Ja was indd vrij duur betaald.
Maarja je moet er wat voor over hebben he...
En ik zit er niet zo mee
We gaan zien wat hij waard is op het BK over een paar weken.
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
coen schreef:mooie bike sven ik denk ook dat rond 8 a 8,5 in zit.
welke bk's ga je rijden. ik zie je wel op h'zand. en anders een keer op de kartbaan ltr
Als je ff leest zie je dat ik in de PROMO+ ga rijden.
Ik heb gewoon net zoveel pk's als op die Lazer, misschien iets meer door de uitlaat...maarja. In ieder geval meer dan genoeg.
ba-searcher!! schreef:
Maar wat me welk een beetje opvalt is dat het relatief duur betaald is die DM van je sven.....als je ray kijkt met zijn blata, die er gewoon al nieuw uitziet en daar nog 200 minder voor kwijt was dan jij voor je DM........
als je die blata om wilt bouwen naar waterkoeling ben je toch wel meer dan 200 kwijt?
leuke bike sven! veel succes ermee en zie je wel op Hkz.
ba-searcher!! schreef:
Maar wat me welk een beetje opvalt is dat het relatief duur betaald is die DM van je sven.....als je ray kijkt met zijn blata, die er gewoon al nieuw uitziet en daar nog 200 minder voor kwijt was dan jij voor je DM........
als je die blata om wilt bouwen naar waterkoeling ben je toch wel meer dan 200 kwijt?
Maar waarom zou ray nu zijn bike om willen bouwen naar waterkoeling?!
Ray rijd nu met zijn luchtkoeling sven nu al helemaal de stront voor de ogen.......
Niks tegen jouw bedoeld hoor sven...leuke fiets, je kan best wel rijden..maar op vermogen kom je net wat te kort bij ray......
ba-searcher!! schreef:
Maar waarom zou ray nu zijn bike om willen bouwen naar waterkoeling?!
Ray rijd nu met zijn luchtkoeling sven nu al helemaal de stront voor de ogen.......
Niks tegen jouw bedoeld hoor sven...leuke fiets, je kan best wel rijden..maar op vermogen kom je net wat te kort bij ray......
Ach we zullen wel zien, minder vermogen wil niet zeggen dat je niet sneller/net zo snel kan zijn, kijk maar naar mij met de tai
Maar goed zullen wel zien, alsk uit gekeken ben op het vermogen van de blata kan ik altijd het cilindertje nog wat bij werken of hem ombouwen naar 50 cc watergekoeld
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Ray heeft niet veel meer vermogen dan ik heb
Ray zit met de 10 krukas pk's dus zal er misschien 8 aant achterwiel hebben. Ik zal daar niet ver vanaf zitten.
En indd het is net als Ray zegt, met meer vremogen betekend niet dat je harder, sneller en beter rijd we zien het vanzelf wel een keer.
Het boeid me niet als ik Ray niet bijhou, ik wil de rest in de PROMO+ bij houden hahaha
Subito schreef:Ray heeft niet veel meer vermogen dan ik heb
Ray zit met de 10 krukas pk's dus zal er misschien 8 aant achterwiel hebben. Ik zal daar niet ver vanaf zitten.
En indd het is net als Ray zegt, met meer vremogen betekend niet dat je harder, sneller en beter rijd we zien het vanzelf wel een keer.
Het boeid me niet als ik Ray niet bijhou, ik wil de rest in de PROMO+ bij houden hahaha
Nou ja ik hou de mensen van de promo+ klein beetje bij dus
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Ik zal het 30 Juni en 1 Juli allemaal wel zien in Amay.
Heb zaterdag de hele dag om te trainen dus dan zie ik het vanzelf wel
Ik zal het 30 Juni en 1 Juli allemaal wel zien in Amay.
Heb zaterdag de hele dag om te trainen dus dan zie ik het vanzelf wel
Suc6 Ga zelf niet, moet veel werken en wil nog wat meer ervaring hebben voor op de buitenbaan, puls zit met vervoer, geld etc
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
mooie bike ma ga ma naar dat er in de promo plus hard gereden word met hun vermogen en dat et nie zo makkelijk is heb et zelf ondervonden maar ik zal je nog wel zien dan op de bk veel plezier er mee
GRC RR 40cc bizeta #68 40cc A
kampioen wintercup belgie ch senior met 911rep
www.jeroenminimoto.come2me.nl