Gewoon übergeile foto`s man.... ja zeker dit wordt een beest van een bike.
En ja, wat moet ik zeggen he goud is gewoon mooi hahahaha ik heb ze namenlijk ook mooi goud gemaakt hahaha.
En maak je maar over die pijp niet druk die gaat echt wel zeer goed presteren hoor.
veel groeten van ronnie
Ps: check de site nog maar eens we hebben er weer eens hard aan gewerkt.
Een kleine update.. Ik kreeg de voorrem maar niet goed afgesteld en kwam erachter dat dat toch wel aan de remhendels lag! Die heb ik dan ook op m'n mountainbike gezet en nieuwe gekocht voor m'n bike. Korte greepjes, echt beter! Stond gelijk goed afgesteld!!
Mooi..
nette handgreepjes hoor.. Zo van je mountain bike?
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Justin schreef:Mooi..
nee deze heeft hij nieuw gekocht , en de oude die hij niet afgesteld kreeg heeft ie op z'n fiets gepleurd..
wel zitten er zulke remmen meestal op een mountain bike..
en nog ff voor AE ziet er echt geweldig uit, wit/groen is echt masterlijke kleurcombo!
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Justin schreef:Mooi..
nee deze heeft hij nieuw gekocht , en de oude die hij niet afgesteld kreeg heeft ie op z'n fiets gepleurd..
wel zitten er zulke remmen meestal op een mountain bike..
en nog ff voor AE ziet er echt geweldig uit, wit/groen is echt masterlijke kleurcombo!
MvG DoeDe
Je vergeet de goude remklauwen! die zijn zooo mooi
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Daniel52 schreef:Ik ben nu al nieuwsgierig hoe het eind resultaat wordt:D!
Nou ik ben bang dat je dan nog wel ff moet wachten. (ik hoop het stiekem bijna wel want dan is de kans groot dat ie supper mooi wordt. ook al weet ik dat sowieso wel cker)
thomas1991 schreef:Ziet er goed uit,
Maar wat zijn er daar boven in het midden veel van die ribben (of wat het ook is) kapot....? Was dat al, of is ie kapot gegaan ofzo
Was al, ze zijn niet kapot gelukkig maar alleen ingedeukt, is niet zo erg!