Vlaggers NMC Sen. Standaard

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

kleine_duivel
spammer

Re: Vlaggers NMC Sen. Standaard

Bericht door kleine_duivel »

DiStefano schreef:
Dit alles is geen negatieve kritiek op de leiding van de RAP, die doen er echt wel alles aan, zodat wij een mooi raceseizoen hebben.
en het is gewoon te belachelijk dat mensen alleen maar negatief kunnen zeiken over wat er allemaal niet goed gaat :!:

er zitten een man of 6 zeer fanatiek achter rap holland en een aantal mensen doen maar alsof niks goed geregeld is,hoe zou jij het vinden als je gigantisch veel werk in de organisatie steekt en het daarna door allemaal mensen maar word afgezeikt ?

en de mensen die het goed geregeld vonden vinden het ook allemaal maar heel normaal dat het goed is en die hoor je dan niet !!

er gaat meer dan genoeg wel goed en zeer veel rijders hebben gewoon plezier.

en over de mensen die het vorig jaar beter geregeld vonden:
vorig jaar WAS er niet eens een hospitality unit..waarom is het dan nu zo'n probleem dat hij er 1 keertje niet is ?

wij kijken met plezier vooruit op de volgende race,
groetjes. Tim
ANITA1967
forum gebruiker

vlaggen

Bericht door ANITA1967 »

ik ben het helemaal met jou eens Tim
misschien is een algemene vergadering iets
dan kunnen ze hun zegje doen ( als ze dan komen???)
DiStefano
forum gebruiker

Re: vlaggen

Bericht door DiStefano »

ANITA1967 schreef:veel reageren niet op de blauwe vlag omdat hun ook voor de punten rijden. ze weten echt wel wat dat betekent
als er twee vd zelfde klasse achter elkaar rijden en er komt er een aan die harde gaat dan gaan ze aan de kant en die de achter rijdt gaat voor bij dan denk de voorste toch ook ""ja daag"de volgende keer blijf ik rijden anders ben ik mijn plaats kwijt en dan weer minder punten
en dat is het nadeel van open en standaard samen en vergeet niet dat er ook kinderen bij zitten die de eerste jaar rijden
ook al gaan ze steeds harder :D :D
Begrijp het heel goed dat het zeker voor de jongens en meisje van de Junioren B niet leuk is, maar dat geld ook voor de Open rijders.
Maar nogmaals, het is geen negatieve kritiek ik heb ook direkt een "
eventuele oplossing" erbij gezet want het is wel heel makkelijk om maar dingen te gaan roepen van dit is niet goed en dat niet... maar daar komen we nog niks verder mee.
Opsplitsen lijkt me nog de beste oplossing want de tijd is er naar mijn mening.
Dan is de Jun-Open mss een groep van een kleine 10 rijders maar de verschillen zijn dusdanig klein dat het een mooie strijd geeft.
En ook de strijd in de Junioren B komt veel meer naar voren, want daar word ook mooi gestreden maar valt mss minder op door de Open klasse.
Steven
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Sleutel schreef:
Untiej Mini Racing schreef:
Ook de blauwe vlag van de 1e official (Start finish) vond ik uitermate slecht ! Er werd niet of nauwelijks gevlagt, en de beste heer had weinig inzicht in de volgorde van de wedstrijd. Nu is het ook moeilijk om correct te vlaggen (vooral in Senioren/Junioren klasse door de grote bezetting). Zelf heb ik er geen last van gehad in de Zelfbouw.

Hoe denken anderen hierover?

Fransisca is ook goed pist over die official.
Ze heeft tot 3 maal toe de blauwe vlag gekregen, terwijl ze om positie vocht met Lars.
Bij de 3de keer heeft ze lars toch maar voorbij gelaten.
Als je op die manier een wedstrijd moet rijden, dan is de lol er snel af :?
Dat vind ik ook, Fransisca ging ineens extreem buiten de lijnen en verloor tijd en een plek ! Maar ze werd gedwongen door de official! Ik zette haar niet op de ronde of wat dan ook.

