groetjes luc
Training PKE Echt..
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
PKE Ech
Ja , en ik viel ook op mn bek(alleen ze zeiden dat ik er vanaf werd geduwt , alleen heb ik zelf niet gemerkt)
, precies onder het tunneltje van de fly over , en toen stond er ook niemand te vlaggen.. klote zooi , al weer voor de derde keer mijn voetsteunen afgebroken, maarja hoort erbij zoals ze zeggen

-
Gast
Re: PKE Ech
haha ja dat hoort erbij ik heb alleen de kap beschadigd toen ik er hard onderuit ging en verder nog niks gelukkig alleen moet ik binnekort een nieuwe koppling halen want de mijn e begint te slijtenElite_Daan schreef:Ja , en ik viel ook op mn bek(alleen ze zeiden dat ik er vanaf werd geduwt , alleen heb ik zelf niet gemerkt), precies onder het tunneltje van de fly over , en toen stond er ook niemand te vlaggen.. klote zooi , al weer voor de derde keer mijn voetsteunen afgebroken, maarja hoort erbij zoals ze zeggen
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Reijs Racing Team
Ja die vent die lag ook op de grond niet meer naar gekeken hij stond ok zo lulig op de baan... Ja als iemand miden op de baan blijft staan dan kan je er moeilijk om heen..
Maarja ondaks alles was het toch nog leuk..
En nee priscila ik raak mijn vertrouwe niet kwijt je weet toch wat voor waag hals ik ben..
Ik ben daarna gewoon op mijn motor gestapt en ben hard verder gereden..
M.v.G. Mikey..Minibikey...
En nee priscila ik raak mijn vertrouwe niet kwijt je weet toch wat voor waag hals ik ben..
- Twan
- forum gebruiker
- Contacteer:
Je hebt PB Lucje.luc schreef:ik weetmegods niet hoe je zo'n plaatje moet maken en op het forum moet zetten al mijn foto''s hebben teveel pixelsdus als iemand het weet stuur even dan weet ik het ook
![]()
groetjes luc
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
-
hanske
ja het was een gezellig druk dagje in echt , erg druk en erg veel valpartijen, maarja met vallen en opstaan moeten we het toch leren he.ja mike volgens mij hebben die vlaggers daar ook een feestje gehad want ze stonden gewoon te slapen langs de baan , maar gelukig is er niets ernstigs gebeurt . groeten hanske
-
Gast
haha oke dan...hoelang is die baan bij de motorbeurs??*geen sponsor* Racing Team schreef:Ja die vent die lag ook op de grond niet meer naar gekeken hij stond ok zo lulig op de baan... Ja als iemand miden op de baan blijft staan dan kan je er moeilijk om heen..Maarja ondaks alles was het toch nog leuk..
![]()
En nee priscila ik raak mijn vertrouwe niet kwijt je weet toch wat voor waag hals ik ben..![]()
![]()
Ik ben daarna gewoon op mijn motor gestapt en ben hard verder gereden..
![]()
![]()
![]()
groetjes pris
-
Gast
-
Gast