Project 2: AE's B1 Replica !!!VERKOCHT!!!

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

DoC
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DoC »

Leuk,

Weer een leerzaam nieuw project 8)

Hoe kom jij aan je geld?????
www.Indoorminibike.nl
Sharkbite
forum gebruiker

Bericht door Sharkbite »

Ben beniewd. Die uitlaat vind ik wel supper vet :shock:
[url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268[/url]
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268][img]http://img267.imageshack.us/img267/862/onderschriftzs0.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

hoe is kwalitief die bike, hoeveel pk en trekt ie beter dan standaart chinees :?:
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

clint schreef:hoe is kwalitief die bike, hoeveel pk en trekt ie beter dan standaart chinees :?:
Deze bike heeft zeker meer power dan de standaard chinees. De motor heeft een pk of 8, miss meer met een goede afstelling. Moet nog wel het nodige aan gedaan worden..

AE
Laatst gewijzigd door AngelEyes op za 01 apr 2006, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

je zou ook je frame+ velgjes wit kunnen spuiten
en kappen zwart. :twisted:
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik ben er van overtuigd dat dit weer een buitengewoon vet project word, maar naja laat ik kritiek geven. Misschien moet je iets nieuws proberen met de kleuren. Want zwart kan altijd, maar het is vetter om iets radicaal nieuws te doen.

Succes er verder mee, vraag me inderdaad ook af van dat geld :P
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

gokje:werken?

maak er wat moois van AE! 8)
AngelEyes

Re: ...

Bericht door AngelEyes »

Xigh schreef:Ik ben er van overtuigd dat dit weer een buitengewoon vet project word, maar naja laat ik kritiek geven. Misschien moet je iets nieuws proberen met de kleuren. Want zwart kan altijd, maar het is vetter om iets radicaal nieuws te doen.

Succes er verder mee, vraag me inderdaad ook af van dat geld :P
Bedankt voor het advies! Adviesen en ideeen zijn altijd welkom! Kleurencombo ben ik ook nog niet helemaal over uit. Eerst de motor maar eens onder handen nemen..

Oh ja, en geld?? Idd kleine_duivel: WERKEN!! Ben 26 dus verdien een leuk centje!

AE
ronnie meuleners

AE

Bericht door ronnie meuleners »

ik hoop echt dat deze bike werkelijk dadelijk gaat vliegen en een uiterlijk krijgt van een engeltje met een vleugje duivel :twisted: hahahaha groeten en veel succes ronnie en michael.
Gast

Bericht door Gast »

zit er bij deze bike op balhooft een beugel naar vore om je kuip vast te houde ofnii? ik vin ut een leuk ding maar dan gaat die kuip eraf
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Heb vandaag het blok van de bike gehaald. Wat zat dat slecht gemonteerd zeg! Die chinezen hebben er echt geen kaas van gegeten! Ze kunnen loempia's bakken, maar van minibikes moeten ze eigenlijk afblijven. Deze chinees zal wel haast hebben gehad, want volgens mij stond ze mihoen aan te branden toen hij deze bike in elkaar aan het zetten was!! Het frame is een knap staaltje brol, maar het blok ziet er goed uit vind ik.. Het koppelingshuis en de koppelingsklok zijn standaard al goed bewerkt voor betere koeling voor de koppeling!

Afbeelding Afbeelding

De uitlaat (ziet er redelijk goed uit) en blok met uitlaat (de uitlaat moet natuurlijk andersom!)..

Afbeelding Afbeelding

Het spruitstuk/membraanhuis en carb.. Denk dat ik er een 17.5mm carb op zet en er komen betere membraanplaatjes op het huis..

Afbeelding Afbeelding

Dit was het weer even voor nu..

Oh ja, Clint
clint schreef:zit er bij deze bike op balhooft een beugel naar vore om je kuip vast te houde ofnii? ik vin ut een leuk ding maar dan gaat die kuip eraf
Zit idd een beugel, die haal je er zo af..

Updates zullen weer volgen..

Gr

AE
Laatst gewijzigd door AngelEyes op do 30 mar 2006, 11:29, 2 keer totaal gewijzigd.
ronnie meuleners

Bericht door ronnie meuleners »

mooi mooi jongen weer leuk projectje...

ik zal je als we de stickers hebben ze je zo snel mogenlijk op sturen.

Ps welke winkel gebruik jij om je onderdelen te bestellen???

groeten ronnie en bedankt voor je hulp van sommige dingen..

laterss.
Gast

Bericht door Gast »

mooie bike mijn lijkt het mooist om gewoon die orginele elite frame te gebruiken of die namaken is ook een optie :wink:

succes heb vertrouwen in dat deze bruut wordt 8)

grz,
mitch_minibiker

Bericht door mitch_minibiker »

AngelEyes schreef:
thomas1991 schreef:De bike zit er nu al aardig uit,
Maar ik denk dat hij nog 10x vetter gaat worden, netzoals de hebobike.
Ik denk dat dit een veel belovend project gaat worden.... :D
Weet je al hoe je hem optisch wil gaan maken..?

Nou veel suc6 ermee...
Ik zit eraan te denken het frame net als de Hebo bike mat zwart te spuiten, de velgen wit en de kappen ook mat zwart met witte accenten.
Aikido gast schreef:jij blijft bezig zeg
volgens mij knutsel jij meer met mini's dan dat je er mee rijdt

geintje :P
Het is wel waar!! Ik knutsel er meer aan dan dat ik er mee rijdt. Het is leuk en leerzaam! Nu de Hebo bike af is ga ik daar regelmatig mee naar de kartbaan! Heb er nog amper op gereden, maar nu hij goed in elkaar zit en aardig wat power heeft vind ik het supergaaf om te gaan racen op de kartbaan..

AE
Bij is het juist het tegen over gestelde: Niet sleutelen , maar rijden!!
:roll:
Patrickn

Bericht door Patrickn »

AngelEyes schreef:Heb vandaag het blok van de bike gehaald. Wat zat dat slecht gemonteerd zeg! Die chinezen hebben er echt geen kaas van gegeten! Ze kunnen loempia's bakken, maar van minibikes moeten ze eigenlijk afblijven. Deze chinees zal wel haast hebben gehad, want volgens mij stond ze mihoen aan te branden toen hij deze bike in elkaar aan het zetten was!! Het frame is een knap staaltje brol, maar het blok ziet er goed uit vind ik.. Het koppelingshuis en de koppelingsklok zijn standaard al goed bewerkt voor betere koeling voor de koppeling!

*foto's*

De uitlaat (ziet er redelijk goed uit) en blok met uitlaat (de uitlaat moet natuurlijk andersom!)..
*foto's*

Het spruitstuk/membraanhuis en carb.. Denk dat ik er een 17.5mm carb op zet en er komen betere membraanplaatjes op het huis..

*foto's*

Dit was het weer even voor nu..

Oh ja, Clint
clint schreef:zit er bij deze bike op balhooft een beugel naar vore om je kuip vast te houde ofnii? ik vin ut een leuk ding maar dan gaat die kuip eraf
Zit idd een beugel, die haal je er zo af..

Updates zullen weer volgen..

Gr

AE
koop malossi VL9 membraamkleppen voor peugot deze passen het beste, je moet wel ff de gaatjes waar de schroefjes doorheen gaan vergroten

mvg
Gesloten