Daarintegen dat ik de tweede wedstrijd op rij antonie blijenberg voor me had zitten nadat ik die een ronde ingehaald had! en er werd maar niet gevlagt!

Dus het vlaggen is echt waardeloos!

En dan wel zeuren dat ik zogenaamd tegen het verkeer in heb gereden en mij een DQ geven. Dus daarvoor ben ik punten kwijt en ik was in gevecht voordat ik wiebe en antonie tegenkwam dus daar ben ik ook weer punten misgelopen.

Groeten,
Lars
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
rkpdude
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

Lg tweewielers schreef:[
Daarintegen dat ik de tweede wedstrijd op rij antonie blijenberg voor me had zitten nadat ik die een ronde ingehaald had! en er werd maar niet gevlagt!

Lars
Maar lars, als je die jongen al een hele ronde ingehaald hebt, dan kun je er toch wel buitenom voorbij komen?? :P

btw, Als je trouwens iemand beschuldigd van in de weg rijden, Noem dan wel de juiste personen, want er rijdt helemaal geen blijenberg in de puchcup :wink:
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
jordy 15
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

rkpdude schreef:
Lg tweewielers schreef:[

Lars
Maar lars, als je die jongen al een hele ronde ingehaald hebt, dan kun je er toch wel buitenom voorbij komen?? :P

btw, Als je trouwens iemand beschuldigd van in de weg rijden, Noem dan wel de juiste personen, want er rijdt helemaal geen blijenberg in de puchcup :wink:
Idd, want ik heb nergens last van gehad :P Jammer, ik mis al die gevechten daar achterin..

Maar de naam van Anthony is een beetje vaag. Want op mylaps staat Anthony Blote. Maar z'n email adres is Anthony Blijenberg..
Uitleg graag :P
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
*HANK*
forum gebruiker

Bericht door *HANK* »

Hallo

Ik wil ook nog even wat kwijt over het vlaggen.

Ten eerste denk ik dat het juist goed is om gelijk na je manch te vlaggen, namelijk als de rijders van de baan af komen heb je ze allemaal gelijk bij elkaar.
Naar mijn mening moeten ze dan ook de rijders vasthouden tot een ieder zijn vlag positie heeft ingenomen, is dit niet zo dan kan een ander persoon (die dan niet hoeft te vlaggen) de open plaats op vangen, deze vervanger kan later de persoon aanspreken waarom deze niet is op komen dagen.

Nu is het zo dat veelal de klasse die klaar is snel wordt weggestuurd, en zijn dus ook de vlaggers vertrokken.
Naar mijn mening zal het wachten nog meer worden als ze een klasse later moeten vlaggen.
Ook zijn deze personen niet makkelijk meer te vinden.

Ook zal de KNMV official, die de rijders opvangt ze erop moeten wijzen dat er gevlagt moet worden.

Blauwe vlag:

Ik heb zaterdag zelf div keren met de blauwe vlag gestaan bij het uitkomen van de pits, dit omdat de wedstrijd leider het niet doorhad en met andere dingen bezig was, het was inderdaat een drama met de blauwe vlag.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Contacteer:

rkpdude schreef:

Nou ik heb hem op hyves en msn en dit is direct daarvan gecopieerd:

Naam: Anthony Bleijenberg

Naam NMC: Rondetijden van Anthony Blote

Vandaar :roll:

Niet te veel zeren he roel haha

Trouwens ..

Iedereen de mail gehad van RAP ?

Mogen wij opdraven voor de kosten die de ventjes gemaakt hebben. Ik zou zeggen als je weet wie het heeft gedaan laat hun het maar betalen. Dat geld wat over is van de medische staf dat kan je beter voor een ander doel gebruiken, niet om voor zulke losers in het bootje te springen.

