past een radiateur van een 911 rep niet alles is pas te maken als de uitgangen maar kloppen
maar ik bedoel bij een 911 hoor je niks over koelings problemen
en is dat niet de zelfde cilinder
mvg evo 46
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
De rad van een 911 past ook op een GP3, de cilinder van een 911 past niet op een GP3, omdat de GP3 de waterpomp in het blokje heeft.evo 46 schreef:welke radiateur raad je aan
past een radiateur van een 911 rep niet alles is pas te maken als de uitgangen maar kloppen
maar ik bedoel bij een 911 hoor je niks over koelings problemen
en is dat niet de zelfde cilinder![]()
mvg evo 46
Hoeveel geld je erin moet stopen kan je toch niet zeggen.. onderdelen gaat toch wel eens kapot.. Bij de mijne zit er ook al heel wat geld in aan tuning enz.. Maar ik had toch nog vaak zak stukken, dus dat kan je nooit zegenthe karper schreef:hoeveel moet je er dan nog instoppe wil je goed kunnen rijden?
en wat voor een radiateur moet er dan op?
dat snap k dat merk ik nu zelf ook maar wat voor een onderdele moeten er dan wel op: polini koppelings kom en welke radiateur?thomas1991 schreef:Hoeveel geld je erin moet stopen kan je toch niet zeggen.. onderdelen gaat toch wel eens kapot.. Bij de mijne zit er ook al heel wat geld in aan tuning enz.. Maar ik had toch nog vaak zak stukken, dus dat kan je nooit zegenthe karper schreef:hoeveel moet je er dan nog instoppe wil je goed kunnen rijden?
gewoon een goede radiateur met een hogere capaciteit, en zoals je ziet is dit bij "minibikerheerhugowaard" al gebeurd.the karper schreef:dat snap k dat merk ik nu zelf ook maar wat voor een onderdele moeten er dan wel op: polini koppelings kom en welke radiateur?thomas1991 schreef:Hoeveel geld je erin moet stopen kan je toch niet zeggen.. onderdelen gaat toch wel eens kapot.. Bij de mijne zit er ook al heel wat geld in aan tuning enz.. Maar ik had toch nog vaak zak stukken, dus dat kan je nooit zegenthe karper schreef:hoeveel moet je er dan nog instoppe wil je goed kunnen rijden?