vonkende kniebeschermers
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
kleine_duivel
- spammer
-
Sleyar
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
Sleyar
maar ehm stomme vraag misschien
hoe wil je dat doen met die spijker? denk als je de kop aan de binnekant van je beschermer doet, dus naar buite slaat, dan heb je daar zo'n leuk pinnetje zitte.
als die in de grond blijft hake, schiet dus die spijker met die kop tege je knie of zie ik dat verkeerd?
kan aardig blauw worde denk ik.
Denk dat je dan een stuk hout moet pakke ofzo en dat make aan de beschermer en daar de spijker in
hoe wil je dat doen met die spijker? denk als je de kop aan de binnekant van je beschermer doet, dus naar buite slaat, dan heb je daar zo'n leuk pinnetje zitte.
als die in de grond blijft hake, schiet dus die spijker met die kop tege je knie of zie ik dat verkeerd?
Denk dat je dan een stuk hout moet pakke ofzo en dat make aan de beschermer en daar de spijker in
wik ook nie hoe, miss een klein gaatje erin boren van 2mm in je beschermer, dan een spijker erin persen van 2.5/3mm dik
dan de kopjes afslijpen zodat je geen last van je been krijgt.
maar doe dit maar niet op de kartbanen.
gr
dan de kopjes afslijpen zodat je geen last van je been krijgt.
maar doe dit maar niet op de kartbanen.
gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
-
bjorntje_zelfbouw
- DSF-Patrick
- forum gebruiker
-
The Monster
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
- DSF-Patrick
- forum gebruiker
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Ik hoop voor degene die ze koopt dat hij van de baan afgehaald word en er niet meer op mag voordat er andere kneesliders zijn !
Echt zonde om de spullen "het asvalt" zo de vernieling in te helpen en het is hoogst eritant voor iemand die erachter rijd !
*Lg*
Echt zonde om de spullen "het asvalt" zo de vernieling in te helpen en het is hoogst eritant voor iemand die erachter rijd !
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
- DSF-Patrick
- forum gebruiker
Je vliegt niet in de fik hoor, en zoveel super veel fonken zijn 't er nou ook niet weer..Lg tweewielers schreef:Ik hoop voor degene die ze koopt dat hij van de baan afgehaald word en er niet meer op mag voordat er andere kneesliders zijn !
*Lg*
DSF 40cc te koop..
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
heb ik gezecht dat je in de fik vliegt ?Blata-Patrick schreef:Je vliegt niet in de fik hoor, en zoveel super veel fonken zijn 't er nou ook niet weer..Lg tweewielers schreef:Ik hoop voor degene die ze koopt dat hij van de baan afgehaald word en er niet meer op mag voordat er andere kneesliders zijn !
*Lg*
Het is gewoon zooi , erg overbodig
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
Bekijk ook de website