Zou kunnen dat het niet helemaal klopt hoor LG want ik heb er de verkeerde naald in zitten waardoor ik een dip in me middengebied heb zitten waar me topvermogen hoort te zitten Maar goed hij is wel heel eind bewerkt met 6 spoelers bv
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Raytje192 schreef:Zou kunnen dat het niet helemaal klopt hoor LG want ik heb er de verkeerde naald in zitten waardoor ik een dip in me middengebied heb zitten waar me topvermogen hoort te zitten Maar goed hij is wel heel eind bewerkt met 6 spoelers bv
En nog is het groot, ik weet wel zo ongeveer wat voor een blokje of dat je hebt
Zal vast niet sneller zijn als die van de kampioen en daar gaat ook 86 in Ik had eerst ook 100 erin maar hij liep niet echt lekker .. overgegaan op 84-86 met de athena en toen liep het al een stuk beter.
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Raytje192 schreef:Zou kunnen dat het niet helemaal klopt hoor LG want ik heb er de verkeerde naald in zitten waardoor ik een dip in me middengebied heb zitten waar me topvermogen hoort te zitten Maar goed hij is wel heel eind bewerkt met 6 spoelers bv
En nog is het groot, ik weet wel zo ongeveer wat voor een blokje of dat je hebt
Zal vast niet sneller zijn als die van de kampioen en daar gaat ook 86 in
*Lg*
We gaant zien, me krukas ligt nog steeds door midden dus heb nog geen tijd gehad om te testen met andere naalden om die dip er uit te krijgen. Denk dat als die dip uit me vermogenslijn is er inderdaad een kleinere sproeier in zal gaan En dr ligt ook een k-u-t uitlaat onder vergeleken met jullie opmaat uitlaten natuurlijk
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder