GEEN "Red Bull" Bike project! Update P11[07-06-06]

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

ik denk om vuil in het luchtfilter te voorkomen!(zand en dat soort ongein)
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Foto's zien er super uit, justin!

Hopelijk ben je blij met alle nieuwe onderdelen.
Groeten!
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

Termi schreef:
Justin schreef:Updates op m'n eerste post!
Hey wil ook graag zo kilometer teller erop, maar ben totaal niet technisch dus dat word lastig
Ik zou zeggen, Haal er een en probeer het! je hoeft er opzich niet technisch voor te zijn, wel een beetje handig.. Mijn magneetje zit OP me ventieldopje geplakt.. geweldigge oplossing!
ntpjeroen schreef:trekt hij nu harder op met die strakke koppeling veertjes?

en wrom zet je waarschijnlijk je achterspatbord er weer op?
Ja hij trekt wel iets sneller ja, maar ik denk dat dit door de rocketkey komt.. Toen de nieuwe veertjes naast de ouden lagen was er geen merkbaar verschil..dus mischien had ik standaard al strakke veren..
PIR3lly schreef:Foto's zien er super uit, justin!

Hopelijk ben je blij met alle nieuwe onderdelen.
Groeten!
Ja, dat stukje wat ik gereden heb ging super!, morgen lekker testen op het circuit! :D
Nogmaals bedankt he! :D
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

hehe :P
nou heb ik nog gen antwoord op mijn andere vraag wrom je waarschijnlijk het spadbord er weer op zet en hoe wou je dat gaan doen je hebt togh die steuntjes er afgehaald?
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

ntpjeroen schreef:hehe :P
nou heb ik nog gen antwoord op mijn andere vraag wrom je waarschijnlijk het spadbord er weer op zet en hoe wou je dat gaan doen je hebt togh die steuntjes er afgehaald?
Klopt, zonder die beugeltjes word het lastig...
Dus ik denk dat het toch zonder blijft.
Ziet er ook wel mooier uit... alleen beetje je filter in de gaten houden.
Gast

Bericht door Gast »

filter in de gaten houden :? bij een std luchtfilter maakt het niet uit hoe ranzig ie is hoor en volgens mij zit op deze bike geen powerfilter :wink:
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Darkstar schreef:filter in de gaten houden :? bij een std luchtfilter maakt het niet uit hoe ranzig ie is hoor en volgens mij zit op deze bike geen powerfilter :wink:
Jawel... zit een powerfilter op.
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

Standaard al .. En ja, ik kijk hem even na na elke keer rijden..
Net ben ik trouwens op de baan geweest en al zeg ik het zelf.. de senioren LC bikes kwamen me moeilijk voorbij hoor :twisted: :twisted:
En op het eind moest iedereen van de baan af. Gingen we wedstrijden doen..
Ik moest bij junioren, en werd 2e omdat er ook een blata mee-reed :evil:
Laatst gewijzigd door Justin op zo 02 apr 2006, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

wat heb jij met je voetsteuntjes gedaan ingekort en hoe?

want ik ging laatst door de bocht(heb hem nog niet zo lang) maar ik raakte met mijn voeten wel de grond dus ook bijna met de voetsteuntjes en dan gaat het mis denk ik :wink:
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

Die kan je gewoon naar binnen zetten, en omhoog en omlaag(door te draaien) dus dat is geen punt lijkt me :?
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

ik heb ze nu gewoon naar voren staan maar kom wel op de grond bijne me voetsteuntjes

dan steekt er nog steeds iets uit
Laatst gewijzigd door ntpjeroen op ma 03 apr 2006, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

Ja, die kan je toch gewoon losmaken, verder op je as-je duwen en dan weer vast?? Ik snap het probleem niet hoor :?
thomas1991
forum gebruiker

Bericht door thomas1991 »

Hoe heb je dat gedaan met dat magneetje op je ventieldopje.
Want ik heb die zlef ook maar dat ding is eigenlijk voor spaken...

Maar verders een mooie bike hoor 8)
Veel suc6 ermee :lol:
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

Het magneetje, met normaal een spleet middenin om hem te bevestigge aan je spaak. Daar heeft Telly de ene kant afgebroken.. en de andere helft: zo op het ventiel dopje geplakt!

hier nog een plaatje voor de duidelijkheid..
Afbeelding
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Justin schreef:Daar heeft Telly de ene kant afgebroken.. en de andere helft: zo op het ventiel dopje geplakt!
Juist...
Wel met 2 componenten lijm doen~
Ik heb daarvoor bison lijm gebruikt, zit als een huis en je kunt altijd nog je ventiel dopje vervangen als je het niet meer wilt gebruiken.
Plaats reactie