Verslagen Texel 3 mei 2008

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

jordy 15
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

maar helaas gingen we/iedereen al vroeg weg.
Kwam je toch bij mij nog een biertje pakken onder de tent 8)

Maar mijn weekend is achteraf goed verlopen.. Waren wat kleine ongelukjes gebeurd .. Waar ik nogal heftig op heb gereageerd.
Wat natuurlijk niet zo slim van me was. Mijn excusses Hans!

Goed ik was er dus al vrijdag middag met de caravan, m'n ouders en een vriend van me. Aangekomen de caravan een mooi plekje gegeven en de tent opgebouwd. We hadden het weer mee ! Het was namelijk zo warm dat ik lekker zonder shirt kon zonnen en voetballen :P
Om een uur of 4 ofzo met een groepje nog een rondje gekart! Dat was dikke lol :lol:
Toen uiteindelijk om 6 uur mochten we met de minibike's de baan op!
Maar m'n blok wilde niet echt lekker lopen. Dus toen maar even de bougie gecheckt. Endie was dus helemaal grijs ! Dus van sproeier 84 naar 88, en daarna nog naar 90 gegaan!
En nog steeds een pit aan de grijze kant.
Naja ik zag wel wat ik deed.. Eerst lekker gegeten bij een snackbar in de buurt. Niet dat ik veel at.. maargoed :P
Om een uur of half 10 waren we weer terug op de baan. Waar ik vervolgens m'n halve blok uit elkaar heb gesleuteld om vervolgens alles opnieuw dicht te plakken!
Het moest namelijk wel valse lucht zijn!
Nog bedankt voor de verlichte sleutelplaats !

Rond een uur of half 1 lekker de caravan in en nog een biertje open getrokken, Om der vervolgens om half 8 weer uit te komen.

Toen gelijk alle spullen in de tent gezet en de bike gestart. Het klonk al een heel stuk beter !
Dus de 1e kwalificatie/training gereden. Mocht niet klagen! Blokje liep lekker en trok goed hard weg.. Was dus weer even wennen. Uiteindelijk 10e tijd neergezet.

2e kwalificatie ging een heel stuk lekkerder! En dus de 5e tijd neer geprikt.

1e race; Ik stond op de 6e startplek. En na een spannende race met Erik uiteindelijk als 3e over de streep met Erik achter me.
Jammer van je probleempjes met het gas! Maar dat kwam de 2e race helemaal goed geloof ik!

Race 2;
Als 3e aan de start! En ook als 3e de 1e ronden door.
Alleen toen maakte ik een foutje en kwam erik me langs en lag ik dus 4e..
Een halve race later weer een foutje en kwam Hans sterk binnendoor.. Daar heb ik een hele tijd achter gereden, maar vervolgens waren er wat problemen voorin. En zag ik dus dat ik 3e lag achter hans sterk en Erik.
Op een ronde of 3 voor de finish zat ik dicht op het achterwiel van Hans, en zocht ik naar een gaatje.. Waar ik steeds net niet tussen kon komen.
Toen uiteindelijk 1 ronde voor de finish kwam ik naast hans het rechte stuk op en allebij vol op het gas! Ik was van mening dat ik er voorbij was en ruimte had om in te sturen. Echter deed hans dit al, endie had verwacht dat ik weer zou remmen en weer zou aansluiten omdat hij de ideale lijn had. Maar omdat ik hem dus niet meer zag stuurde ik ook in.
Toen was het pats boem knal vlieg enzz.. Met 50 km'h met z'n 2e door de lucht om vervolgens 10 meter verder stil te liggen.
Dus allebij weer snel de brommer gepakt en snel de finish over..
Alleen ging dit wat anders dan verwacht. De brommer gleed namelijk alle kanten op endus de bocht voor opgaand rechte stuk gleed hij weer weg terwijl ik het rustig aandeed :? Naja snel der weer op en rustig gasgeven.. Ik weet niet wat er vervolgens gebeurde, ik lag namelijk 10 meter verder weer onderuit.. Naja blokkie viel uit en de brommer was zo goed als stuk. Dus toen de laatste 10 meter de brommer met 2 vast staande wielen de finishlijn over gesleept. En vervolgens nogal heel erg gefrustreerd het gras ingedoken.
Jullie kunne je vast indenken hoe ik me voelde..
Dus vandaar mijn excusses dat ik zo fel heb gereageerd!

Uiteindelijk als dag uitslag 5e geeindigd. Dus mag zeker niet klagen!

Zaterdag avond nog een hoop gezelligheid meegepakt met een hoop bier en wat andere minibikers om toch het gezeik van die hele dag ff te vergeten.
Zondag ochtond alle spullen weer ingepakt en de boot van 12 uur terug gepakt!

Tot staphorst allemaal!
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Plaats reactie