[AC Chinees & Blata Rep]UPD:B1 rep ventilator pag12

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

FL0r15

Bericht door FL0r15 »

:shock: B E A utiful
Richard
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Richard »

SUPER! echt heel mooi! :D :shock:
maar ik dacht dat je de ventilator aan de achter kant wou monteren? :?
daar nu ik daar dus even over naa denk heeft dat helemaal geen nut :x
en je zij zodat de lucht dor de radiateur blaast toen snapte ik het al duss....
maar heel mooi en u/ jou zoon mag blij zijn met zo'n vader!!!
zo is mijn vader niet hoor!
het geeft echt een professionele indruk zeg!
gr, richard
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]
Barry
forum gebruiker
Minibike:: Grc RRz 12

Bericht door Barry »

maar uhhh, ff over je ventilator.
als je bijvoorbeeld in huizen gaat rijden zal je denk misschien wel problemen mee krijgen ligt ONTZETTEND veel kartrubber op te baan na afloop is mijn hele blokje altijd onder van dat rubber.
miss slaat die vast erdoor ofzo. zullen wel zien?

Ben je er trouwens 24ste in huizen"? wil hem wel zien in ut echt!!! :shock: :lol:
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
fryslan boppe
forum gebruiker

Bericht door fryslan boppe »

Ook nog even over de ven
Ik heb zelf een derbi senda schakel en heb ongeveer het zelfde idee
Het schakelt in bij volgens mij 80 graden dacht ik en gaat bij 60 uit
Maar bij mij zit hij aan de binnenkant?
Meschien is dit een beter idee of past het niet?Want zover ik weet is er erg weinig ruimte
[img]http://www.plaatjesupload.nl/img33/1197198994-40.jpg[/img]
BlackWolf

Bericht door BlackWolf »

Achter de radiateur past het niet Richard en boppe, bougie zou dan tegenaan komen. Ik had het ook liever achter de radiateur.

Barry, ik zal mijn best doen om 24 augustus te halen, echter ik heb hartstikke druk op mijn werk en ik zit vaak op mijn werk daardoor, zoals nu bijvoorbeeld. Ik moet ook nog paar onderdelen bestellen enz, ik ben op 24 augustus vrij maar dat kan zo veranderen, ik bepaal zelf of ik moet werken of niet maar als het te druk is op het werk wordt het lastig.
Barry
forum gebruiker

Bericht door Barry »

okj maarja ik wil um wel is in ut echt zien :D hopen dat ut niet zo drukjes is. maarja je hebt toch ook je dingen opgeboord dusss ik had geen probelemen toen ik b1 had en in huizen reed ermee.

hopen dat die af komt :wink:
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
BlackWolf

Bericht door BlackWolf »

Hoop ik ook Barry ;)

Ik heb raar iets hier, ik had een kleine spuitkabinetje gemaakt om voorspatbord te spuiten, primer en wit gaan goed maar Fluorescerende oranje doet heel raar, het lijkt wel poeder en er komen schuren in de lak zelfs nevel is poeder achtig en als het ergens valt je kan het zo weg vegen hecht totaal niet, alles is van Motip en houdbaarheid datum is ergens in 2018. Zelfs met heel dun laag doet het raar. Schuurtjes zijn klein, ik ga het nog een keer proberen als het niet lukt, spuit ik toch blanke lak overheen.
Patrick
Site Admin
Site Admin

Bericht door Patrick »

lijkt net poeder? heel vaag.. misschien even informeren bij de winkel waar je het spul gekocht hebt.
BlackWolf

Bericht door BlackWolf »

Ik heb het bij Brezan gehaald, het valt niet zo erg op, als het om een grotere deel ging had ik een andere spuitbus gehaald, als ik terug ga naar Brezan krijg ik ook waarschijnlijk een andere busje mee. Ach ja, we zien wel :mrgreen:
Barry
forum gebruiker

Bericht door Barry »

had een vriend ook met motip echt vaag hij had toen andere bus gekocht en toen was het wel goed :roll: , waarschijnlijk is bus niet goed ofzo :?
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
BlackWolf

Bericht door BlackWolf »

Ik heb net de blanke lak opgespoten als het droog is en het bevalt me niet dan ga ik het nog een keer doen met een nieuwe spuitbus, maar voor paar kleine foutjes ga ik niet helemaal opnieuw beginnen.

Hier is mijn spuitcabinetje, :P het is te koud en stoffig om buiten te spuiten dus ik heb zo een verhuisdoos gepakt waar je kleiding in kan hangen, op de boven gedeelte 2 ventilatoren gemonteerd met fijnstof filter en met twee slangen naar buiten gebracht, ik ben blij dat ik een hobby kamer heb anders was het lastig geweest:
Afbeelding

Spatbordje met blanke lak:
Afbeelding
Kefien#17
forum gebruiker

Bericht door Kefien#17 »

Hahaha grappig gemaakt,Ziet er mooi uit :wink:
BlackWolf

Bericht door BlackWolf »

Niet zo ver van jou vandaan ;) maar weer op dit moment vertrouw ik niet, gisteren nog vielen de takken van de bomen door de wind, ik wil het ook beetje stofvrij houden eh :)
Op de foto zie je het niet maar spatbordje zit op twee blokjes en raakt het karton niet.
BlackWolf

Bericht door BlackWolf »

Spatbordje is niet perfect geworden maar het ziet er ook absoluut niet slecht uit, als goed is krijg ik morgen nieuwe remhandels, kabels en paar andere spullen binnen, ik heb ook paar originele Blata onderdelen van iemand hier op het forum overgenomen samen met een nieuwe Dell’Orto PHVA 17,5mm carburateur. Ik moet nog een dag zien te pikken uit mijn agenda om naar Aad te gaan om ABT uitlaat passend te maken. Het kan dus even duren voor ik alles af krijg.

Zo ziet de spatboord uit op de bike:
Afbeelding
JTracing

Bericht door JTracing »

ziet er goed uit :D
Plaats reactie