Nieuw hier,
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Re: Nieuw hier,
Je kan hank koppeling halen, maar dan ben je wel duur uit. Maar wat wil je allemaal gaan vervangen?
-
MxGear
- forum gebruiker
- Minibike:: Puch zelfbouw.
waar kan ik die hank koppeling halen? en hoe duur is die ongeveer?
wil zowiezo alle lagers vervangen misschien dat ik krukas lager wil vervange maar moet ff kijken.
verder weet ik ut nog nie heb de bike gekocht en ga morgen even kijken
wil zowiezo alle lagers vervangen misschien dat ik krukas lager wil vervange maar moet ff kijken.
verder weet ik ut nog nie heb de bike gekocht en ga morgen even kijken
Second place is the first loser!
- Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
140 voor een complete koppeling, maar ik weet niet ckr of het voor een replica is, voor fabrieks en puch blokken weet ik zeker. Als je de bike leuk wil maken, zet je er even een dell in, leuke membraam, en nog een leuke cillinder met uitlaat, kom je ong op 180 euro uit, als je sommige dingen 2e hands koopt, maar heb je luchtgekoelde b1 of watergekoeld?
-
MxGear
- forum gebruiker
watergekoeld. wil zeker veel aan de bike doen want dan heb je ook wel wat. wil wel het lieft gewoon goedkoop spul bijvoorbeeld niet gelijk de beste banden ofzo. ga van de week ook even naar een pak zoeken op marktplaats ofzo en anders ga ik wel naar bert.
morgen zal ik wat fotos van de bike maken.
en zal ook even opzoek naar cilinders en dergelijke.
kan ik gewoon een bigbore cilinder op me bike zetten?
en wat raad je mij aan voor uitlaat?
gr frank
morgen zal ik wat fotos van de bike maken.
en zal ook even opzoek naar cilinders en dergelijke.
kan ik gewoon een bigbore cilinder op me bike zetten?
en wat raad je mij aan voor uitlaat?
gr frank
- Timotje231
- forum gebruiker
Bigbore zou kunnen, maar de standaart is ook al goed, Zocchi uitlaat kan je kopen, maar de zocchi rep is veel goedkoper, en is ook echt heel goed!, Cillinder zou je kunnen laten uitvijlen bij bert als ie dat doet.
Gr Timo
Gr Timo
-
MxGear
- forum gebruiker
ik heb trouwens nog 2 carburateurs van mn aerox. dellorto phbg 17,5 en 21 dacht ik?
zou zon 17,5 meteen al passen op mn bike of moet ik hier nog wat aan doen?
heeft iemand miss goedkope zocchi liggen?
en uitvijlen met mn cilinder wacht ik denk ik nog even mee,
zal morgen fotos van mn bike posten.
gr Frank
zou zon 17,5 meteen al passen op mn bike of moet ik hier nog wat aan doen?
heeft iemand miss goedkope zocchi liggen?
en uitvijlen met mn cilinder wacht ik denk ik nog even mee,
zal morgen fotos van mn bike posten.
gr Frank
- Kikiracing
- Moderator

- Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
- Contacteer:
Bigbore cilinders zijn voor de 49cc chineesjes niet voor b1 replicas....Timotje231 schreef:Bigbore zou kunnen, maar de standaart is ook al goed, Zocchi uitlaat kan je kopen, maar de zocchi rep is veel goedkoper, en is ook echt heel goed!, Cillinder zou je kunnen laten uitvijlen bij bert als ie dat doet.
Gr Timo

