Ik ben nu met mijn zelfbouwer bezig en heb 2 vlakke schijven voor maar volgens mij zou ik schijven moeten hebben die iets naar buiten staan, of kunnen vlakke schijven ook ???
verders..... Top Bike, ziet er netjes uit (op een beetje bagger na dan
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Er zit idd een schijf op die iets naar buiten staat. Hoewel het maar een paar mm scheelt.Richard D schreef:Heb je op t voorwiel nou een remschijf die iets naar buiten staat (offset) of zie ik het verkeerd.
Ik ben nu met mijn zelfbouwer bezig en heb 2 vlakke schijven voor maar volgens mij zou ik schijven moeten hebben die iets naar buiten staan, of kunnen vlakke schijven ook ???
verders..... Top Bike, ziet er netjes uit (op een beetje bagger na dan)
Volgens mij kun je dat laatste beter om draaien..Erik de Wit schreef:Welkom en succes met je bike maar hopen dat je net zo hard gaat als je bike genoot(Jeroentje).
Gr. Erik
Ik rij al jaren met de polini 911 spul,de schijven voor dat zijn dus de schijven waar iets een verzetje in zit de vlakke schijven gaan echt niet passen die zijn voor je achterwiel....Heb je op t voorwiel nou een remschijf die iets naar buiten staat (offset) of zie ik het verkeerd.

Jvdw#59 schreef:Geil.. Marco Simoncelli #58wevie666 schreef:Danku danku.. vandaag mn nummer ook gekregen.
Het is nummer 58 geworden![]()
Binnenkort even de nummertjes plakken dus.![]()
En één nummertje lager dan ik.. dat wil iedereen natuurlijk wel!