Aprilia chineesje Update pag.1
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Oke, maar dat is niet zo erg boeiend , ziet er iig goed uitDenna schreef:Die gianelli demper is van Kevlar. Zijn andere vezels als carbon.
Ben vandaag trouwens wéér op het ijs gaan rijden , met de standaard 3 schoenskoppeling , helemaal perfect , no troubles .
Ook geen problemen van overlast . Alleen we kregen een heleboel klachten over iemand anders dat die met zijn minibike om ongeveer 12 uur 's nachts ging rijden
Anyways : vandaag lekker getourd .. ( just keep it illegal
koppelings veertje afgebroken dus even neiuwe bestellen , maar minibike stunter e site is dus ,., uuhhm dood :O
dus ik ga lekker rijden in z'n stationair
en nmn broer nog een paar mooie crashes gemaakt
hier een filmpje : http://nl.youtube.com/watch?v=aPm6sAhPc ... re=channel
heb vandaag de iXil demper er opgezet en geeft een mooi bruut geluid , trekt ook gfelijk een stuk beter , alleen jammer van die koppeling .
aangezien de rembours van minibikestunter bijna 15 euro is ga ik bnieuw koppelingshuis en veertjes halen bij minibike shop , maar dit sdchijnt soms wel een week te duren ..
aangezien de rembours van minibikestunter bijna 15 euro is ga ik bnieuw koppelingshuis en veertjes halen bij minibike shop , maar dit sdchijnt soms wel een week te duren ..
nja ook maar niet gedaan omdat demet(rickie:D) nog dingen had liggen , dus heb ik de 19 mm carb met spruitstuk en luchtfilter en de versteldbare 2schoens racekoppeling van hem overgekocht1to3 schreef:heb vandaag de iXil demper er opgezet en geeft een mooi bruut geluid , trekt ook gfelijk een stuk beter , alleen jammer van die koppeling .
Meer updates en filmpjes van VanderEnde Racing (poeldijk) komen dan ook
- *minibiker*
- forum gebruiker
- *minibiker*
- forum gebruiker
nee , mn carb . was er uit gevallen ( 19mm spruitstuk met slangenklem) dus die heb ik er weer in gepropt en gehoopt dat t nog allemaal zou werken , en ik denk dat god mn gebeden heeft gehoord*minibiker* schreef:rende je met je bike weg:P ?
iig , ik ga nu het stuur weer even vast zetten
en voor de lol ff starten in de schuur om dat t hier zo zaai is en hier heel erg hard regent