Zoals de mail al aangeeft. Het is gewoon schandalig dat sommige mensen ( kinderen ) alles moeten verstieren!

En nog even de opmerking van Gerard over de wachttijd in de startopstelling. Ik ben het er wel mee eens! duurt achterlijk lang.. en daarbij was het ook nog zo dat in ramsloh hans sterk op mijn plek stond en hij zo mooi zogenaamd op zijn blaadje zat te kijken en het zo toeliet ! ( niet dat ik het hans niet gun hoor haha maar het gaat om het idee ) Duurt uren maar er gebeurd niks.

Groeten ,
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
Jantjuh #96
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Jantjuh #96 »

Lg tweewielers schreef:
rkpdude schreef:

Nou ik heb hem op hyves en msn en dit is direct daarvan gecopieerd:

Naam: Anthony Bleijenberg

Naam NMC: Rondetijden van Anthony Blote

Vandaar :roll:

Niet te veel zeren he roel haha

Trouwens ..

Iedereen de mail gehad van RAP ?

Mogen wij opdraven voor de kosten die de ventjes gemaakt hebben. Ik zou zeggen als je weet wie het heeft gedaan laat hun het maar betalen. Dat geld wat over is van de medische staf dat kan je beter voor een ander doel gebruiken, niet om voor zulke losers in het bootje te springen.

Zoals de mail al aangeeft. Het is gewoon schandalig dat sommige mensen ( kinderen ) alles moeten verstieren!

En nog even de opmerking van Gerard over de wachttijd in de startopstelling. Ik ben het er wel mee eens! duurt achterlijk lang.. en daarbij was het ook nog zo dat in ramsloh hans sterk op mijn plek stond en hij zo mooi zogenaamd op zijn blaadje zat te kijken en het zo toeliet ! ( niet dat ik het hans niet gun hoor haha maar het gaat om het idee ) Duurt uren maar er gebeurd niks.

Groeten ,
Ja, dat van Hans was mijn fout 8-[ . Ik had dat verkeerd doorgegeven aan Hans :P . Maar ik vond ook dat het te lang duurde met de startopstelling. En dezelfde man die de startopstelling 'even checkte' stond ook al te gapen met de blauwe vlag.

Maar we hebben nu 3 maanden om daar iets aan te doen :lol: !
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Contacteer:

Of het jou fout is maak niet uit ( sukkel :P ) maar als het dan geconteroleerd wordt en dat duurt erg lang dan moet je er ook vanuit kunnen gaan dat het goed en nauwkeurig gebeurd zoals hij ook zich nauwkeurig voordoet.

Lijkt me niks meer dan logisch ..
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
wassink
forum gebruiker

Bericht door wassink »

ik zou mijn woordtje ook wel ff kwijt willen. in ramslo heb ik achterin gestaan met vlaggen van de laatste race jun b jun open. daar heb ik ook de blauwe vlag bij gekregen dus heb hem ook gebruikt zover als ik alles bij kon houden. ik moet eerlijk zeggen dat het niet mee valt om dat te doen. daar zou het mooier zijn om met 2 mensen te staan maar dat gaat weer niet omdat we dat weer gaan lullen dat wat weer belangrijker is.
na afloop moetst ik bij de knmv zijn en kreeg ik te horen dat ik met blauw sommige wel gaf en sommige niet.
daar heb ik tegen die man gezegd dat ik het zow goed mogelijk geprobeerd heb om voor iedereen die een blauwe vlag hoort te hebben ook te kunnen geven.
maar door ervaing zoals afgelopen jaren zijn die mensen van de knmv er ook niet op vooruit gegaan als je een blauwe vlag hoort te hebben zitten ze in een boekje te kijken welk nummer dat je heb.
de laatste 2 wedstrijden is dat niet goed gebeurt wil niemand erbij betrekken ma dat was echt waardeloos ik von dat dik bruggink en rik dat samen goed onder de knie hadden. dus vlaggen is voor mij voorbij dan over het te laat komen van het vlaggen ik vin dat ook niks we hadden eerder zow mooi die baco's en die hadden dat strak in orde kunnen we die anders niet terug vragen want we weten nu toch dat we volgend jaar weer 4 keer op standskanaal rijden en de zelfde prijs moeten dokken
nu we toch 40 euro betalen meschien is dat wat
per rijden 2 euro aan die gasten per edstrijd ik noem maar een bedrag
ik vin dit heel jammer dat het weet k.. is.
Gerard S
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerard S »

