Roosendaal 29 oktober

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

double minibike
forum gebruiker

Bericht door double minibike »

Gerry schreef:
marcodep schreef:nou twan ons hij ons een goed sponser contract aanbied..... waarom niet

heeft hij nu al 100% zijn motors in de modivet klasse :P
Jullie kunnen altijd eens langskomen bij V D Valk, en zo werk je nog aan je modivetklasse, je ziet dat Double ook vaste klant is bij dit restaurant :lol:
Ben alleen vaste klant bij een hele kleine belg...woont ergens in Tremelo!!!en ja het eten is best goed daar............zeker voor Belgie

Dus wel de waarheid vertellen hier he tovenaar.....er word al te veel gelogen dus...
www.hf-racing.nl
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

double minibike schreef: Ben alleen vaste klant bij een hele kleine belg...woont ergens in Tremelo!!!en ja het eten is best goed daar............zeker voor Belgie
Ik heb altijd gedacht dat Gerry importeur was van Pasini. Maar nu kom ik erachter dat hij een gewone frietboer is. :lol: :lol: :lol:

Noe dan komen Marco en ik zeker eens een keertje langs om de klasse Modifet nog eens beter te gaan promoten :lol: :lol:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
double minibike
forum gebruiker

Twan schreef:
double minibike schreef: Ben alleen vaste klant bij een hele kleine belg...woont ergens in Tremelo!!!en ja het eten is best goed daar............zeker voor Belgie
Ik heb altijd gedacht dat Gerry importeur was van Pasini. Maar nu kom ik erachter dat hij een gewone frietboer is. :lol: :lol: :lol:

Noe dan komen Marco en ik zeker eens een keertje langs om de klasse Modifet nog eens beter te gaan promoten :lol: :lol:
Nee nee geen frietboer.............een rasechte visboer is het....van huis uit heeft hij dat meegekregen en heeft het "vak" nooit los kunnen laten...

Tevens heeft hij ook nog een oud ijzer handeltje daar....zijn kroost koopt eerst het ijzer bij hem...dan slopen ze het op de baan..en leveren het gelijk weer in..zo verdient hij dubbel he :lol: :lol:

Heb je die nieuwe Porsche van hem nog niet gezien zeker :shock:
www.hf-racing.nl
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

double minibike schreef:Heb je die nieuwe Porsche van hem nog niet gezien zeker :shock:
Zat daar Gerry in dan? Ik zag niemand boven het stuur uit komen. :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
double minibike
forum gebruiker

Twan schreef:
double minibike schreef:Heb je die nieuwe Porsche van hem nog niet gezien zeker :shock:
Zat daar Gerry in dan? Ik zag niemand boven het stuur uit komen. :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
hij heeft er nog niet mee gereden helaas.........staat in zijn garage.....ben bezig een nieuwe zetel voor hem te maken.........

Dus dan was het Gerry niet die jij hebt gezien :roll:

maar dat zal niet lang meer duren hoor...en dan zie je hem vast wel eens :lol:
www.hf-racing.nl
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Hij valt al bijna niet op als hij op zijn snelle minibike rond scheurd. Dus maak de zetel wel hoog genoeg he. :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

dat aanbod duurd wel lang he.... ik ben dan wel een meeloper... dus geef mij ook maar zo'n oude passini :shock: :D :P :twisted: :twisted:
double minibike
forum gebruiker

marcodep schreef:dat aanbod duurd wel lang he.... ik ben dan wel een meeloper... dus geef mij ook maar zo'n oude passini :shock: :D :P :twisted: :twisted:
Meeloper volgens wie :roll: hahaha

En oude pasini"s zijn er niet meer op dit moment(oh jawel nog 1 van Zjammes)

Is wel wat voor jou......kopen dat ding...dan mag j misschien bij ons aan tafel zitten de volgende keer :^o
www.hf-racing.nl
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

mag ik toch al...... denk ik
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

Jah Double, gooi nu ook nog mijn prive leven op het forum.....
Straks raak ik aan de straatstenen geen pasini meer kwijt, hoe kan ik dan die schroothandel draaiende houden , van Vis te verkopen ...duh

Ohja, voor ik het vergeet, ik had net even je blok nagekeken, maar volgens mij moet je toch wat minder bij v d valk langsgaan...
een revisie is zelfs niet meer aan de orde....
Maar niet erg ik heb nog wel een nieuw in de rek liggen,

Marco : NEE :!:

Twan : aan jou verhuur ik geen 4 T voor de 30+ klasse :!:
4 Stroke producer sinds 2003
double minibike
forum gebruiker

Gerry schreef:Jah Double, gooi nu ook nog mijn prive leven op het forum.....
Straks raak ik aan de straatstenen geen pasini meer kwijt, hoe kan ik dan die schroothandel draaiende houden , van Vis te verkopen ...duh

Ohja, voor ik het vergeet, ik had net even je blok nagekeken, maar volgens mij moet je toch wat minder bij v d valk langsgaan...
een revisie is zelfs niet meer aan de orde....
Maar niet erg ik heb nog wel een nieuw in de rek liggen,

Marco : NEE :!:

Twan : aan jou verhuur ik geen 4 T voor de 30+ klasse :!:

Die schroothandel hou ik wel draaiende...heb ik het afgelopen jaar ook al gedaan...dus dat is geen probleem....... :lol: :lol:

zal verder maar niks meer over je prive leven vertellen dan :oops:

En die Pasini is ook geen bike waar het hele land mee moet gaan rijden...willen toch een beetje exclusief blijven he..

P.s wanneer zijn de nieuwe pasini bikes en de 3 nieuwe pakken binnen???
www.hf-racing.nl
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

double minibike schreef:
En die Pasini is ook geen bike waar het hele land mee moet gaan rijden...willen toch een beetje exclusief blijven he..

Hoezo :?: Had je wat besteld dan :?:
double minibike
forum gebruiker

Gerry schreef:
double minibike schreef:

Hoezo :?: Had wat besteld dan :?:
Nee niet dat ik weet...........je wilt het graag zelf houden begrijp ik......is ook goed....

Fax de rekening wel effe terug okey...wou hem net gaan betalen :roll:
www.hf-racing.nl
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Gerry schreef:Twan : aan jou verhuur ik geen 4 T voor de 30+ klasse :!:
Ja maar ik kreeg er toch een van je. :roll: :roll:

Of wil je dat ik op de DM je voorbij rij :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Oeps ben bang dat me dat zeker niet zal lukken. :cry: :cry: :shock: Maar goed we zullen het er nog wel eens over hebben. Zeker de 30+ klasse he en de 4T. Ben toch wel eens benieuwd hoe zo'n 4 takt nou loopt :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Gaan we samen in de IT bespreken hahahahahahahahahahahahahaha
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

Twan schreef:
Gaan we samen in de IT bespreken hahahahahahahahahahahahahaha

Zullen we samen gaan zaterdag na een etentje bij v d Valk, Double trakteert :?: De zetel van de Porsche is klaar dan
Plaats reactie