Wat een !CENSUUR! dag heb ik gehad. 2 heats kunnen rijden in de 2e heat lukte niets en vroeg ik telkens weer teveel van me koude banden. Met als eindresultaat een gebroken rechter hand en 2 uur in het ziekenhuis zitten. Hoppa weer 20 euro lichter voor niet kunnen rijden.
het was wel een gezellige dag verder. Was leuk om mactry even ze bike goed uit te zien testen. En gerard mario en christ gingen ook lekker.
En sjah PETER.. Jij kan er beter mee stoppen oudje
dreadM schreef:Wat een !CENSUUR! dag heb ik gehad. 2 heats kunnen rijden in de 2e heat lukte niets en vroeg ik telkens weer teveel van me koude banden. Met als eindresultaat een gebroken rechter hand en 2 uur in het ziekenhuis zitten. Hoppa weer 20 euro lichter voor niet kunnen rijden.
het was wel een gezellige dag verder. Was leuk om mactry even ze bike goed uit te zien testen. En gerard mario en christ gingen ook lekker.
Zeg dat wel ja, je gaat al 3x onderuit en toch door blijven RAGGEN met als eindresultaat dat je voor de 4e keer weer neer gaat, unbelievable..
En me bike heb ik zeker goed uitgetest ja! Maare wanneer kan je weer rijden Wes??
Zou je hand nu ook niet teveel belasten, anders krijg je net zo'n last als wat ik had met mijn gebroken pols, omdat ik zo eigenwijs was...
dreadM schreef:Wat een !CENSUUR! dag heb ik gehad. 2 heats kunnen rijden in de 2e heat lukte niets en vroeg ik telkens weer teveel van me koude banden. Met als eindresultaat een gebroken rechter hand en 2 uur in het ziekenhuis zitten. Hoppa weer 20 euro lichter voor niet kunnen rijden.
Zeg dat wel ja, je gaat al 3x onderuit en toch door blijven RAGGEN met als eindresultaat dat je voor de 4e keer weer neer gaat, unbelievable..
En me bike heb ik zeker goed uitgetest ja! Maare wanneer kan je weer rijden Wes??
Zou je hand nu ook niet teveel belasten, anders krijg je net zo'n last als wat ik had met mijn gebroken pols, omdat ik zo eigenwijs was...
Sjah ik reed echt op het limiet van mijn bike met koude banden. Niet al te slim. Maar ik dacht er ook niet bij na om eerlijk te zijn.
Ik moet dit gips 1 week omhouden dan over 6 dagen nieuw gips wat 3 weken moet zitten. Hopelijk ben ik er snel weer bij dus. Maar duurt minimaal 4 weken/
dreadM schreef:
hahahaha !!!!!PAPA!!!!!!
ha ha ja hoor ik ga stoppen dit seizoen kom ik niet meer in actie
verder heb ik wel een leuke dag gehad het rijden ging niet zo super lag er meer naast dan er op en weer mijn wiel moer verloren maar is terug gevonden door willy van dam en een blaar op mijn achterban helemaal rond om
de bike gaat nu helemaal uitelkaar
de kappen schuren en repareren en dan alles weg brengen naar gerard en mario en dan word het weer helemaal nieuw in de zelfde taem kleuren als gerard en mario top
groeten peter #35