kopen

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

KTMSX
nieuwe gebruiker

Bericht door KTMSX »

Nee helemaal niet.. Je ziet toch wat ik zeg ofniet..

Ik woon hier in een doodlopende straat, waarom zou ik hier niet kunnen rijden? Dat fietspad komen echt 3 mensen op een dag ofzo.. Dr loopt een weg 100 m verderop waar je ook langs kunt, wat dus korter is.. + dat het overzichtelijk is..

Ik snap best wel dat als je een klein meisje aanrijd dat je dan een hoop gezeik hebt, maar ik weet niet hoe jij rijd als een dolle?

Maar dat jullie niet kunnen snappen dat je ook gewoon voor de lol met die dingen kan rijden en niet iedereen gelijk zin heeft om er mee op de baan te gaan, pak aanschaffen ed..

Ohja, kan best tegen kritiek, en snap jullie ook wel, maar je kan ook gewoon antwoord geven op mn vraag en niet over 1 ding door blijven zeuren..
BERT#31
forum gebruiker

Bericht door BERT#31 »

Omdat dit heel vaak fout gaat!
Maar veel plezier ermee.
KTMSX
nieuwe gebruiker

Bericht door KTMSX »

oke maar bedankt voor de waarschuwingen enzo
Nick898
forum gebruiker

Bericht door Nick898 »

http://www.omroepbrabant.nl/?news/93872 ... -bike.aspx

;)

jaja weet dat je in een afgelegen dorpje woont of iets..
maar toch.
KTMSX
nieuwe gebruiker

Bericht door KTMSX »

Ja oke, maar ook wel stom om savonds te gaan rijden en zonder helm.. Maar dan nog, ik weet ook dat ik altijd fout zit, maar ik denk ook wel na als ik op dat ding zit..

Jullie hebben verder ook gelijk, maar ik weet dat het wel kan.. En dan snap ik ook dat jullie het er niet mee eens zijn maar daar kan ik verder ook niks aan doen.. Sorry als het over kwam dat ik schijt had aan jullie maarja..

Ik heb gewoon geen zin om 1. een duur ding aan te schaffen en 2. naar een baan te moeten rijden en 3. ook nog is geld uit gaan geven aan een pak..

Dat doe ik wel maar dan met mn motor, dat is wat serieuzer, dit is gewoon voor de lol..
alexke007
forum gebruiker

Bericht door alexke007 »

nou ik heb helm en licht nog ga ik niet de baan op ;p
blata B1 replica in paddock
Nick898
forum gebruiker

Bericht door Nick898 »

KTMSX schreef:Ja oke, maar ook wel stom om savonds te gaan rijden en zonder helm.. Maar dan nog, ik weet ook dat ik altijd fout zit, maar ik denk ook wel na als ik op dat ding zit..

Jullie hebben verder ook gelijk, maar ik weet dat het wel kan.. En dan snap ik ook dat jullie het er niet mee eens zijn maar daar kan ik verder ook niks aan doen.. Sorry als het over kwam dat ik schijt had aan jullie maarja..

Ik heb gewoon geen zin om 1. een duur ding aan te schaffen en 2. naar een baan te moeten rijden en 3. ook nog is geld uit gaan geven aan een pak..

Dat doe ik wel maar dan met mn motor, dat is wat serieuzer, dit is gewoon voor de lol..

1. Je mag ook met een chineesje de kartbaan op :)

2. 1x geweest en je wilt niks anders meer :P

3. Je mag ook met knie beschermers, stevige handschoenen, en elleboog beschermers rijden! :D
alexke007
forum gebruiker

Bericht door alexke007 »

Nick898 schreef:
KTMSX schreef:Ja oke, maar ook wel stom om savonds te gaan rijden en zonder helm.. Maar dan nog, ik weet ook dat ik altijd fout zit, maar ik denk ook wel na als ik op dat ding zit..

1. Je mag ook met een chineesje de kartbaan op :)

2. 1x geweest en je wilt niks anders meer :P

3. Je mag ook met knie beschermers, stevige handschoenen, en elleboog beschermers rijden! :D
daar heb ik ook eenvraagje over wat is de mieniemum bescherming die je nodig hebt voor op de kartbaan ? en mag crosshelm ook ?? $
blata B1 replica in paddock
kev-du
forum gebruiker

Bericht door kev-du »

Zoek een terein bijv. van een bouwbedrijf en ga daar lekker rijden.
Niemand heeft last van je een het minibiken krijgt geen ... naam.
Ik ben ook begonnen met minibiken door 2 keer op een terrein van iemand te rijden.
Vond het zo leuk dat ik nu een fabrieks ga kopen.
Fabrieks gezocht !!
kev-du
forum gebruiker

Bericht door kev-du »

Volgens mijn mag je gwn rijden op een kartbaan als je maar beschermers aan heb.
En ja met een crosshelm mag je ook rijden. (teminste hier in middelburg)
Fabrieks gezocht !!
KTMSX
nieuwe gebruiker

Bericht door KTMSX »

Ja oke.. Maar het was eigenlijk gewoon de bedoeling omdat minibikje van nou te verkopen, vespatje maken puch maken en te verkopen.. Dan heb je 150 euro in slechste geval, koop je zo'n ding van en klaar..

Heb ooit op zo'n ding gereden en vond het grappig en leuk, dus denk van ja wel goed idee..

Ach ik kijk wel, duurt sowieso nog maand of 2 ofzo voordat dat ding er is, kan ik er nog rustig over nadenken..

Oja met mn ktm rijd ik hier gewoon over het zandpad en later dan op de akkers als ik daar ben, maarja met minibike over akkers en weilanden.. :roll: :P
minicross125
forum gebruiker

Bericht door minicross125 »

koop je toch een crosser net als mij :P 8)
BERT#31
forum gebruiker

Bericht door BERT#31 »

Haha daar kan je ook niet mee crossen, valt heel het ding uit elkaar :P
minicross125
forum gebruiker

Bericht door minicross125 »

nee standaard zeker niet nee maar ze hebben ook niet genoeg kracht hoor die van mij heeft nu 5,5 pk ofzo en ik ga er volgens mij iets van 60 mee
[ wel op m,n eigen terrein hoor ik rijd ook niet op straat :wink: ]
maar kan ik niet als ik straatbanden heb op een kartbaan rijden ?
groetjes
KTMSX
nieuwe gebruiker

Bericht door KTMSX »

Naja, minicrosser vind ik nou echt niks..
Geen lol aan, of vind ik iig.

Maar ik kan dus wel al crossen, maar is gewoon leuk lekker laag dingen zien er stoer uit :P

Maja kijk wel
Plaats reactie