goede site infm midibikes of goedkoope 70-100 cc crossers
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
$*_pocketbiker_*$
-
pocket_racer
- forum gebruiker
rustig rustig
in oekene zijn het dan wel thumpstars,de replicas dan,oftwel de 2dehandse
je hebt pitbikes van 2000 euro en meer,je hebt er ook van 300 euro
hoe meer je kan uitgeven hoe beter,hoe duurder hoe beter, ik weet goeie staan,kosten je dan wel 750 euro,maar dan heb je ook wat,is niet dat die van 750 zijn achterbrug zal verliezen,of zijn wiel,of het kader doormidden breekt,wat me die van 300 euro zeker zal gebeuren
in oekene zijn het dan wel thumpstars,de replicas dan,oftwel de 2dehandse
je hebt pitbikes van 2000 euro en meer,je hebt er ook van 300 euro
hoe meer je kan uitgeven hoe beter,hoe duurder hoe beter, ik weet goeie staan,kosten je dan wel 750 euro,maar dan heb je ook wat,is niet dat die van 750 zijn achterbrug zal verliezen,of zijn wiel,of het kader doormidden breekt,wat me die van 300 euro zeker zal gebeuren
binnekort beginnen met mijn zelfbouw:d
-
$*_pocketbiker_*$
-
pocket_racer
- forum gebruiker
thaha ,het is uw keuze,maar als je de toeschouwers een helm wil laten dragen,moet je dat doen,want ze zullen zekr 1 nodig hebben met alles die eraf vliegt:p
het zien er mishcien sterke uit die van 300 maar het is met minder sterk materiaal gemaakt , een goede pitbike kost 700 en dan zul je nog af en toe moeten sleutelen
het zien er mishcien sterke uit die van 300 maar het is met minder sterk materiaal gemaakt , een goede pitbike kost 700 en dan zul je nog af en toe moeten sleutelen
binnekort beginnen met mijn zelfbouw:d
-
$*_pocketbiker_*$
inderdaad, en als je hem nog niet geloofd tjah, dan moet je er wel bij weten dat ie al n eind op een pitbikeforum zit, dus euh, njah, geloof em gewoon maarpocket_racer schreef:thaha ,het is uw keuze,maar als je de toeschouwers een helm wil laten dragen,moet je dat doen,want ze zullen zekr 1 nodig hebben met alles die eraf vliegt:p
-
Gast
- fryslan boppe
- forum gebruiker
-
$*_pocketbiker_*$
-
$*_pocketbiker_*$
even effe iets duidelijke make, het gaat hier niet om een 49 cc chineesje als je dat denktchris16 schreef:licht toch ook aan de kwaliteit bolle booskan ook wel 700 euro dinge verkopen die ergens anders maar 300 zijn....
ik denk dat jij deze wat TE veel vergelijkt met een gewone chinese crosser
mvg, gianni
-
pocket_racer
- forum gebruiker
-
$*_pocketbiker_*$
dan kan ie tenminste nog zijn remkabels tonen, meschien het enige wat er nog deftig zal uitzien van zijn bikepocket_racer schreef:chris16 schreef:licht toch ook aan de kwaliteit bolle booskan ook wel 700 euro dinge verkopen die ergens anders maar 300 zijn....
ik ga niet blijven discusieren,koop hem dan,doe maar
en post hem eens na een maandje,nouja ,het resterend wrak
succes;)
-
pocket_racer
- forum gebruiker