er staan geen pijltjes op maar het is zulkeen : http://minibikestunter.nl/detail.aspx?id=58851 weetjij mss hoe hij moet zitten? hij zit nu met de platte kant naar bovenlaurens schreef:zal eens gaan kijkenHarladesh schreef:heb je je benzine filter mischien omgekeerd zitten?
pijltje moet naar beneden wijzen als je hem vastmaaktzal het straks laten weten
start niet
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
laurens
- forum gebruiker
Re: start niet
Gewoon even bezineslangetje eraf halen en dat doorspuiten denk ik.
Denk ook benzinefilter even doorspuiten als dat niet helpt
Misschien nieuw benzine slangetje en filter?
Denk ook benzinefilter even doorspuiten als dat niet helpt
Misschien nieuw benzine slangetje en filter?
-
laurens
- forum gebruiker
oké zal ik proberen maar als het dan nog niet werkt aan wat kan het dan nog liggen?Harladesh schreef:de ronde kant moet onder
dan moet hij het doen
-
laurens
- forum gebruiker
isdat alles? ik wil het gewoon zeker zijn dat ik weet wat ik nog kan doen dan duurd het minder lang hé anders moet ik heeltijd op de computer komen...Harladesh schreef:slangetjes die verstopt zijn
-
laurens
- forum gebruiker
Mijn benzinekraantje (van mijn standaard 12mm carb) zit verstopt... hoe kan ik dit uitkuisen ( ik heb geen hogedrukluchtspuiter/compresseur)Harladesh schreef:een minibike zit simpel in elkaar
iets anders weet ik effe niet
-
laurens
- forum gebruiker
alhoewel... ik heb die carburator en benzineslang enzovoort nog gebruikt gisteren op een andere moter en dat werkte wel... ??? dus kan het daar ook niet aan liggen toch?? ohja zal eens proberen mijn benzinekraan uit te kuisen hélaurens schreef:Mijn benzinekraantje (van mijn standaard 12mm carb) zit verstopt... hoe kan ik dit uitkuisen ( ik heb geen hogedrukluchtspuiter/compresseur)Harladesh schreef:een minibike zit simpel in elkaar
iets anders weet ik effe niet
Hey,
Iemand heeft mij eens verteld, dat als je bike lang stil staat,
de olie uit de benzine gaat, dus mischien kun je beter ook even je oude benzine eruit halen?
en er nieuwe mengsmering in doen?
Groet,
Beunvin
Iemand heeft mij eens verteld, dat als je bike lang stil staat,
de olie uit de benzine gaat, dus mischien kun je beter ook even je oude benzine eruit halen?
en er nieuwe mengsmering in doen?
Groet,
Beunvin
-
laurens
- forum gebruiker
hij start nog niet... ik heb nieuwe benzine in gedaan benzinekraantje uitgekuist... en hij start nog niet... dus kan het alleen nog maar iets inde cilinder zijn want de carb werkt ook perfect.. iemand raad?
Mvg, Laurens
Mvg, Laurens
Je Compressie is wel goed?
Groeten!
Groeten!
-
laurens
- forum gebruiker
Iemand die ik ken zei ook al dat het daaraan kan liggen... mss is de compressie inderdaad niet goed... maar wat kan ik daar aan veranderen?Beunvin schreef:Je Compressie is wel goed?
Groeten!
Ik had ook weinig compressie met mijn Crossertje,
ik heb de Cillinder er eens afgehaald ( Cillinder van Bigbore ) en is even gekeken.
let op: dat er geen scheurtjes etc. in je zuigerveertjes zitten, dat de koppaking niet lek is etc.
En dat de cillinder zelf geen krasjes heeft, als je hem later weer in elkaar zet,
moet je de cillinder even insmeren met 2 takt benzine, dan weet je zeker dat het goed smeert.
Ik hoor het wel!
ik heb de Cillinder er eens afgehaald ( Cillinder van Bigbore ) en is even gekeken.
let op: dat er geen scheurtjes etc. in je zuigerveertjes zitten, dat de koppaking niet lek is etc.
En dat de cillinder zelf geen krasjes heeft, als je hem later weer in elkaar zet,
moet je de cillinder even insmeren met 2 takt benzine, dan weet je zeker dat het goed smeert.
Ik hoor het wel!
-
laurens
- forum gebruiker
Dankje voor de reactie! dat zal waarschijnlijk wel het probleem zijn anders zou ik het echt niet meer weten... ik laat iets weten of het gelukt isBeunvin schreef:Ik had ook weinig compressie met mijn Crossertje,
Ik hoor het wel!