flipper
gaat na een tijdje uit(SLOTJE)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- BERT#31
- forum gebruiker
lucht zul je bedoelen?Gekke_DJ schreef:Hoeft niet. Want als er een luchtschroef opzit. moet er ook een benzine schoefje opzitten, dacht ik. Zo bij de butterfly carb.BeRt_GRC schreef:dat is hierbij hetzeldehehe.
Dit is een stationairschroefje, om hem iets meer of minder benzine te geven dat hij netjes stationair loopt.
Yoah. Sorry. Ik heb het even nagezocht, je heb gelijk bert!BeRt_GRC schreef:lucht zul je bedoelen?Gekke_DJ schreef:Hoeft niet. Want als er een luchtschroef opzit. moet er ook een benzine schoefje opzitten, dacht ik. Zo bij de butterfly carb.BeRt_GRC schreef:dat is hierbij hetzeldehehe.
Dit is een stationairschroefje, om hem iets meer of minder benzine te geven dat hij netjes stationair loopt.
maar iig, die moet je iets daar aan draaien. zowiso even naar rechts
- flipper
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hallo ik heb getest (kon niet wachten) en nu valt ie'nog steeds uit eerder als dat toen ik dit topic opende.En nu als ie'uitgevallen is en ik wil hem weer starten moet ik z'n 2 min wachten
iemand verder nog iedeén? graag want ik weet het niet meer
ohja en aan dat stationair schroefje heb ik aan gedraaid en zo veel mogelijk standen geprobeert
iemand verder nog iedeén? graag want ik weet het niet meer
ohja en aan dat stationair schroefje heb ik aan gedraaid en zo veel mogelijk standen geprobeert
MiNiCrOsSeR
nee die staat voor maat
nee sorry dat weet ik niet..,,,,,
, draai de sproeier in een moertje en kijk of ei past,
dan even moet je kijken welke sleutel daar op past
m6= sleutel 10
m5= '' '' 8
m4= '' '' 6
misschien dat je het daar aan kan herkennen
, draai de sproeier in een moertje en kijk of ei past,
dan even moet je kijken welke sleutel daar op past
m6= sleutel 10
m5= '' '' 8
m4= '' '' 6
misschien dat je het daar aan kan herkennen
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]