kunnen jullie me ook eventueel helpen met probleem 1 want probleem 2 is nu nog geen grote zorg
Carbrateur lekt + start niet + dingen ontbreken
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
MiniQuadje49cc
- forum gebruiker
Re: Carbrateur lekt + start niet + dingen ontbreken
nee die heb ik niet...
kunnen jullie me ook eventueel helpen met probleem 1 want probleem 2 is nu nog geen grote zorg
-
MiniQuadje49cc
- forum gebruiker
de problemen blijven zich maar opstapelen
Nu wil de gaskabel niet meer er terug in. Want heb namelijk een grote kuis gehouden aan de motorblok, van buiten
Ik ben er met een hogerdrukreiniger is overgegaan dan met een penseeltje en een bakkie naft heb ik heel de motor schoongemaakt. Nu doet de gaskabel zo moeilijk hij wil er maar niet in draaien in de carbu
Heb de hele dag al gezeten aan dit rotding haha
Nu wil de gaskabel niet meer er terug in. Want heb namelijk een grote kuis gehouden aan de motorblok, van buiten
Ik ben er met een hogerdrukreiniger is overgegaan dan met een penseeltje en een bakkie naft heb ik heel de motor schoongemaakt. Nu doet de gaskabel zo moeilijk hij wil er maar niet in draaien in de carbu
Heb de hele dag al gezeten aan dit rotding haha
-
Robvandijck
- forum gebruiker
heb je een zwarte bezhuizeing om je gaskabel aan het einde van je gaskabel die je carb inmoet
-
MiniQuadje49cc
- forum gebruiker
Oke gaskabel gaat er terug in maar nu geeft die heel moeilijk als ik aan de gashendel draai
-
Robvandijck
- forum gebruiker
maar je kan wel gas geven ?
-
MiniQuadje49cc
- forum gebruiker
Als je bedoelt of hij gas geeft als hij aanstaat? Nee! dat weet ik niet want hij start ook niet
Als je bedoelt geeft hij gas als k aan de gashendel draai euhh bijna tot helemaal niet
Als je bedoelt geeft hij gas als k aan de gashendel draai euhh bijna tot helemaal niet
-
Robvandijck
- forum gebruiker
Als die niet aan staat kan je dan gewoon je gas helemaal openschuiven ?
-
MiniQuadje49cc
- forum gebruiker
nee
WANT HIJ KAN NIET AAN!!!!!!!
WANT HIJ KAN NIET AAN!!!!!!!
-
Robvandijck
- forum gebruiker
oke zal kijken of dit misschien je probleem oplost
Je hebt geen bobine slang ? waar doe je bougie in dan
Heb je hem misschien bij een echte winkel gekocht of via Ebay - Speurders - Marktplaats? ( maak geen reclame voor ze ! )
En je dodemans ? zat de miniquad in elkaar of was die uit elkaar toen je hem kocht of zelf in elkaar gezet ?
En je gaskabel hoort in je carb !
weet niet of het zelfde is als een minibike maar je hebt een zwarte behuizing aan het einde van je gaskabel met een naald en een veertje erin ( Niet waar je gas kan geven ! ) Maar het andere eind van de kabel der zit ook een dop aan om hem op je carb te draaien
dat zwarte dopje met die naald moet je carb insteken dan vast draaie en dan je gashendel draaien dus gas geven ( Hier hoort die niet voor aan te staan )
Hoop dat het je lukt
misschien helpt deze je
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?f=45&t=32552
Je hebt geen bobine slang ? waar doe je bougie in dan
Heb je hem misschien bij een echte winkel gekocht of via Ebay - Speurders - Marktplaats? ( maak geen reclame voor ze ! )
En je dodemans ? zat de miniquad in elkaar of was die uit elkaar toen je hem kocht of zelf in elkaar gezet ?
En je gaskabel hoort in je carb !
weet niet of het zelfde is als een minibike maar je hebt een zwarte behuizing aan het einde van je gaskabel met een naald en een veertje erin ( Niet waar je gas kan geven ! ) Maar het andere eind van de kabel der zit ook een dop aan om hem op je carb te draaien
Hoop dat het je lukt
misschien helpt deze je
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?f=45&t=32552
-
MiniQuadje49cc
- forum gebruiker
oke toppie ben niet zo dom als je denkt hoor :p maargoed
Ik heb een nieuwe: bougiekabel
bougie(chinees geen ngk)
binnenband
trekstarter plastiek(hij rolt niet terug
zal morgen terug gaan)
benzinefilter(vergeten te kopen)
totaabedrag:13euro
Nu weet ik waarom het quadje niet starte
geen bobine??? hoe dom kan je zijn zou je zegge
Oke NU weet ik niet hoe die bobin erop moet? heb geen vijsjes mee gekregen ofzo?? en dat moet ergens bij de trekstarter jah? kabeltjes aansluiten en thats it of??
Heeeeel erg bedankt rob
jij bent tenminste de enige die me helpt
Ik heb een nieuwe: bougiekabel
bougie(chinees geen ngk)
binnenband
trekstarter plastiek(hij rolt niet terug
benzinefilter(vergeten te kopen)
totaabedrag:13euro
Nu weet ik waarom het quadje niet starte
Oke NU weet ik niet hoe die bobin erop moet? heb geen vijsjes mee gekregen ofzo?? en dat moet ergens bij de trekstarter jah? kabeltjes aansluiten en thats it of??
Heeeeel erg bedankt rob
jij bent tenminste de enige die me helpt
-
Robvandijck
- forum gebruiker
Opletten als je een bobine koopt kijk of er aan de binnenkant ijzer zit waar je bougie inmoet
en misschien weet die gene wel hoe je der 1 moet aansluiten wat daar heb ik nu ook geen verstand van
en misschien weet die gene wel hoe je der 1 moet aansluiten wat daar heb ik nu ook geen verstand van
-
MiniQuadje49cc
- forum gebruiker
Als je bedoelt zo'n ijzer veertje nee dat heb ik niet
Heb het bij een vriend gezien die heeft een pocketbike.. Die had wel een ijzer veertje aan de binnenkant dus??maak dat egt iets uit?
-
Robvandijck
- forum gebruiker
Volgens mijn maakt het wel uit
zal der maar wel op leten
je bobine kabel loopt van je trekstarter naar je bougie en je als je hem aan trekt krijgt de bougie een vonk in je moter en die zorgt ervoor dat die aangaat Dont Judge When I Am Wrong
zal der maar wel op leten
je bobine kabel loopt van je trekstarter naar je bougie en je als je hem aan trekt krijgt de bougie een vonk in je moter en die zorgt ervoor dat die aangaat Dont Judge When I Am Wrong
-
MiniQuadje49cc
- forum gebruiker
You're right
dus bobine zo dicht mogelijk bij vliegwiel plaatsten maar het mag niet aanraken..
en dat veertje tjah?? Zal zeker weer terug 26km gaan fietsen voor die onderdelen :p gvd
dus bobine zo dicht mogelijk bij vliegwiel plaatsten maar het mag niet aanraken..
en dat veertje tjah?? Zal zeker weer terug 26km gaan fietsen voor die onderdelen :p gvd
-
Robvandijck
- forum gebruiker
Waar haal je ze dan ?MiniQuadje49cc schreef:You're right