polini 911 replica van -js racing zeeland-
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
- thomas1991
- forum gebruiker
-
JS racing zeeland
deze bike stond toevalig tekoop op dat moment en had het geld niet voor een orginele 911 maar meschien van de zomer zulle we gana kijke voor een egteronaldo capirossi schreef:mooie bike hoorgeweldig alleen die replica ik had dan wel echt een orginele polini 911 genomen en geen replica maar toch gewe;dig gwwn aplausje ik heb een doodnormale chinees een west
maar goed ik heb me zitje zilver gespote allen moet nog goed afgewerkt worde
dus ik heb nu een zwart tankje en een zilver zitje allen welke kleur ik het frame ga doen weet ik nog niet zit dr over tewijfele
grtz jere (js racing zeeland)
-
Gast
-
JS racing zeeland
Sorry voor off-topic..moet dit gewoon even kwijt.ronaldo capirossi schreef:mooie bike hoorgeweldig alleen die replica ik had dan wel echt een orginele polini 911 genomen en geen replica maar toch gewe;dig gwwn aplausje ik heb een doodnormale chinees een west
Nu zeg je dat je een dood normale chinees heb,en in een ander topic ben je aan het praten dat je een Stamas heb
Sorry voor off-topic JS racing
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
- mini-biker15
- forum gebruiker
He valeray jij kan da wel zeggen dat je ene stamas hebtValeray schreef:Sorry voor off-topic..moet dit gewoon even kwijt.ronaldo capirossi schreef:mooie bike hoorgeweldig alleen die replica ik had dan wel echt een orginele polini 911 genomen en geen replica maar toch gewe;dig gwwn aplausje ik heb een doodnormale chinees een west
Nu zeg je dat je een dood normale chinees heb,en in een ander topic ben je aan het praten dat je een Stamas heb![]()
Sorry voor off-topic JS racing
Enne vette bike hoor... helemaal bling bling
wilt weer een minibike :P
-
JS racing zeeland
kwadendamme denk ik niet.de winter schreef:Mooie bike hoor...![]()
Rij je mee op kwadendamme?
Ben benieuwd hoe het loopt..
want ik heb net geinformeerd bij zo`n zaakje of ze me krukas enzo konde bestelle. ik moe eerst afwachte op ene belletje en dan weet ik zkr hoe of wat verderdus jamer genoeg kank dan nie mee rijde.
grtz (jere js racing zeeland )
en valeray geef nie
-
de winter
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ook sorry voor off-topicmini-biker15 schreef:He valeray jij kan da wel zeggen dat je ene stamas hebtValeray schreef:Sorry voor off-topic..moet dit gewoon even kwijt.ronaldo capirossi schreef:mooie bike hoorgeweldig alleen die replica ik had dan wel echt een orginele polini 911 genomen en geen replica maar toch gewe;dig gwwn aplausje ik heb een doodnormale chinees een west
Nu zeg je dat je een dood normale chinees heb,en in een ander topic ben je aan het praten dat je een Stamas heb![]()
Sorry voor off-topic JS racing![]()
Enne vette bike hoor... helemaal bling bling
Hij zij in een ander topic dat hij een stamas had
Mischien heefd hij er 2
Oww ok jammerJS racing zeeland schreef:kwadendamme denk ik niet.de winter schreef:Mooie bike hoor...![]()
Rij je mee op kwadendamme?
Ben benieuwd hoe het loopt..
want ik heb net geinformeerd bij zo`n zaakje of ze me krukas enzo konde bestelle. ik moe eerst afwachte op ene belletje en dan weet ik zkr hoe of wat verderdus jamer genoeg kank dan nie mee rijde.
grtz (jere js racing zeeland )
en valeray geef nie
-
JS racing zeeland
-
JS racing zeeland