kopen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Nee helemaal niet.. Je ziet toch wat ik zeg ofniet..
Ik woon hier in een doodlopende straat, waarom zou ik hier niet kunnen rijden? Dat fietspad komen echt 3 mensen op een dag ofzo.. Dr loopt een weg 100 m verderop waar je ook langs kunt, wat dus korter is.. + dat het overzichtelijk is..
Ik snap best wel dat als je een klein meisje aanrijd dat je dan een hoop gezeik hebt, maar ik weet niet hoe jij rijd als een dolle?
Maar dat jullie niet kunnen snappen dat je ook gewoon voor de lol met die dingen kan rijden en niet iedereen gelijk zin heeft om er mee op de baan te gaan, pak aanschaffen ed..
Ohja, kan best tegen kritiek, en snap jullie ook wel, maar je kan ook gewoon antwoord geven op mn vraag en niet over 1 ding door blijven zeuren..
Ik woon hier in een doodlopende straat, waarom zou ik hier niet kunnen rijden? Dat fietspad komen echt 3 mensen op een dag ofzo.. Dr loopt een weg 100 m verderop waar je ook langs kunt, wat dus korter is.. + dat het overzichtelijk is..
Ik snap best wel dat als je een klein meisje aanrijd dat je dan een hoop gezeik hebt, maar ik weet niet hoe jij rijd als een dolle?
Maar dat jullie niet kunnen snappen dat je ook gewoon voor de lol met die dingen kan rijden en niet iedereen gelijk zin heeft om er mee op de baan te gaan, pak aanschaffen ed..
Ohja, kan best tegen kritiek, en snap jullie ook wel, maar je kan ook gewoon antwoord geven op mn vraag en niet over 1 ding door blijven zeuren..
- Nick898
- forum gebruiker
http://www.omroepbrabant.nl/?news/93872 ... -bike.aspx

jaja weet dat je in een afgelegen dorpje woont of iets..
maar toch.
jaja weet dat je in een afgelegen dorpje woont of iets..
maar toch.
Ja oke, maar ook wel stom om savonds te gaan rijden en zonder helm.. Maar dan nog, ik weet ook dat ik altijd fout zit, maar ik denk ook wel na als ik op dat ding zit..
Jullie hebben verder ook gelijk, maar ik weet dat het wel kan.. En dan snap ik ook dat jullie het er niet mee eens zijn maar daar kan ik verder ook niks aan doen.. Sorry als het over kwam dat ik schijt had aan jullie maarja..
Ik heb gewoon geen zin om 1. een duur ding aan te schaffen en 2. naar een baan te moeten rijden en 3. ook nog is geld uit gaan geven aan een pak..
Dat doe ik wel maar dan met mn motor, dat is wat serieuzer, dit is gewoon voor de lol..
Jullie hebben verder ook gelijk, maar ik weet dat het wel kan.. En dan snap ik ook dat jullie het er niet mee eens zijn maar daar kan ik verder ook niks aan doen.. Sorry als het over kwam dat ik schijt had aan jullie maarja..
Ik heb gewoon geen zin om 1. een duur ding aan te schaffen en 2. naar een baan te moeten rijden en 3. ook nog is geld uit gaan geven aan een pak..
Dat doe ik wel maar dan met mn motor, dat is wat serieuzer, dit is gewoon voor de lol..
- Nick898
- forum gebruiker
KTMSX schreef:Ja oke, maar ook wel stom om savonds te gaan rijden en zonder helm.. Maar dan nog, ik weet ook dat ik altijd fout zit, maar ik denk ook wel na als ik op dat ding zit..
1. Je mag ook met een chineesje de kartbaan op
2. 1x geweest en je wilt niks anders meer
3. Je mag ook met knie beschermers, stevige handschoenen, en elleboog beschermers rijden!
- alexke007
- forum gebruiker
daar heb ik ook eenvraagje over wat is de mieniemum bescherming die je nodig hebt voor op de kartbaan ? en mag crosshelm ook ?? $Nick898 schreef:KTMSX schreef:Ja oke, maar ook wel stom om savonds te gaan rijden en zonder helm.. Maar dan nog, ik weet ook dat ik altijd fout zit, maar ik denk ook wel na als ik op dat ding zit..
1. Je mag ook met een chineesje de kartbaan op![]()
2. 1x geweest en je wilt niks anders meer![]()
3. Je mag ook met knie beschermers, stevige handschoenen, en elleboog beschermers rijden!
blata B1 replica in paddock
Ja oke.. Maar het was eigenlijk gewoon de bedoeling omdat minibikje van nou te verkopen, vespatje maken puch maken en te verkopen.. Dan heb je 150 euro in slechste geval, koop je zo'n ding van en klaar..
Heb ooit op zo'n ding gereden en vond het grappig en leuk, dus denk van ja wel goed idee..
Ach ik kijk wel, duurt sowieso nog maand of 2 ofzo voordat dat ding er is, kan ik er nog rustig over nadenken..
Oja met mn ktm rijd ik hier gewoon over het zandpad en later dan op de akkers als ik daar ben, maarja met minibike over akkers en weilanden..

Heb ooit op zo'n ding gereden en vond het grappig en leuk, dus denk van ja wel goed idee..
Ach ik kijk wel, duurt sowieso nog maand of 2 ofzo voordat dat ding er is, kan ik er nog rustig over nadenken..
Oja met mn ktm rijd ik hier gewoon over het zandpad en later dan op de akkers als ik daar ben, maarja met minibike over akkers en weilanden..
- minicross125
- forum gebruiker
- minicross125
- forum gebruiker