Nouw Lg.
Dan ben jij vast wel zo aardig om dat even voor je medeforumgenoten uit te testen
Zelfs dat zou nog goed komen te staan op de bike, het is echt een pracht ding .
Het topic is ook leuk om te volgen komen veel nieuwe updates met de nodige foto's er altijd bij en keer op keer blijft het verbazen net als nu met de uitlaat.
Pas even op dat dat soort software wel onnauwkeurig is en wij het minibike forum zijn he.
Volgens mij is het bij dat programma zo dat je na elke berekening een andere pijp krijgt ( dus met de zelfde waardes )
*Lg*[/quote]
Nee! da's niet waar! het progr. is de basis voor een goede pijp, je kunt de maten voor de cones wijzigen etc. om een uitlaat passend in je frame te krijgen, maar als je toerengebied niet klopt op het circuit veranderd alleen de body (het dikke rechte stuk)in lengte da's logisch!
Theorie en praktijk zijn toch 2 verschillende dingen, ik heb het programma ook en zou het wel willen uitproberen maar het echte resultaat zie je pas op de testbank en resultaat en ervaring zijn onafscheidelijk. Denk ook wel dat Lg tweewielers die ervaring heeft, maar je moet inderdaad ergens mee beginnen.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Garring schreef:
Nee! da's niet waar! het progr. is de basis voor een goede pijp, je kunt de maten voor de cones wijzigen etc. om een uitlaat passend in je frame te krijgen, maar als je toerengebied niet klopt op het circuit veranderd alleen de body (het dikke rechte stuk)in lengte da's logisch!
Als het zo makkelijk was om een echt goeie pijp te maken maakte iedereen ze wel zelf Het is misschien een leuke basis maar als je pijp aan gepast moet worden gebeurt dat echt niet alleen maar met het middenstuk Bovendien dat programma neemt 1 belangrijke waarde niet mee uitlaatgas tempratuur
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Garring schreef:
Als het zo makkelijk was om een echt goeie pijp te maken maakte iedereen ze wel zelf Het is misschien een leuke basis maar als je pijp aan gepast moet worden gebeurt dat echt niet alleen maar met het middenstuk Bovendien dat programma neemt 1 belangrijke waarde niet mee uitlaatgas tempratuur
Misschien is het wel voor geprogrameerd alleen dan op een vaste waardes voor scooters ? bijv alleen een bepaald MHR cilindertje met een bepaalde compressie verhouding en 24 mm carb bijv. enz
Maar genoeg daarover ontopic lijkt me wel weer oke, we wachten op jordy
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
"misschien" "anders" etc. als je goed leest schreef ik " een goede basis"
Nederlands is moeilijk en zoals velen het gebruiken "een krakende wagen"
Graham Bell heeft van alles getest en geschreven, en ja, het is een moeilijke materie.
De temp. heeft zeker invloed daar de luchtsnelheid ermee veranderd.
Ik heb wekenlang diverse uitlaten vergeleken en mijn conclusie is dat het elkaar niet veel ontloopt.
Maar kom maar op, iedereen die kommentaar heeft zal een beter progr. hebben, en zijn mening kunnen onderbouwen.
Dan help je elkaar namelijk!
Ron
Garring schreef:"misschien" "anders" etc. als je goed leest schreef ik " een goede basis"
Nederlands is moeilijk en zoals velen het gebruiken "een krakende wagen"
Graham Bell heeft van alles getest en geschreven, en ja, het is een moeilijke materie.
De temp. heeft zeker invloed daar de luchtsnelheid ermee veranderd.
Ik heb wekenlang diverse uitlaten vergeleken en mijn conclusie is dat het elkaar niet veel ontloopt.
Maar kom maar op, iedereen die kommentaar heeft zal een beter progr. hebben, en zijn mening kunnen onderbouwen.
Dan help je elkaar namelijk!
Ron
Er zijn hele gecompliceerde progjes op het internet. Van elke tuner wel 1 . . Zijn iig 100 keer beter dan die exuashtcalculator2. . hele discussie begin dat maar in een ander topic of op het 2 stroke forum ( daar mag je het van mij proberen daar zijn zijn de gode van de uitlaatjes ook actief, fokko, luck foekema, enz enz
@ jordy,
Loopt je bike al wel goed ?
Beterschap
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Jordy is weer beter dus er zal maandag waarschijnlijk wel weer een update zijn. Zo niet van jordy wel van mijn kant als alles vlekkeloos verloopt. Dan lekker trainen in grootebroek die zondag jor of wat??