goede site infm midibikes of goedkoope 70-100 cc crossers

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Jonge die site is te duur man :wink: :wink:
$*_pocketbiker_*$

Bericht door $*_pocketbiker_*$ »

voor pitbike, echt niet!!!! doe es effe normaal, wil je een pitbike vn 200 euro's meschien, ok, uw probleem, als je achtr een dag je achtrbrug wilt terug zoeken op het circuit, 700 is echt niet te duur voor een deftige pit, in oekene staan ze standaard voor 1100 (de laagste prijs dan)
pocket_racer
forum gebruiker

Bericht door pocket_racer »

rustig rustig

in oekene zijn het dan wel thumpstars,de replicas dan,oftwel de 2dehandse

je hebt pitbikes van 2000 euro en meer,je hebt er ook van 300 euro

hoe meer je kan uitgeven hoe beter,hoe duurder hoe beter, ik weet goeie staan,kosten je dan wel 750 euro,maar dan heb je ook wat,is niet dat die van 750 zijn achterbrug zal verliezen,of zijn wiel,of het kader doormidden breekt,wat me die van 300 euro zeker zal gebeuren
binnekort beginnen met mijn zelfbouw:d
$*_pocketbiker_*$

ja dat zei ik ook, maar die gast zegt dat 700 te duur is, wat wil ie dan om op circuit te gaan, 1 vaan 300, succes jongen :?
pocket_racer
forum gebruiker

thaha ,het is uw keuze,maar als je de toeschouwers een helm wil laten dragen,moet je dat doen,want ze zullen zekr 1 nodig hebben met alles die eraf vliegt:p

het zien er mishcien sterke uit die van 300 maar het is met minder sterk materiaal gemaakt , een goede pitbike kost 700 en dan zul je nog af en toe moeten sleutelen
$*_pocketbiker_*$

pocket_racer schreef:thaha ,het is uw keuze,maar als je de toeschouwers een helm wil laten dragen,moet je dat doen,want ze zullen zekr 1 nodig hebben met alles die eraf vliegt:p

het zien er mishcien sterke uit die van 300 maar het is met minder sterk materiaal gemaakt , een goede pitbike kost 700 en dan zul je nog af en toe moeten sleutelen
inderdaad, en als je hem nog niet geloofd tjah, dan moet je er wel bij weten dat ie al n eind op een pitbikeforum zit, dus euh, njah, geloof em gewoon maar :lol:
Gast

Bericht door Gast »

licht toch ook aan de kwaliteit bolle boos ;) kan ook wel 700 euro dinge verkopen die ergens anders maar 300 zijn....
fryslan boppe
forum gebruiker

Bericht door fryslan boppe »

bij groothander-nemeco.nl heb je pit bike boor 350 :D

mvg
lennart
$*_pocketbiker_*$

ja je hebt er voor 350 euro, maar die heb je niet lang me de achterbrug eraan :lol:
vanaf dat er thumpstar er ziet upstaan ga je ze echt nie goedkoper vinden dan 1000, dan heb je deftig materiaal :wink:
$*_pocketbiker_*$

chris16 schreef:licht toch ook aan de kwaliteit bolle boos ;) kan ook wel 700 euro dinge verkopen die ergens anders maar 300 zijn....
even effe iets duidelijke make, het gaat hier niet om een 49 cc chineesje als je dat denkt :? het gaat over 110cc PITBIKES (dat betekent:GEEN BROL!!!!)
ik denk dat jij deze wat TE veel vergelijkt met een gewone chinese crosser

mvg, gianni
pocket_racer
forum gebruiker

chris16 schreef:licht toch ook aan de kwaliteit bolle boos ;) kan ook wel 700 euro dinge verkopen die ergens anders maar 300 zijn....

ik ga niet blijven discusieren,koop hem dan,doe maar

en post hem eens na een maandje,nouja ,het resterend wrak

succes;)
$*_pocketbiker_*$

pocket_racer schreef:

ik ga niet blijven discusieren,koop hem dan,doe maar

en post hem eens na een maandje,nouja ,het resterend wrak

succes;)
dan kan ie tenminste nog zijn remkabels tonen, meschien het enige wat er nog deftig zal uitzien van zijn bike :twisted:
pocket_racer
forum gebruiker

nog niet,nouja is zijn keus
Plaats reactie