PMT T40 of T41

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

mitch_minibiker

Bericht door mitch_minibiker »

ik heb er nu Pmt T-40 op zitten rijden super :D
ben erg tevreden rijden lekker en heb weer heerlijk gerede in van der ende :) En tsja het verschil T-40 en T-41 hoef ik ook niet meer uit te leggen :wink:
Daniello

Bericht door Daniello »

Zo, hier stond weer genoeg info in voor een keuze van 40 of T41.

Gr.

Daan
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

'k heb er dit jaar denk ik een stuk of 5 achterbanden doorgejaagt, zowel 40 als 41.

dus om nu van weinig slijtage te spreken :roll:
killerbeast
forum gebruiker

Bericht door killerbeast »

Wanneer is je achterband versleten :?:

sommige leggen iedere wedstrijd een nieuwe band voor de extra grip die een nieuwe band geeft. want na een wedstrijd dag is een band gewoon minder dan als hij nieuw is.

mijn banden waren eigenlijk niet versleten dit seizoen. heb wel me 3de achterband nu maar dit kwam door dat de eerste band een rand in gereden was. 2de band waar de letters pmt staan uitgescheurd was, had dus als ware 2lagen rubber ipv 1.

het is maar net hoeveel geld je erin wilt pompen. als je iedere wedstrijd nieuwe banden steekt, gaat aardig in de kosten lopen aan het eind van het seizoen.

ik neem genoegen om ongv 3-4 wedstrijden met een band terijden.
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

versleten noem ik dat de scheuren er in staan, en er aan de zeikant van de band het rubber duidelijk is weggesleten waardoor je alle kanten op glijd in de bocht :lol:
DSF-Patrick
forum gebruiker

Bericht door DSF-Patrick »

kleine_duivel schreef:versleten noem ik dat de scheuren er in staan, en er aan de zeikant van de band het rubber duidelijk is weggesleten waardoor je alle kanten op glijd in de bocht :lol:
jij ook altijd met je glijden :lol:
DSF 40cc te koop..
Plaats reactie