Geweldige text jarno..Rainman51 schreef:twas te denken..... iemand DURFT iets te zeggen en hij krijgt al een gele kaart om hem de mond te snoeren....
Gerard S, JOIN THE CLUB !! ik heb ook zo'n papiertje liggen hier van vorig jaar....
Ook dezelfde reden " ...ongepaste uitspraken op het forum, blablabla..."
Even wat bemerkingen:
- RAP Holland erkend het forum NIET als officieel communicatie middel, maar kan het wel gebruiken om er een gele kaart voor uitschrijven als er iets op geplaatst wordt...
Mocht ik iets op het kook-forum zetten over RAP, gaan ze me dan ook een geel kaartje sturen??
- Inderdaad waar is het geld aan besteed? of plannen voor het geld?
Vorig jaar had ik ook zo'n vraag ivm de "10-jaar rap Tshirts".( ga er niet verder op in) Het heeft meer dan een jaar geduurd eer ik antwoord kreeg over het gebruik van het geld (gebrekkige uitleg trouwens)
- Twan : je was er weer als de kippen bij hé (7 min na de post van Gerard)(louter uit interesse natuurlijk...) Je antwoord vond ik persoonlijk nogal vrij aanvallend!
Omdat iemand zich een vraag stelt over de werking van de organisatie, vind jij dat die persoon eigenlijk onmiddelijk moet oprotten!
Terwijl hij tevreden is over RAP, maar juist op dat ene punt een duidelijk antwoord wil...
- aan iedereen: er zouden meer mensen als Gerard moeten zijn... DURF vragen te stellen; en DURF antwoorden te verlangen. Dan alleen kan een vereniging succes hebben. Iedereen hoeft niet dezelfde mening te hebben... Maar er moet kunnen worden gepraat en fouten worden toegegeven.....
Daar heeft RAP het er al een tijdje moeilijk mee.... jammer, anders waren er nu enkele Belgische piloten meer op de races.....
groeten een EX-Raprijder
PS: Twan: zoek al maar de nummer van de RAP-bestuursleden om hen hierover in te lichten.. zoals de vorige keer hé (vriend!)
Heb destijds ook mijn mening uitgesproken over de RAP en toen liet ik em wat negatief uit over de dm-rijders werdt ik meteen gebeld en was er dik cometaar..Maargoed ik hou me er totaal niet meer mee bezig,dus ik kan over de laatste 2 jaren geen mening geven !!