Naar aanleiding van dit weekend verdient dit topic weer een **schopje**,

Reageren laat ik nu even aan andere rijders over, het wordt niet gewaardeerd dat een rijder openlijk zijn mening namelijk geeft.

Dit heeft mij een officieele waarschuwing cq "Gele Kaart" opgeleverd, wat dat dan ook moge inhouden want het regelement kent geen gele kaarten?? :wink: :wink:
Gr.

Gerard
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
ANITA1967
forum gebruiker

VLAGGEN

Bericht door ANITA1967 »

ik wil wel even reageren
ik heb alle mensen van de juniorenB een mail gestuurd wanneer ze moeten vlaggen
zaterdag in zwolle komen ze niet opdagen !! erachter aan gelopen verteld dat ze moeten vlaggen komen ze 1x de volgende race niet aanwezig
als je eens wist dat ik iedere keer erachteraan moet lopen en weer vertellen op een gegeven moment heb ik ook zo iets van ""zoek het even lekker uit"" persoonlijk vindt ik kom je niet vlaggen dan de volgende race niet rijden dan moet je eens zien dan staan ze er wel
weet je wat er tot nu toe volgens mijn het beste heeft geholpen dat bij de open beker wedstrijd in zwolle een papier mee geven waneer je moet vlaggen ik denk dat ik bij de volgende inschrijving ook maar een papier mee geef misschien help dat ????????????? :?
grazy frogg
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door grazy frogg »

ik vind het een schande van de knmv official;s als een wedstrijd leider niet eens het benul heeft hoe het in elkaar steekt bij de start en laat staan tijdens een wedstrijd ok hij heeft gelijk dat er geen personen op de baan mogen staan tijdens een wedstrijd alleen mensen die aangewezen zijn of met rap hesjes mogen er staan dat was een + punt die dag
afgelopen zaterdag was het eindelijk eens goed geregeld in onze klasse
senioren standaard omtrend het vlaggen na je kwalificatie of manche heb er persoonlijk op toe gezien dat er gevlagt ging worden niks ter nadelen van kees hartendorp die probeerd het tenminste nog om het goed te regelen alleen heeft hij geen medewerking van onze kant zal ook niemand af gaan kraken maar bij sommige rijders is dat zo als ze moeten vlaggen staan ze er gewoon NIET dit moest ik even kwijt

nu het punt de blauwe vlag vind het een schande dat als je ingevecht bent om een positie in het middden veld en dat je herhaaldelijk een blauwe vlag krijgt terwijl de kopgroep nog mijlen ver weg is dit was ook het geval in zwolle de 2e manche ben zelf uit gevallen maar zag dat een team maat er wel degelijk last mee had hij kreeg een aantal malen een blauwe vlag terwijl hij in gevecht was met een aantal rijders om een positie 10/11 en er niemand in de buurt was geen kopgroep of wat dan ook dit heeft hem dus een mooie klassering gekost en dit is niet de eerte maal dat het gebeurd . we rijden voor ons plezier en niet vooraan maar de strijd achteraan is net zo hevig en mooi als vooraan . ik denk dat het voor velen van ons wel duidelijk is dit moet anders

groeten p #35
Gerard S
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerard S »

Geheel mee eens... (niet vlaggen dan 1 wedstrijd schorsen ofzo)

En niet te snel met blauw zwaaien... :wink:
Gr.

Gerard
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
Plaats reactie