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
-
MxGear
- forum gebruiker
Ok, Dacht ik ook wel maar wist niet of er ook wat was voor de replica''s ben nog niet zo bekend met een minibike daaromKikiracing schreef:Bigbore cilinders zijn voor de 49cc chineesjes niet voor b1 replicas....Timotje231 schreef:Bigbore zou kunnen, maar de standaart is ook al goed, Zocchi uitlaat kan je kopen, maar de zocchi rep is veel goedkoper, en is ook echt heel goed!, Cillinder zou je kunnen laten uitvijlen bij bert als ie dat doet.
Gr Timo
Heb net ff carburateur schoongemaakt en heb waterkoeling gevult met water om te kijken of die niet ging lekken,
Helaas ging hij tussen de cilinder pakking lekken dus ga ik een pakking maken en anders bel ik straks even bert.
Gr Frank
-
MxGear
- forum gebruiker
Bike licht nu beetke uit elkaar, Eind van de middag ga ik bert bellen voor wat pakkingen en gelijk kijken of die een pak heeft liggen.
Heb al skf lagers bestelt dus die zijn als het goed is morgen ook in huis,
Komt nog nieuw achterremschijfje op + nieuwe remblokjes, Ook gooi ik er een nieuw achterwieltje in want de remschijf was afgebroken en er was een bout door het wiel geslagen dus gooi ik gelijk een ander velgje op want heb er toch nog eentje liggen

Heb al skf lagers bestelt dus die zijn als het goed is morgen ook in huis,
Komt nog nieuw achterremschijfje op + nieuwe remblokjes, Ook gooi ik er een nieuw achterwieltje in want de remschijf was afgebroken en er was een bout door het wiel geslagen dus gooi ik gelijk een ander velgje op want heb er toch nog eentje liggen

- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
leuke bike hoor kun je wel wat leuks van maken hoor
grt tonny
grt tonny
-
MxGear
- forum gebruiker
Bedankt,cracy frog schreef:leuke bike hoor kun je wel wat leuks van maken hoor
grt tonny
Wil hem misschien over een paar weken laten coaten als ik wat meer geld heb,
Moet alleen ff kijken hoeveel dat kost en waar dat kan in de buurt van putten
Maar eerst maar is kijken of het minibiken me bevalt en dan zal ik ook al snel een fabrieks bike kopen.
Gr Frank
-
MxGear
- forum gebruiker
Heb gisteravond even met mn minibike gereden,
Alleen maakt hij super veel lawaai hij zit ook erg los,
Iemand een idee hoe ik dit vast maak?
Gr Frank
Alleen maakt hij super veel lawaai hij zit ook erg los,
Iemand een idee hoe ik dit vast maak?
Gr Frank
- Timotje231
- forum gebruiker
Als er veel lawaai uit je uitlaat komt, moet je er even demperwol in steken bij je demper.
En als je schroeven los zitten, moet je een drupje lock-tide op het schroefdraad doen, en dan je schroefje strak aandraaien!, dan weet je zeker dat ze vast zitten., maar doe dat alleen op plekken waar je de schroefjes weinig erafhaalt. Dus zoals bij je subframe of voorvork.
Gr Timo
En als je schroeven los zitten, moet je een drupje lock-tide op het schroefdraad doen, en dan je schroefje strak aandraaien!, dan weet je zeker dat ze vast zitten., maar doe dat alleen op plekken waar je de schroefjes weinig erafhaalt. Dus zoals bij je subframe of voorvork.
Gr Timo
-
MxGear
- forum gebruiker
Ik denk dat ik gelijk maar een zochi uitlaat ga aanschaffen,Timotje231 schreef:Als er veel lawaai uit je uitlaat komt, moet je er even demperwol in steken bij je demper.
Gr Timo
De uitlaat zit vast met veertjes, en demper zit vast aan de gehele pijp,
en hij lekt ook tussen de uitlaatbocht, Dus ik denk dat ik beter een beter uitlaatje kan kopen
Ik zal van de week eff bert bellen of hij nog een 2dehands uitlaat heeft liggen.
Gr Frank
- Timotje231
- forum gebruiker
Oke. Als ie lekt dan moet je hem even helemaal schoonmaken van binnen, en de zocchie zit ook met veertjes vast. En de demper die kan je er wel vanaf halen dmv een steeksleutel.
Gr Timo
Gr Timo