Hoe oud zijn jullie allemaal als het van pappie en mammie niet mag? 12 ofzo?
Dacht dat de gemiddelde leeftijd hier vanaf 16 was ongeveer, maar zal me wel vergissen.
Ik zou niet weten hoe je je ouders moet overtuigen, want ik heb dat gedoe nooit gehad, ze waren niet zo moeilijk.
Overigens zou ik niet die redbull nemen, vind ik er heel goedkoop uitzien, die chroom/zilveren kleur.
marijnoo schreef:Hoe oud zijn jullie allemaal als het van pappie en mammie niet mag? 12 ofzo?
Dacht dat de gemiddelde leeftijd hier vanaf 16 was ongeveer, maar zal me wel vergissen.
Ik zou niet weten hoe je je ouders moet overtuigen, want ik heb dat gedoe nooit gehad, ze waren niet zo moeilijk.
Overigens zou ik niet die redbull nemen, vind ik er heel goedkoop uitzien, die chroom/zilveren kleur.
Ok dit is mijn mening en dit is op niemand aanvallend bedoelt
Al ben je 26 als je dan nog bij je uders woont denk ik toch wel dat ze nog iets te zeggen hebben over of je een minibike kan kopen als zij hem niet in huis willen enz. enz.
speedydevil schreef:Ok dit is mijn mening en dit is op niemand aanvallend bedoelt
Al ben je 26 als je dan nog bij je uders woont denk ik toch wel dat ze nog iets te zeggen hebben over of je een minibike kan kopen als zij hem niet in huis willen enz. enz.
Haha Dat met die 0ouders overtuigen,
komt me bekent v0or..
Mijn ouders vonden het 0ok niet leuk,
t0oen sei ik:Alsk n0ou slef 1 ga makee ,
en ik ben er weken mee besig Magt dan wel..?
En t0oen mogt et wel..
dus nu hebk selfbouw:D
dus ik heb hem!!!
na lang wachten...
een mooi bikeje hoor zal nog efkes duren om foto's want het fototoestel is naar de *******(haaien)
het is echt super
maar heb vandaag al onder mijn voeten gehad van de geburen
maar ja
ga mss es ergens op een veiling gaan rijden dus daar zal dat wel mogen
ok zal dat doen
kweenie
er zit al een sportuitlaat onder
een sportluchtfilter
misschien ik weet nog niet zeker ga ik er een bore kit of zoiets op steken
enja
dan gassen!!!!