Daar sluit ik me bij aan, voor zover ik weet kan je zon zaak bijna alleen maar winnen.ganta schreef:het kost alleen geld als jij de verloren partij bent.. tot zo ver ik weet. er zullen nog wel andere regeltjes zijn.Muesli_Reep schreef:Kan je niet een bezwaar inleveren?
Dat werkt denk ik het beste voor de rechter slepen kost geld.....
En ja politie doet te vaak moeilijk, zit ik met een vriend fotos te maken van de bikes komt er een motormuisje zegt dat we niet op het fietspad mogen rijden alleen fotos maken (Duh). Wat doet hij? rijdt rustig over het fietspad weg met zijn Motor
ik zou dus wel samen met de baas van dat terein/bedrijf naar de rechter stappen. als jij zeker weet dat jij goed zit en zij fout dan moet je de zaak dus wel winnen en hoef jij als het goed is niks te betalen + je hebt je bikes terug.
Minibike in beslag genomen, terwijl ik op bedrvijterreinreed
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- janzzuh
- forum gebruiker
- Contacteer:
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
Erg balen voor je!,dan doe je je best om goed te zijn voor de minibikers door netjes toestemming te vragen krijg je als nog dit
Khoop dat het goed komt.
je minibike kan nu niet meer mee neer turkije
Khoop dat het goed komt.
je minibike kan nu niet meer mee neer turkije
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik denk dat het NIET op een afgesloten terrein was,dus waar iedereen kan komen.
Als je een echt afgesloten terrein hebt[met hekken die dichtkunnen en dergelijke ] is er geen probleem tenzij de buren klagen,maar dan nog kunnen ze je motor niet afnemen.Dat kan wel als Jan en aklle man op het terrein kunnen komen zoals in het geval van Erkan.[niet afgesloten voor publiek]
Als je een echt afgesloten terrein hebt[met hekken die dichtkunnen en dergelijke ] is er geen probleem tenzij de buren klagen,maar dan nog kunnen ze je motor niet afnemen.Dat kan wel als Jan en aklle man op het terrein kunnen komen zoals in het geval van Erkan.[niet afgesloten voor publiek]
-
Blackvelvet
-
Xigh
...
Het word niet altijd betaalt voor je. Bij uitspraak van de rechteer word bepaald voor wie de kosten zijn. Dat hoeft lang niet altijd in jouw voordeel te zijn. Het zal ook niet voor een echte rechter komen, maar een kantonrechter. Jullie leveren beide (jij en politie) een verslag in van wat jij vind dat er gebeurt is en jullie krijgen de mogelijkheid om je zaak te verdedigen. Dan doet hij na een aantal dagen uitspraak die bindend is en bepaald hij wie er voor de kosten opdraait.ganta schreef:het kost alleen geld als jij de verloren partij bent.. tot zo ver ik weet. er zullen nog wel andere regeltjes zijn.Muesli_Reep schreef:Kan je niet een bezwaar inleveren?
Dat werkt denk ik het beste voor de rechter slepen kost geld.....
En ja politie doet te vaak moeilijk, zit ik met een vriend fotos te maken van de bikes komt er een motormuisje zegt dat we niet op het fietspad mogen rijden alleen fotos maken (Duh). Wat doet hij? rijdt rustig over het fietspad weg met zijn Motor
ik zou dus wel samen met de baas van dat terein/bedrijf naar de rechter stappen. als jij zeker weet dat jij goed zit en zij fout dan moet je de zaak dus wel winnen en hoef jij als het goed is niks te betalen + je hebt je bikes terug.
Ook is het zo dat hij vaak niet meer zegt dan wie er gelijk heeft. Een schadevergoeding zal er hoogstwaarschijnlijk dus ook niet inzitten. En die schadevergoeding zal je nodig hebben, want de kosten voor de verdediging (advocaten e.d.) zijn altijd voor jou.
-
Gast
-
Blackvelvet
niet uit terneuzen maar van sas.erkan schreef:kom je ook toevallig uit Terneuzen?
philips is ook geen goed terein in mijn ogen ,iedereen ziet je rijden daar.
ik rij altijd in breskens maar af en toe ook wel eens even door de brandgang even afstellen
het beste kan je gewoon even naar breskens rijden en op de kartbaan gaan dat kan elke woensdag en zondag avond voor maar €15,- geen gezeik lekker 4 uurtjes lang blazen
-
Xigh
...
Jup, maar de politie kan dan alleen een boete voor geluidsoverlast geven, en eigenlijk zou hier dan eerst een waarschuwing moeten komen omdat de mensen die gebeld hebben schijnbaar niks tegen de veroorzakers gezegd hebben. De minibikers wisten dus niet dat zij overlast veroorzaakten kregen de kans niet hierop te reargeren. Eerst zou er dus een waarschuwing moeten komen of in het ergste geval een boete.blizz schreef:ze hebben togh dan wel wat op te zeikn zoals geluids overlast, iemand heb cker gebeld want ze komen niet zomaar toevallig daar!