Ja, idd dat staat op film, heb de filmpjes al 100x bekeken hahaha OBSESSIE
Gisteren in Echt liep alles als een zonnetje! Eerst 2 rondes met de beginners meegereden, waarna de baancommissaris me vroeg of ik niet eens bij de gevorderden wilde proberen.....De rest van de dag heb ik meegereden bij de gevorderden en t ging echt lkkr! Alleen het is nog moeilijk om de juiste lijn te vinden in de bochten, maaja...voor de 4de x indoor was het zeker een geslaagde dag!
Daniello schreef:Ja, idd dat staat op film, heb de filmpjes al 100x bekeken hahaha OBSESSIE
Gisteren in Echt liep alles als een zonnetje! Eerst 2 rondes met de beginners meegereden, waarna de baancommissaris me vroeg of ik niet eens bij de gevorderden wilde proberen.....De rest van de dag heb ik meegereden bij de gevorderden en t ging echt lkkr! Alleen het is nog moeilijk om de juiste lijn te vinden in de bochten, maaja...voor de 4de x indoor was het zeker een geslaagde dag!
Je gaat idd goed rond..alleen moet je minder gaan springen met je bike tijdens het rijden...ziet er beetje vreemd uit haha
Verder: blijf maar lekker bij de gevorderen, leer je het meeste
Kijk nog maar eens goed naar het rode monstertje... Binnenkort ziet hij er helemaal anders uit, dankzij mij
Hier alvast een klein voorproefje... Daan heeft het zelf nog niet gezien en dat houden we ook zo totdat het helemaal klaar is, de rest is ook al gespoten maar das nog een verrassing...
Btw, sorry voor de slechte kwaliteit foto, met de telefoon gemaakt en het was mistig vanwege de spuitnevel...
I don't drive fast, I fly low....
Blata Elite 14 WRS