigerveren mogelijk maakte. Daardoor nam de levensduur van de motor enorm toe.

Denk nou niet dat ik slim ben ofzo :mrgreen: gewoon ff googlen
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
#mikey#

Bericht door #mikey# »

Richard D schreef:Het bestaat uit Nikkel, Cadmium en Silicium. Nicasil werd ontwikkeld door zuigerfabrikant Mahle. Nicasil betekende een doorbraak omdat het het gebruik van verchroomde zuigerveren mogelijk maakte. Daardoor nam de levensduur van de motor enorm toe.

Denk nou niet dat ik slim ben ofzo :mrgreen: gewoon ff googlen
hahaha je heb gelijk hoor richard maar dat zijn de hoofd bestand delen er zit nog veel mee rin alleen zeggen ze dat bij mahle niet
racertje

Bericht door racertje »

@ LG
ik weet dat jij vast alles beter weet hier hoor,en dat je graag overal wat wil posten,maar kijk ook even naar je zelf a.u.b.
zijn jou posten 100% waterdicht??

weer even ontopic,
ik denk dat (bijna) iedereen weet dat deze cilindertjes gewoon als nicasil over de toonbank gaan..
qua zuigerslijtage, tsja het blijft racen he...
ligt er ook wel aan wat er met de cilinder gedaan is, bijv het max toerental, laat je hem netjes warm draaien, enz enz

mijn ervaring over het zuiger verhaal is dat ze nog wel eens niet leverbaar zijn in de meest voorkomende maten.
dat is toch best vervelend als je erop zit te wachten!
ik heb al wat cilindertjes en zuigers versleten, maar krihg altijd weer een B-maat.
ik heb dus wel een B-zuigertje op voorraad genomen, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk..

gr rolph
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

!CENCUUR! wat sijn jullie slim :shock: of lijkt dit alleen maar so :roll: :P
Plaats reactie