Ja maar alle andere keren geloof ik net andersom
Maar goed laten we het over je bike hebben:
waneer wordt de kapotte uitlaat van je nu gelast?
En waneer krijgen we ongeveer een update met je nieuwe spullen erop ?
En voor de rest zullen we het 17-12 weer uitvechten
Ik hoop dat er leuke spulletjes met kerst onder de boom liggen maar dat zie ik tegen die tijde wel. Ik ga donderdag iemand bellen die eerst een las apparaat had. (Ik verwacht dat hij hem nog steeds heeft), dus aan hem vraag ik eens of hij het wil lassen. En anders nog even verder zoeken of naar een andere uitlaat of een andere lasser.
Ik ben vandaag even met paint aan de slag gegaan voor een leuk kleurtje. Ik weet het nog niet precies hoe het uit gaat zien maar waarschijnlijk komen de kleuren vam mijn pak er wel in voor.
Ik weet nog niet wat er met de velgen moet gebeuren mischien zwart mischien lichtblouw (wat ik denk ik niet doe) Mischien wit. Ik zat zelf te denken aan wite ''spaken'' met de rand licht blouw. Laat maar weten wat jullie er van vinden want ik kom er niet echt uit.
ik vind dat wit met licht blauw wel mooi klinken. zwart moet je niet zo veel laten heersen op een witte bike vind ik.
gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]