Hospitality unit in Stadskanaal......(laatste Nieuws)

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

Rainman51 schreef:#-o twas te denken..... iemand DURFT iets te zeggen en hij krijgt al een gele kaart om hem de mond te snoeren....

Gerard S, JOIN THE CLUB !! ik heb ook zo'n papiertje liggen hier van vorig jaar....
Ook dezelfde reden " ...ongepaste uitspraken op het forum, blablabla..."

Even wat bemerkingen:

- RAP Holland erkend het forum NIET als officieel communicatie middel, maar kan het wel gebruiken om er een gele kaart voor uitschrijven als er iets op geplaatst wordt...
Mocht ik iets op het kook-forum zetten over RAP, gaan ze me dan ook een geel kaartje sturen??

- Inderdaad waar is het geld aan besteed? of plannen voor het geld?
Vorig jaar had ik ook zo'n vraag ivm de "10-jaar rap Tshirts".( ga er niet verder op in) Het heeft meer dan een jaar geduurd eer ik antwoord kreeg over het gebruik van het geld (gebrekkige uitleg trouwens)

- Twan : je was er weer als de kippen bij hé (7 min na de post van Gerard) :lol: (louter uit interesse natuurlijk...) Je antwoord vond ik persoonlijk nogal vrij aanvallend!
Omdat iemand zich een vraag stelt over de werking van de organisatie, vind jij dat die persoon eigenlijk onmiddelijk moet oprotten!
Terwijl hij tevreden is over RAP, maar juist op dat ene punt een duidelijk antwoord wil...

- aan iedereen: er zouden meer mensen als Gerard moeten zijn... DURF vragen te stellen; en DURF antwoorden te verlangen. Dan alleen kan een vereniging succes hebben. Iedereen hoeft niet dezelfde mening te hebben... Maar er moet kunnen worden gepraat en fouten worden toegegeven.....
Daar heeft RAP het er al een tijdje moeilijk mee.... jammer, anders waren er nu enkele Belgische piloten meer op de races.....

groeten een EX-Raprijder

PS: Twan: zoek al maar de nummer van de RAP-bestuursleden om hen hierover in te lichten.. zoals de vorige keer hé (vriend!)
Geweldige text jarno..
Heb destijds ook mijn mening uitgesproken over de RAP en toen liet ik em wat negatief uit over de dm-rijders werdt ik meteen gebeld en was er dik cometaar..Maargoed ik hou me er totaal niet meer mee bezig,dus ik kan over de laatste 2 jaren geen mening geven !! :wink:
Patrick
Site Admin
Site Admin

Bericht door Patrick »

ruud daarom moet jij ook niet reageren! ONTOPIC en alleen reageren als je er wat mee te maken hebt.
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

Rainman51 schreef:#-o twas te denken..... iemand DURFT iets te zeggen en hij krijgt al een gele kaart om hem de mond te snoeren....

- aan iedereen: er zouden meer mensen als Gerard moeten zijn... DURF vragen te stellen; en DURF antwoorden te verlangen. Dan alleen kan een vereniging succes hebben. Iedereen hoeft niet dezelfde mening te hebben... Maar er moet kunnen worden gepraat en fouten worden toegegeven.....
Daar heeft RAP het er al een tijdje moeilijk mee.... jammer, anders waren er nu enkele Belgische piloten meer op de races.....

groeten een EX-Raprijder

PS: Twan: zoek al maar de nummer van de RAP-bestuursleden om hen hierover in te lichten.. zoals de vorige keer hé (vriend!)

vragen, antwoorden?

ik meende dat het gerard was, die een baan op almere had geregeld...
ik meende dat het gerard was, die het in princiepe mogelijk maakte om een nmc op ZONDAG in alemere te verrijden.
(goed werk overigens).

maar toen de eigenaar erachter kwam dat het toch wel een beetje te veel werd, werd het last-moment afgelast...terwijl de hospitality daar al gepland stond en niet meer verzet kon worden...

denk dat gerard zelf ervaren heeft hoe lastig organiseren kan zijn?

het bestuur moest het oplossen, dat lukte , op stadskanaal,zaterdags maar wel zonder hospitality...

we zijn nu maanden verder en het is nog steeds een probleem, terwijl het bestuur er in mijn ogen helemaal niks aan kan doen ?

het was :
of geen hospitality, of geen race..

doe mij de eerste maar..

het is niet persoonlijk bedoeld, maar vind het echt flauw om zo te blijven doorgaan om iets wat ze niet meer klaar hebben kunnen krijgen (maar WEL hebben geprobeerd)
Rainman51
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Rainman51 »

kleine duivel, ik weet niet waarom je mij quote. want jouw antwoord heeft niks te maken met mijn reply... :?

Ik beweer niet dat het bestuur hun best niet doet om races te organiseren, maar ik heb problemen met de enorm slechte communicatie naar hun leden toe!

zoals gerard al aangaf, hadden ze moeten meedelen dat er geen hospitality aanwezig kon zijn door de late wijziging van locatie...
Dan had er al die heisa errond niet geweest...

Ook hun gele kaarten zijn belachelijk! Allereerst staat er niks vermeld over gele kaarten in het reglement(en hebben dus ook geen waarde), en dan sturen ze die nog naar mensen die (nogmaals) DURVEN vragen te stellen over de gang van zaken!
rare manier van werken...

verder kan ik niks over dit feit zeggen, want ik was er niet bij.
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
Plaats reactie