Puch Zelfbouw 70cc!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Re: Puch Zelfbouw 70cc!!
Oke, ik heb vanacht even goed nagedacht, en ik heb besloten dat ik het niet ga redden, omdat ik heb volgende week weer 5 toetsen in 2 dagen, dus ik moet veel leren, dus dan zou ik zo wie zo vandaag en morge moeten leren, en dat zou niet kunnen als ik vandaag moet sleutelen en morge moet rijden, dus drm ga ik aankomende dinsdag en verder heel hard werken aan me bike, om hem af te krijgen.
Gr Timo
Gr Timo
Heel verstandig!
Mish, de leraar...
Mish, de leraar...
- Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Hahaha, maar over 2 weken ben ik er wel denk ik, Als er niets kapot gaat aan me bike
Gr Timo
Gr Timo
- Timotje231
- forum gebruiker
Vandaag eventjes aan me bike gewerkt, heb een gedeeltje van mijn benzinekabels aangesloten, dus vanaf de tank naar de benzinekraan tussen slang, en zit nu bijna bij de carb, heb ook even mijn carb erafgehaald, en kwam tot de shock dat er allemaal kalk in zat, Is dit schadelijk?
ik wou ook even mijn powerfilter aansluiten, maar die is dus teklein, terwijl ik dus de kleine puch carb heb, en ik heb nog voor een 15mm bing een powerfilter gekocht??, Dus nu moet ik de aansluitrubbers groter maken.
De carb ligt nu helemaal uitelkaar in een bakje benzine.
Gr Timo
ik wou ook even mijn powerfilter aansluiten, maar die is dus teklein, terwijl ik dus de kleine puch carb heb, en ik heb nog voor een 15mm bing een powerfilter gekocht??, Dus nu moet ik de aansluitrubbers groter maken.
De carb ligt nu helemaal uitelkaar in een bakje benzine.
Gr Timo
- Kikiracing
- Moderator

- Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
- Contacteer:
dat in je carb was zeker witte drap?? dan is er water in gekomen, waarschijnlijk bij de vorige eigenaar. waarneer ga je weer eens rijden met dat ding?

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
- Timotje231
- forum gebruiker
Nee, geen witte drap, gewoon echte kalk, Het was echt heel erg in de vlotterbak, Het zat helemaal erop..
En ik wil volgende zondag er weer mee gaan rijden.
En ik wil volgende zondag er weer mee gaan rijden.
- Timotje231
- forum gebruiker
Carb is nu weer helemaal schoon. Heeft 1 nachje in benzinegezeten, en ga hem vanmiddag nog even met water poetsen, en een beetje zeep om te glimmen, en dan weer helemaal ff afspoelen en drogen., En dan zet ik hem weer op me blok, en dan ga ik kijken of ie het wel doet dan (Miss wat me carb verstopt ofso)
Gr Timo
Gr Timo
- Timotje231
- forum gebruiker
Wat bedoel je met afstellen?, Ik heb er niets aan veranderd, alleen schoongemaakt..
- Kikiracing
- Moderator

- Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
- Contacteer:
zou het na het schoon maken met water nog eens met benzine schoon maken zodat je zeker weet dat er geen water meer in zit

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
- Timotje231
- forum gebruiker
Ja, dat ga ik morge ook doen, maar is het erg om benzine met mengsmering er dan in te doen? ipv pure benzine?
Maar ik hoef toch helemaal niets aftestellen daarna?, omdat ik niks heb vervangen?
Maar ik hoef toch helemaal niets aftestellen daarna?, omdat ik niks heb vervangen?
- peter80
- forum gebruiker
- Minibike:: mini mustang (in progress), mini aerox (in progress)
- Contacteer:
Licht eraan, heb je het ding uitelkaar gehaald? Anders moet je je gas en lucht menging afstellen ja.. Alhoewel ik biet weet of dat bij een puch moet, denk het haast wel..
LaterZ
LaterZ
Neem het beste, maak het beter
- Timotje231
- forum gebruiker
Ik heb aan de afstelgroeven helemaal niet gezeten, ook niet aan de gasnaald, Alleen de vlotterbak eraf gehaald, het spruitstuk, en de benzine ingang. Derest zit er nog in.
Gr Timo
Gr Timo
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
sproeier eruit draaien en kijken of hij niet verstopt is...
Gr,
Gr,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
- Timotje231
- forum gebruiker
Vandaag weer eventjes aan me bike gezeten, Maar was heel weinig, omdat ik even mijn hele garage ging opruimen, en man!, Wat heb ik weer lekker veel ruimte nu
, maar ontopic
Ik wou vandaag mijn carb er even opzetten, maar ik bedenkte me dat ik nog een oud zelfgemaakt spruitstuk had van tony (crazyfrog) En die past precies op me blok, alleen bij het uiteinde van de spruitstuk die in de carb gaat, was ie bij het spruitstuk een beetje te groot, dus ik ga even de carb een beetje uitschuren met een dremel.
Gr Timo
Ik wou vandaag mijn carb er even opzetten, maar ik bedenkte me dat ik nog een oud zelfgemaakt spruitstuk had van tony (crazyfrog) En die past precies op me blok, alleen bij het uiteinde van de spruitstuk die in de carb gaat, was ie bij het spruitstuk een beetje te groot, dus ik ga even de carb een beetje uitschuren met een dremel.
Gr Timo