RaFaeL's minibike (update pag 2) 29-3-06
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
ntpjeroen
-
Gast
-
ntpjeroen
-
Gast
Kaal blok

Heb me aluminium trekstart erop, maar wil nog niet starten. Ik heb aan me trekstarter wel een aantal aanpassingen
moeten maken, omdat hij bedoelt was voor een standaard cilinder en ik een DDM High pressure kit heb pastte het niet.
Hij start bijna nog ff uitproberen met gasnaald en stationair, kijken of het dan lukt. Heb al naar me cilinder gekeken en
carburateur schoongemaakt maar lukt nog steeds niet.
Heb me onsteking ook op goede afstand gezet, ik hoop dat het morgen gaat lukken.
Mzzl Rafael

Heb me aluminium trekstart erop, maar wil nog niet starten. Ik heb aan me trekstarter wel een aantal aanpassingen
moeten maken, omdat hij bedoelt was voor een standaard cilinder en ik een DDM High pressure kit heb pastte het niet.
Hij start bijna nog ff uitproberen met gasnaald en stationair, kijken of het dan lukt. Heb al naar me cilinder gekeken en
carburateur schoongemaakt maar lukt nog steeds niet.
Heb me onsteking ook op goede afstand gezet, ik hoop dat het morgen gaat lukken.
Mzzl Rafael
Laatst gewijzigd door Gast op wo 29 mar 2006, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ronnie meuleners
mooi blokje man. echt waar.. ik heb mijn blokje nu ook weer inelkaar staan eindelijk, alleen moet ik de andere cillinder die Bigborekit nog krijgen en de butterfly maar verder is hij helemaal vernieuwd en schoon gemaakt.
kom maar eens kijken bij de Parelmoerbike. groeten ronnie....
als je wilt dat je bike op een leuke mooie goed onderhouden site komt te staan moet je maar eens contact met me op nemen dan geef ik je de link kun je eens kijken of je er bij wil staan met je bike.
greetzzz ronnie..
kom maar eens kijken bij de Parelmoerbike. groeten ronnie....
als je wilt dat je bike op een leuke mooie goed onderhouden site komt te staan moet je maar eens contact met me op nemen dan geef ik je de link kun je eens kijken of je er bij wil staan met je bike.
greetzzz ronnie..
-
Gast
Eindelijk doet me minibike het weer. Heb hem ff laten lopen, alleen 1 probleem ik moet me stationairschoef er bijna helemaal in doen om hem stationair te laten lopen. Ik denk dat het aan me afstelling van de gasnaald ligt, me bougie is ook een beetje grijs/wittig. Ik ga dus morgen me gasnaald ff verstellen en dan kijken hoe die het dan doet. Mij minibike loopt nu wel goed en als ik me beste doe en hem een beetje opwip wil het voorwiel al omhoog. Verder ga ik zaterdag denk verf kopen om me remmen rood te spuiten of blauw. Wat zouden jullie me aanraden wat voor kleur me remmen te spuiten rood of blauw. Rood vind ik zowieso een mooie kleur daarvoor, maar blauw staat misschien weer mooier in de combinatie met me luchtfilter.
Reageer maar.
Mzzl,
Rafael
Reageer maar.
Mzzl,
Rafael
-
Gast
-
Gast
-
ronnie meuleners
-
Gast
Hallo,
Me minibike is loopt weer niet, ik weet dat het aan me benzine toevoer ligt, maar niet waar. De vorige keer dat ik dat had was 2 dagen geleden, toen wilde die niet starten door het zelfde probleem. Ik had toen me carburateur schoongemaakt en toen liep die weer. Maar nu nadat de tank op was en nieuwe benzine ingedaan heb start die niet meer. Ik ga morgen me carburateur weer schoonmaken, maar weet iemand waardoor die steeds geen benzine krijgt. Het benzine loop namelijk wel gewoon door me sproeier, want me vlotterbakje zit gewoon vol en loopt ook weer zeer snel vol. Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt,
Rafael
Me minibike is loopt weer niet, ik weet dat het aan me benzine toevoer ligt, maar niet waar. De vorige keer dat ik dat had was 2 dagen geleden, toen wilde die niet starten door het zelfde probleem. Ik had toen me carburateur schoongemaakt en toen liep die weer. Maar nu nadat de tank op was en nieuwe benzine ingedaan heb start die niet meer. Ik ga morgen me carburateur weer schoonmaken, maar weet iemand waardoor die steeds geen benzine krijgt. Het benzine loop namelijk wel gewoon door me sproeier, want me vlotterbakje zit gewoon vol en loopt ook weer zeer snel vol. Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt,
Rafael