nylus schreef:me trekstarter is wel aangepast er is een stuk uitgehaald voor koeling
-----------------------------------
waar heb je dan een stuk uitgehaald en heeft het ook nog nut gehad ? ( foto zou handig zijn )
mijn minibike is zo zwaar opgevoerd dat je niet met een klein beetje gas kan wegrijden
dat dacht ik in het begin ook maar wen je echt wel aan hoor. dat hij bij jou nou heel de tijd wielies maakt kan ik nog begrijpen maar je vader weegt 85 ( zei je d8 ik ) en die heeft het nog steeds mijn bike is ook opgevoerd en kan hem ook in bedrang houden. zelfs bo ( weegt denk nog lichter als jou ) kon er goed mee rond gaan dus waarom zou jou het dan niet lukken ?
denk dat het toch te maken heeft met de ervaring op je nieuwe bike.
ik heb niet zelf me trekstarter aangepast zo kocht ik hem ik plaats binnenkort daar wel een fototje van
met wat voor tandwielverhouding rijdt jy dan?
groetjes Bram
blata b1 replica :D
17.5mm carb
cilinder helemaal aangepast
en nog veel meer :P
kleine_duivel schreef:idd, en nylus zijn minibike is volledig HK getuned
ag je went er aan, iig veel raceplezier, maak van het vermogen goed gebruik zou ik zeggen !!
hh ik hoop dat ik eraan wen ik ga nu iniedergeval even met een andere tanwiel verhouding rijden
en die van mij is volledig door rehorst getuned
groetjes Bram
17.5mm carb
ik reid 6 - 72 . voor mijn gewicht op indoor banen vind het goed reiden hoor. ik haal op de rechte stukken net mijn top maar zit er aan te denken om er een 73 of 74 achter op te doen.
vindt je de koppeling niet irritand aangrijpen want als ik gas geef grijpt die gelijk aan en daardoor kan ik niet wat gas erbij geven in de bochten of moet ik dan me koppeling anders afstellen?
groetjes Bram
17.5mm carb
Bram_Snoek schreef:vindt je de koppeling niet irritand aangrijpen want als ik gas geef grijpt die gelijk aan en daardoor kan ik niet wat gas erbij geven in de bochten of moet ik dan me koppeling anders afstellen?
groetjes Bram
nee het is wennen maar ik heb het geluk dat ik een eigen terreintje heb waar ik voor de eerste keer op me gemak kon oefenen.
als je al een vaardje hebt is het ook makkelijker om een auto wielie te voorkomen. maar je zou hem kunne afstellen dat hij wat eerder pakt, dan heb je minder last van een ''schok'' als het ware. je koppeling slijt dan wel weer wat harder.
ik denk toch nog steeds dat het wennen is want als je heel rusig steeds wat meer gas gaat geven voel je ook dat hij wil gaan en dus niet in een keer weg schiet ( of in jou geval omhoog )
ferryn schreef:nog veel raceplezier zeg!
wheelys zijn toch leuk
doe ik ook altijd op de fiets over de weg(boeie als er politie bij is )
maar veel suc6
is tog ook niet verboden ofwel dan..
leuke bike trouwens suc6 ermee!
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
volgens mij heeft de vorige eigenaar de koppelingafgesteld want misschien was de vorige eigenaar zwaarder alsjou en kwam hij bijna niet vooruit maar jij bent denk ik lichter dus probeer hem eens af te stellen en kijk dan eens hoe hij rijdt
JR