PORSCHE GULF RACING BIKE.* Klaar. vandaag 23-6-06
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
-
ronnie meuleners
even over die kleur.
Dit is de echte origineele kleur van Gulf toen porsche in de jaren 80 deed racen voor gulf, tegenwoordig heeft gulf een donkere kleur blauw met gewoon oranje.
En inderdaad we zijn aan het denken om ons qaudje ook zo te maken.
En nee de velgen hebben gewoon zogemaakt omdat we de velgen heel er gepolijst hebben en mijn baas vond dat mooier omdat er binnen nu een een paar weken andere velgen op de GT2 zullen komen.
Maar verder is de bike vindt ik inderdaad erg goed gelukt.
groeten ronnie..
Dit is de echte origineele kleur van Gulf toen porsche in de jaren 80 deed racen voor gulf, tegenwoordig heeft gulf een donkere kleur blauw met gewoon oranje.
En inderdaad we zijn aan het denken om ons qaudje ook zo te maken.
En nee de velgen hebben gewoon zogemaakt omdat we de velgen heel er gepolijst hebben en mijn baas vond dat mooier omdat er binnen nu een een paar weken andere velgen op de GT2 zullen komen.
Maar verder is de bike vindt ik inderdaad erg goed gelukt.
groeten ronnie..
-
ronnie meuleners
vorig weekend zijn we naar de al dutch porsche days geweest te zandvoort.
alleen maar goed commentaar gekregen op de bike en natuurlijk op de porsche zelf ook de bike liep erg goed nu echt leuk om gewoon op een origineeltje te crossen. maar het leukste blijft gewoon het leuke commentaar van de meeste menen..
gr ronnie..
alleen maar goed commentaar gekregen op de bike en natuurlijk op de porsche zelf ook de bike liep erg goed nu echt leuk om gewoon op een origineeltje te crossen. maar het leukste blijft gewoon het leuke commentaar van de meeste menen..
gr ronnie..
- Aikido gast
- forum gebruiker