Hoe krijg ik mijn krukas lagers er uit?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

jordy1986

Bericht door jordy1986 »

nylus schreef:nou we het hier toch over hebben, hoe haal je die keeringen er uit ? ik was laatst bezig met mijn chinees blokje maar kreeg ze er niet uit ( ik heb ook niet echt geprobeerd ze er uit te halen :roll: ) ze kunnen trouwens wel heel wat hitte verdragen want toen ik mijn carter helft boven het vuur hielt bleven ze gewoon heel. en waar kan je nieuwe keeringen halen want bij minibike.nl heb ik ze niet zien staan

grt
Keerring haal je eruit normaal als het blok gesplitst is met een klein tikje. Als je blok nog in elkaar zit een keerringtrekkertje maken. Je pakt een tapeind doet er moeren op en maakt een klosje erom. Vervolgens boor je een gaatje in je keerring. Hier draai je het tapeindje in. Vervolgens klop je hem er zo uit en kun je hem eventueel vervangen. Als je het blok wilt splitsen kun je ze lekker laten zitten je as schijf zo door je keerringen eruit. En als het blok gesplitst is en je lagers zijn eruit tik je ze er ook zo uit.
Plaats reactie