wie is er in Grathem geweest?? minibike treffen????22/4/2007

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Wordt deze bike wat of totaal niet?

lak/ kleur combo is slecht
6
7%
lak/kleur combo is mooi
27
30%
te gek!! gedaan.
30
33%
Prutser 1ste klas..
28
31%

Totaal aantal stemmen: 91

Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

Inderdaad, ik vind het opzich geen mooie stickers...Waarom zou iemand die kopen?
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
doede46
forum gebruiker

Bericht door doede46 »

gratis weggeven is mischien een optie..maar dan nog zou ik ze niet op m'n bike plakken denk..

mischien denken anderen er anders over :roll:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
perry1990
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door perry1990 »

ik vbegin jaloers te worden :oops: ik wil ook zown bike
Groeten perry

[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

Nou ja, schijnbaar vinden jullie het dus niet interessant om op een site vermeld te worden of om deel uit te maken van een stel (soms over)enthousiaste vrienden.

De stickers zijn in eerste instantie gemaakt voor onszelf. Het is natuurlijk mooi als er enkele minibikes zouden rondrijden die reclame maken voor onze site. Wie wil nou niet gezien worden tegenwoordig he :roll:

Wat mij opvalt is dat er in de minibike-wereld nogal laconiek wordt gereageerd door (vooral) kinderen. Nu ben ik zelf ook pas 17, dus heb ik weinig recht van spreken. Maar evengoed. Als het vergelijk met de modelauto-wereld (RC 1/5), waar ikzelf veel actiever in ben, dan valt mij op dat dit eerder een vriendengroep vormt dan bij de minibikers. Er zijn al zeker 10 RC-auto's die rondrijden met ons www-adres.

Als ik het goed heb wordt deze week door Ron de eerste set stickers verzonden naar een heel bekende (inmiddels 2 prachtige projecten) minibiker hier op het forum.
ronnie meuleners

Bericht door ronnie meuleners »

jeps... maar dat is geregeld, doordat hij ons zijn project heeft laten plaatsen op onze site, als eerste krijgt hij ze toegestuurt.

groeten ronnie..

As ik die sticker gratis zou weg geven om ze niet op een bike te laten plakken zou ik dom zijn aangezien zo`n sticker niet echt goedkoop is,
en aangezien het alleen 0.50cent kost om de sticker te kopen en het opsturen 0.80cent kost houden wij 30 cent over terwijl de sticker bijna het dubbele kost om hem te laten maken.

Dus diegene die het dus wel wat vindt om ons een beetje te helpen met het promoten van onze site daar horen we wel van en als je het niks vind nou dan hebben we pech.

en ja smaken verschillen wij vinden de stickers wel wat hebben dus ja ook dat is pech voor diegene wat het geen mooie stickers vindt.

vriendelijke groeten ronnie...
ronnie meuleners

hier dan eindelijk mijn helm moet alleen nog een bijpassende bril halen en dan is hij compleet.

groeten ronnie..
zie hier de helm..
Afbeelding
Laatst gewijzigd door ronnie meuleners op di 02 mei 2006, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

lees het label op de binnenkant van je helm eens :lol:

daar staat duidelijk op dat het opplakke van stickers een nadelig gevolg heeft voor je schaal ofzo.. en dat je dan niet meer verzekerd bent..:S
ronnie meuleners

ja was inderdaad net de users manual aan het door lezen. en daar stond het in dus die stickers gaan er af en komen dan wel ergens anders op. hahaha tnx voor de tip.
GerbenW
forum gebruiker

Bericht door GerbenW »

waarom in gods naam een CROSS helm??!!! :shock: :( :?
Zelfbouw project !:wink:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=15968
ronnie meuleners

GerbenW schreef:waarom in gods naam een CROSS helm??!!! :shock: :( :?
omdat ik binnen nu en een paar weken ga beginnen met lessen voor de echte motor en ik vindt dat gewoon vet uit zien een cross helm op een wegracer. Mijn droom motor een Yamaha R1 zal ook die kleuren hebben.

En ja het idee er achter is gewoon, dat ik een keer gezien heb dat er van die amerikanen waren die ook een cross helm op een racemotor hadden ik vond dat gewoon echt super vet uit zien dus ja dat wil ik ook.

groeten ronnie

Ps deze helm heeft de goed-keuring voor motorfiets. Dus ja het mag met deze helm op de motor.
ronnie meuleners

ons team heeft nu ook een water gekoelde bike erbij in de groep blata b1 replica zeer mooi binnenkort komen de foto`s hier er bij en natuurlijk is hij vanaf morgen te bewonderen op onse site..

www.mm-tuning.nl

groeten ronnie..
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ik begreep dat Jullie ook een minibike met Bizeta blok hadden haden ?
Gast

Bericht door Gast »

brute kleur!!!
ronnie meuleners

@Nicolaas racing:

Inderdaad, 1 van ons heeft een GRC gehad met 40cc Bizeta blok. Liep nietverkeerd, maar hij was er gewoon niet tevreden mee. Er zijn mooiere hobby's volgens hem

Groeten,
Ronnie....

@Camel minibike: Welke kleur? helm of minibike?
doede46
forum gebruiker

Bericht door doede46 »

hee ronnie, zag op je site ook ene bosman met een marder geloof ik(2) en die had ook een polini als ik het goed heb?

is dat toevallig een leraar(handenarbeid) op de RSG te sneek(friesland) want ken daar een mnr bosman die ook FG rijd met marders en een polini mini bike heeft..
vrij brede kerel is het.. :oops: kan bijna niet missen zou je zeggen..

MvG DoeDe
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
Plaats reactie