ja ik ben het helemaal met dit beterweter figuur eensTimmie schreef:je reageerd als een kansloos onwetend figuur.kleine_duivel schreef:heb zelf ook stage 6 op me bike..met water temp meter.
maar dat is een extra..
en die zit er prima op dus wat snap ik niet
Stage6
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Daantjuh#36
- forum gebruiker
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
- minibikekp's
- forum gebruiker
hey man koopt daar niks sorry dat ik het zeg
een vriend wacht nu al 3 weken op een zuiger vor zijn schakel
en hij zecht elkekeer jah hij komt binne maar nu nog steeds niet em
hij wilt me geld ook niet trug storten
en zijn blok is gespilts door hem en schoon gemaakt en weer in elkaar gezet terwel ze lager stuk was
en zijn cillinder is verkeer gehoond door hem en nuwilt hij ze geld terug hebben maar krijgt het niet en nu is hij hem aan het bedrijgen omdat hij ze geld terug wilt echt een vagge gozer van wie die zaak is
nu hebt hij een recht zaak aan gespand
dus ik raadje aan dat je het ergs anders haalt
want hij besteld het eerst bij een ander en dan komt het naar jouw toe vlinke omweg dus en tijd kan je wel ergens anders aan besteeden
gr joeri
hij wilt me geld ook niet trug storten
en zijn blok is gespilts door hem en schoon gemaakt en weer in elkaar gezet terwel ze lager stuk was
en zijn cillinder is verkeer gehoond door hem en nuwilt hij ze geld terug hebben maar krijgt het niet en nu is hij hem aan het bedrijgen omdat hij ze geld terug wilt echt een vagge gozer van wie die zaak is
want hij besteld het eerst bij een ander en dan komt het naar jouw toe vlinke omweg dus en tijd kan je wel ergens anders aan besteeden
gr joeri
klik hier en beschouw me minibike http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21007
-
TOEZMAN
Dit is erg subjectiefminibikekp's schreef:hey man koopt daar niks sorry dat ik het zeg
hij wilt me geld ook niet trug stortenen zijn blok is gespilts door hem en schoon gemaakt en weer in elkaar gezet terwel ze lager stuk was
gr joeri
En bij sp hebben ze ook te maken met leveranciers dus een zuiger kan soms helemaal niet te verkrijgen zijn als hun leverancier het niet heeft.
Maja je kan er gewoon bestellen hoor, het is safe
-
Timmie
Bestel anders gewoon bij:
www.scootparts.nl
www.euroscooters.nl
www.scootxtreme.nl
www.jrmotoren.nl
www.speed-parts.nl
www.scootparts.nl
www.euroscooters.nl
www.scootxtreme.nl